Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

náš 1. letošní brněnský...

12. 01. 2008
0
89
4763
Autor
martinez

x

takže jako už párkrát loni:

Brno, Čára, sobota...

Brno je snad jasný, Čára, pokud eště někdo tápe, je srazoidní místo na České, z různých brněnských koutů aj nádraží se tam dá dostat šalinama 3, 5, 6, 7, 11, 12, 13 a pak se stačí rozhlídnout a najít banku co je vedle ní porcelán a postavit se na ten roh v 19:00 + -  v sobotu 19.1.2008

zatím se /možná/ potvrdili:

fajo
kapitan
martinez/mořský koník choří a eště se uvidí
oerdnj
/ex/pštros zprostředkovaně
reneelowe ne - bude břišně zaskakovat a někdy jindy nám předvede jak jí to de...
tanečník
zlyvkus
no...skoro jako obvykle :o)
x
 

89 názorů

martinez
08. 02. 2008
Dát tip
najdi si moje aktuální srážecí dílko nebo ti radši pošlu avi :o)

domin.go
08. 02. 2008
Dát tip
tak kdy zas bude něco? příští pátek se možná pojedu kouknout na byt do rajhradu takže budu poblíž co? +)

nie, doma som nebola na nete...na tom spomalenom to nejde...a aj tak tam stále sedí starší brácho a nepustí ma;) takže teraz v OL doháňam resty;)

martinez
19. 01. 2008
Dát tip
a dva týdny ti na dopsání stačí? né aby sis do příště rozepsal něco delšího jak haiku! :o)

papouch
19. 01. 2008
Dát tip
vzhledem k tomu, že píšu seminárku, kterou jsem měl mít dávno hotovou a vůbec mi to nejde ... tak nepřídu .. ((

martinez
19. 01. 2008
Dát tip
málo čítaš... ;o) máš šanci zas příště přece :o)

keby som to videla skôr;)))

neznamaxy
19. 01. 2008
Dát tip
mne zajíma kapitan také, ale úplně na jiné bázi

neznamaxy
19. 01. 2008
Dát tip
vychutnávám, připojil se mi přes skype vodič č.1 (cyklistik ...) a popíjíme spolu přes net - on bílé,já červené, tak to vypadá, že jsem zase až tak hluboko neklesla (ani na mysli, ani jinak .... už nepiju sama hi hi hi) Ty si do toho čaje dej aspoň rum

martinez
19. 01. 2008
Dát tip
to máš vlídnější nápojový lístek než já... vychutnej si to :o)

neznamaxy
19. 01. 2008
Dát tip
tak mládeži, aby mi to nebylo líto, popíjím (i když sama) červené Bordeaux

martinez
19. 01. 2008
Dát tip
tu právě že skoro nečučím - furt jen spím... jen dyž se vyhrabu a du kolem tak kouknu esi někomu chybím... :o)

martinez
19. 01. 2008
Dát tip
já bych na čajík došla, števko, dybych tak děsně nekašlala ale fakt nemožu - já dokonce začínám uvažovat aj o návštěvě doktora a to už je u mne co říct! se tam ode mne všeci pozdravujte, já se budu těšit za dva týdny esi se se mnou bude chtít někdo srážet - včil buďte rádi že nejdu, byste si připadali jak v tbc sanatoriu v tatrách :o)

martinez
19. 01. 2008
Dát tip
máš recht - s náma zas za 14 dní - ve stejný čas :o)

martinez
19. 01. 2008
Dát tip
já děcko za sebe přísahám že se neožeru ani málo! :o) užij si to :o)

maracaibo
19. 01. 2008
Dát tip
Ale tak přátelé, to není dobrý čas. V osm večer 19.1. začíná koncert věhlasného Záviše - v Pálavské pivnici na Starobrněnské ulici. To já si prostě nenechám ujít....

domin.go
19. 01. 2008
Dát tip
neožerte se moc,děcka,já za chvílu povalim na maturiťák ,)

martinez
19. 01. 2008
Dát tip
aj čtenáři možou na pivo, ne? ;o) a čtenáři na písmáku sou snad písmáci... :o)

neznamaxy
19. 01. 2008
Dát tip
já jsem spíše čtenář než písmák

martinez
19. 01. 2008
Dát tip
no pařbově... já dnes moc nepopařím teda... ale ostatní doufám jo :o) a ty si taky klidně nějaký sraz zorganizuj ve svým okolí - písmáci sou přece všude :o)

neznamaxy
19. 01. 2008
Dát tip
máte se jistě pařbově, přeju vám to, hold člověk někdy nemůže mít vše a být všude

dadik
19. 01. 2008
Dát tip
já dnes nemůžu otáčet krkem zas, ale pudu tam, do Spolku... jinak to nezdravím, znám, jo

martinez
19. 01. 2008
Dát tip
no šmarjec, dadi, už týden se snažím a nezdravím, furt nezdravím... :o( renee, poznáš krásné úspěšné literáty přece! a pozdravujte někerá romála :o)

dadik
19. 01. 2008
Dát tip
Hanko ty se uzdrav, šmarjec...

dadik
19. 01. 2008
Dát tip
no nějak tak to dělej, nebo koukej po stolech, třebas se tam bude někde něco malýho modrýho povalovat...:)

martinez
18. 01. 2008
Dát tip
no nevím nevím - já su na tom dost bledě, vypadám skoro na zápal plic... zítra spíš ne jak jo - ale za 14 dní určitě!!!

zlyvkus
18. 01. 2008
Dát tip
martinez... toto nám nerob, kto bude moderovať?":)

dadik
18. 01. 2008
Dát tip
nebojte je jich moře....zas tak velkej interes o ně nebude...:)

martinez
18. 01. 2008
Dát tip
na to trsání se teda příště budem určitě těšit :o) dadi, já su celkově v ohrožení, páč su furt eště nemocná a nevím esi se vůbec někam zítra vypravím, dyž tak mi jeden schovej... :o)

dadik
18. 01. 2008
Dát tip
s romale

dadik
18. 01. 2008
Dát tip
zítra budem od půl čtvrté s romal ve Spolku, na Orlí, na kafe, vezmu sebou ty slavný kalendáříky....do kolika tam budu nevím, jak se znám tak dýl než do půl šesté ne...tož kdyby jste někdo chtěli stavte se tam..

jt
18. 01. 2008
Dát tip
jj - dík moc .. :-) zatim pa *

martinez
18. 01. 2008
Dát tip
dobrá... tož dyž tak pískni :o) a ať se za/daří

jt
18. 01. 2008
Dát tip
to nemělo znít škodolibě - myslel jsem to tak, jka jsem to napsal .. :-)mám potíž s jednou zkouškou, tak ještě nemám tak úplně klidný spaní. navíc mám teď hodně práce mimo školu, což je ještě náročnější. spim každou druhou/třetí noc a už mi to pomalu přestává dělat dobře + víkendy mám v diáři napěchovaný až do dubna .. ale - může se stát cokoliv - do brna pořád platí, že bych se vydal moc rád .. :-)

martinez
18. 01. 2008
Dát tip
to znělo skorem škodolibě! :o) ale díky - jak to vidíš na někerej ten další 14tidenní termín s tím případným čtením? svátky za náma, zkouškový za studenty pomalu taky...

jt
18. 01. 2008
Dát tip
užijte si to zítra .. :-)

Horavin
16. 01. 2008
Dát tip
Marti, díky za upřesnění, pak přijedu až na ten program. Také by se mi šiklo info s delším předstihem. Mějte se tam hezky, vzpomenu si na vás v sobotu ať se vše zadaří, těším se na to větší setkání s programe a doufám, že také vyjde. :)

martinez
16. 01. 2008
Dát tip
no zas tak moc se neznáme aby někdo nezapad - a jak je všude psáno, zatím jen klábosíme - čtení či program sme na prvním srazu odložili na dobu někdy po novém roce a zkouškovém období... :o)

Horavin
16. 01. 2008
Dát tip
Martinez - tomu rozumím a také jsem předpokládal, že přijedu dopoledne, rád se toulám po městě a nemusím vidět výhradně jenom turistické atrakce. Součásti setkání bude nějaký program s autorským čtením a tak, nebo krátké poklábosení kamarádů, kteří se znají (kam bych možná nejlíp nezapad)? Díky za ztrpeníčko :o)

martinez
16. 01. 2008
Dát tip
Horavin - doprovodným programem sem myslela třeba návštěvu příbuzných v nějaký zapadlý jihomoravský vísce... nebo památník bitvy u slavkova nebo třebo dinopark vyškov... :oD

martinez
16. 01. 2008
Dát tip
maťo - avi! :o)

zlyvkus
16. 01. 2008
Dát tip
ja len tak tu dačo napišem aby mi chodili aviza...i keď sa stavím že i tak mi žiadne nepríde

Horavin
16. 01. 2008
Dát tip
Jasně, to jsem zvědavej s čím se předvedu :o) a na ostatní taky...

martinez
16. 01. 2008
Dát tip
no, historie... sou to jen malý srazíky na pivo /kofolu/ a pokec, většinou kdo je v brně, větší akce - čtení a větší a přespolní účast se zatím plánuje... tak píšu teda, ale naplánuj si nějaký doprovodný program abys nejel jen kvůli pár pivům a slovům :o)

Horavin
16. 01. 2008
Dát tip
:-) Litoval bych, až kdyby to nešlo. Přijedu. Napiš mě na seznam, případně něco o historii těchto setkání a tak, jsem zvědavý, těším se a rád se nechám překvapit :-)

martinez
16. 01. 2008
Dát tip
znamená to že tě mám připsat na seznam účastníků nebo že lituješ že to nejde? :o)

Horavin
15. 01. 2008
Dát tip
Zdravím všechny a moc rád bych využil příležitosti setkat se osobně s lidmi z Brna, kteří mě na Písmáku nejvíce pomáhají a inspirují.

papouch
15. 01. 2008
Dát tip
ses3.☼ jesli budu v Brně tak můžeš být u mě

to je škoda,Hani...zkusím se ubytovat v Avanti,ale jistě to nevím:o)

martinez
15. 01. 2008
Dát tip
to by bylo fajn :o) ale já tě nemám kam uložit na noc :o( - jak to vymyslíme?

možná bych přijela:o)

martinez
14. 01. 2008
Dát tip
takže nemyslím - on je až přespříští... no nic, já du zas radši ležet :oD

martinez
14. 01. 2008
Dát tip
myslím tím příští seznam, na toho 16.

martinez
14. 01. 2008
Dát tip
já už se třesu od pátku - zimnicama... dala bych si pohov aspoň do tý soboty esi by ti to nevadilo, už su vytřesená dost :o) ostatní se snad budou třást odpovědně :o) tak hezky oslavuj a snad se teda pak srazíme a připisuju tě na seznam :o)

domin.go
14. 01. 2008
Dát tip
já se k takovým věcem stavím zásadně čelem chlašče třeste se,))

martinez
14. 01. 2008
Dát tip
no vidíš, to je ten správnej víkend :o) no já nevím - ono to chlašče nechlašče je dost individuální... to už jak se k tomu kdo postaví :o)

domin.go
14. 01. 2008
Dát tip
11.-17.2. takže víkend 15,16,17 bych měl moct stále se tam ještě nechlašče? ,)))

martinez
14. 01. 2008
Dát tip
kerýpak prázky myslíš? sou různě že jo... my máme nejbližší po hromnicích 18 února třeba... a bez prdele! :o)

domin.go
14. 01. 2008
Dát tip
za čtrnáct dní mám doprdele portu...! tak až o prázkách asi

martinez
14. 01. 2008
Dát tip
no aby se ti pak ti ostatní účastníci neurazili, človíčku... :o) budu ti držet palce... já si včil dávám dohromady tělo /ducha mám v pořádku/ tak snad budu ready... aj na tendle sraz aj na ten další :o)

Santi€
14. 01. 2008
Dát tip
lidičky, budu s váma only v myšlenkách, páč 19. dělám zkoušky v Osovce, příště snad...(zajímá mě lízátko a kapitan;)

martinez
14. 01. 2008
Dát tip
no jelikož vy vůbec eště nemáte domluvenej ani domlouvací sraz, tak ovace a absolutně neutuchající veselí držím na uzdě... ale cloumá to se mnou!

Garth
14. 01. 2008
Dát tip
Ještě si to rozmyslíme. Jste k naší návštěvě příliš inertní - čekali jsme ovace a téměř neutuchající veselí.

martinez
14. 01. 2008
Dát tip
já vím že se chystáte - tak se nám trefte do 14tidenního intervalu a je to vcajku... :o)

Garth
14. 01. 2008
Dát tip
http://www.literra.cz/moduly/tvorba/php/dilo.php?dilo_id=46098 hele my taky pojedeme do Brna!

martinez
14. 01. 2008
Dát tip
domi - 14tidenní intervaly... tak už se jednou tref, himbajs! :oD maturiťák si užij, pak se z něho pořádně vzpamatuj a na hromnice hurá do brna! :o)

domin.go
14. 01. 2008
Dát tip
mám maturiťák udělejte něco příští tejden,to možu

martinez
13. 01. 2008
Dát tip
beru na vědomí a případně se budem těšit na novou tvář :o)

oerdnj
13. 01. 2008
Dát tip
budu nějakou dobu předtím vycházet z FSS, tak pokud nebudu moc tuhý a budu mít vymyšleno, jak se pak dostanu do Prahy, tak bych se mohl na chvíli stavit.

martinez
13. 01. 2008
Dát tip
:o)

martinez
12. 01. 2008
Dát tip
nééé tu kritiku, tu návštěvu!!! :oD

martinez
12. 01. 2008
Dát tip
tak si to možeš zopakovat :o)

martinez
12. 01. 2008
Dát tip
renee - chodívá se do skleněnky... zatím :o) lízátko, tak pak zas za 14 dní :o)

kapitan
12. 01. 2008
Dát tip
No právě..

martinez
12. 01. 2008
Dát tip
no, neříkej hop, dokud nepřeskočíš... znáš to ;o)

kapitan
12. 01. 2008
Dát tip
Snad tentokrát ..ano...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru