Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...už vím

04. 01. 2008
8
26
3581
Autor
pupin

Naložil jsem si na záda hory

a stal  se kamenem.

 

Povídal jsem si s vodou

a stal  se pramenem.

 

Potkal jsem Tebe

a stal jsem se člověkem...


26 názorů

Velmi pěkné .TIP

pupin
10. 01. 2008
Dát tip
alt souhlasí alt být upřímný -jó,dnes jsem měla na hospitaci zástupkyňu a řikala,že se musim trochu ztišit,že na děti moc altuju,no...jasnačka,každá bytost úžasná,ale tolik úžasu zas nemůžeme pobrat,tak si to stupňujem na ty komparativy a superlativy,no...

Horavin
10. 01. 2008
Dát tip
Promiň, ale proč do zpráv a proč bytost úžasná? Ale když to říkáš upřímně, pak mám pro Tebe další potěšující zprávu: Každá bytost je úžasná a každá osoba je jedinečná, přirozeně osobitá.

Horavin
10. 01. 2008
Dát tip
Čtyřicet let zpívám bas, tedy od svých 16 let, kdy jsem přestal mutovat. Zranitelným jsem a zůstanu, dokud budu chodit po světě a neumřu jako člověk. Zranitelní jsme všichni, aby láska našla cestu k nám. Zpíváš alt?

Horavin
10. 01. 2008
Dát tip
Čtyřicet let zpívám bas, tedy od svých 16 let, kdy jsem přestal mutovat. Zranitelným jsem a zůstanu, dokud budu chodit po světě a neumřu jako člověk. Zranitelní jsme všichni, aby láska našla cestu k nám. Zpíváš Alt?

pupin
09. 01. 2008
Dát tip
todle je spíš do zpráv:musíš být bytost úžasná,osobitá,ale taky lehoulince zranitelná - jsi tenor či bas?

Horavin
08. 01. 2008
Dát tip
O některých okolnostech jsem neměl páru. Díky za modlitbu. Jsi velmi statečná a je dobré o tom vědět, abychom i my ostatní pamatovali s modlitbou. Hranice mezi básní a modlitbou se někdy tiše vytratí, tak jak se stalo básni -Už vím- Potkala si báseň a stala jsi se modlitbou. Potkala jsi srdce hor, řek i lidí a stala jsi se podmanivou osvobozující silou, která vše obnovuje. Každoročně chodím zpívat Rybovku. Potěšilo mě, že jsi ji zpívala Také a pohladila mě zpráva, že jsi při ní vzpomněla na mne.

pupin
07. 01. 2008
Dát tip
už bylo skočeno za mě...no jako už potolikátýpotolikátý sem to ustála - dopad nebyl až tak drsnej - co je to jedna probdělá noc oproti dvěma dechům nádherna....

Horavin
06. 01. 2008
Dát tip
Prosímtě dolů neskákej, buď de si a nikam se neztrácej! :o)

pupin
06. 01. 2008
Dát tip
Díky ukrytým okolnostem a též díky Tobě ve mně opět pochodují budovy nádherných pocitů - mívám z nich závrať a strach,protože z nich pak skáču dolů - jó,tak se to u mě střídá...

Horavin
06. 01. 2008
Dát tip
The Sad Cliffs of Light /Poems through Lucien Zell/ DharmaGaia, Prague 1999 Be We Again, str. 44 Jsem rád, že se ti Lucienova básnička v mém překladu líbí. Jmenuje se Buďme znova (Be We Again) :o) 2001 vyšlo 2. vydání knížky v zrcadlové dvojjazyčné úpravě, tam je tato básnička na str 67. Ještě jednou dík za Tvojí nádhernou báseň - opravdu jsem zkameněl: úžasem. Můj smajlík to měl vyjádřit, ale přísahám, že na Tebe nekřičel :o) Úplně mě vykolejilo pak to rozdělení slok podle smajlíků a přišlo mi to nespravedlivě ujetý. :o) Piš více takových básní, jako je tato. Uhranula mě. Ale díky za takové uhranutí. Kámen taje :o)

pupin
06. 01. 2008
Dát tip
děkuju na vzdálený ostrov lidského ostrova Robinsonovi... vzkaz pro Horavina - báseń je nádherná,Tvůj překlad brilantní,prozradíš originál? P.S. Právě jsem se vrátila z kostela - zpívali jsme Rybovu mši - večer Tříkrálový - zpívala jsem i pro Tebe...

Robinson
06. 01. 2008
Dát tip
Kdzy jsem ja potkal ji, tak jsem se stal pseudobasnikem. A vubec mi to nepomohlo. Prvni protestuje a krici, druha utisuje a hladi, a ta treti, ta je proste je. t*

Horavin
05. 01. 2008
Dát tip
Ta naše básnička se moc nepovedla, Tvoje ano. Proto prosím, odpusť. Znám pro Tebe lepší, přeložil jsem ji: Často je ptákům nebe přáno, někdy však musí zůstat samo. Dříve snad dinosaurem, čímsi mamutím byl jsi, možná jen kamenem v pokoře. Oblázkem děckem zvednutým a obloukem hozeným přes moře. Žils možná v kamínku omletém, a možná já byl tím dítětem.

pupin
04. 01. 2008
Dát tip
hm,to se máme na co těšit - Honzyk,to už bideš jen bručet,mručet

Honzyk
04. 01. 2008
Dát tip
....nepomoh jsem babce s rostim a stal se medvedem.)

Dickers
04. 01. 2008
Dát tip
neni neni špatný:) a ještě je dobrej šok, skvělá písnička v autě cestou do práce. to pak ten den začíná hezky:)

Horavin
04. 01. 2008
Dát tip
Ohromuje mě, usvědčuje a zahanbuje, nekřičím, už se neusmívám, ani nehrozím.

pupin
04. 01. 2008
Dát tip
... a to neni vůbec špatný,no ne?:-)

Dickers
04. 01. 2008
Dát tip
Já, když ráno potkám první tvář, vidím legračního strašáka co se mi směje:)*

pupin
04. 01. 2008
Dát tip
Ten první křičí,ale ten druhej už se usmívá

Horavin
04. 01. 2008
Dát tip
:-O :o) !

pupin
04. 01. 2008
Dát tip
potkal mě H.a dostala jsem :-O, potkala mě J. a dostala jsem :-)), potkala mě F. a dostala jsem (to neumim).Vaše básnička

Fairiella
04. 01. 2008
Dát tip
jednoduchá, ale vzala za srdce... *

Janina6
04. 01. 2008
Dát tip
Potkal jsem tebe a probudilo se ve mně zvíře...:-))*

Horavin
04. 01. 2008
Dát tip
t: :-O

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru