Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

13. 01. 2008
8
24
3582
Autor
Grainee

 

 

 

Ptám se sama sebe v myšlenkách ze skla,

má- li se vůbec cenu snažit stále odemykat ti dveře.

Jsem jen jeden letokruh ve stoletým stromu

asi tak někde u prostřed.

 

 

Říkáš,tak už nebreč.

Já nebrečím, já řvu a křičím ze všech sil.

Jenže ty neslyšíš. 

Dnes v noci tě proklínám.

 

 

Rozříznutá v půlce... moje duše,

poslouchám řev kytary u prostřed zvadlé růže rozpuštěná v ledu.

Asi je mi fajn.

Vážně, směju se... v dopise... od krve.

 

 

Neměj strach... Lásko.


24 názorů

Grainee
04. 10. 2009
Dát tip
Jeee, to jsou začátky, tyhle dílka si radši ani nečtu.

Grainee
04. 10. 2009
Dát tip
Jeee, to jsou začátky, tyhle dílka si radši ani nečtu.

Grainee
04. 10. 2009
Dát tip
Jeee, to jsou začátky, tyhle dílka si radši ani nečtu.

Rýmovánek
04. 10. 2009
Dát tip
Mrazive...

Jo, pocity musej zase ven. To se chce pořádně vykecat.

avox
26. 02. 2008
Dát tip
nevím... dost překopané, už mi to nic nepřipomíná, první sloka, se mi líbí stále, jen si čtu "má-li vůbec cenu stále se snažit odemykat ti dveře" :-)

teraz už áno...*

palino8
21. 02. 2008
Dát tip
opäť: preháňaš to so silnými slovami, zahltíš nimi čitateľa a ten im už potom neverí... skús lepšie voliť slová

chápem..a. napr. toto by si mohla dať do prológu...spievala som si: to dvojveršie...a potom tá báseň bez toho;)

Grainee
21. 02. 2008
Dát tip
Vím. Ta Zuzana je tam jak drát v oku, jenže já si zpívala tuhle písničku a najednou blik a napadla mě tahle básnička. Zní to divně, vím, ale bylo to tak. Proto to tam je.

najprv si hodila totálnu blbosť...a potom vážny text? veľmi to znížilo hodnotu...

pivnik
18. 02. 2008
Dát tip
viz bariera, viz avox. Ale mam uplne stejny "problem" ukecana, ukecana... ale zase na druhou stranu vim, ze kdyz to musi ven, tak proste musi. Moc se mi libi ty obazy, ktere jednotlive verse vyvolavaji. Jsou takove.... snove:)

Grainee
18. 02. 2008
Dát tip
Děkuju :o)

avox
18. 02. 2008
Dát tip
První dva verše bych dala do prologu, poslední sloka plná velkých slov jde mimo mne. Stačila by jako miniatura sloka "Já se ptám... " a za ni */

Řízek
31. 01. 2008
Dát tip
zamilovaná, a dle mě špatně pojatá,...

Bariera
27. 01. 2008
Dát tip
Jsem jen jeden letokruh ve stoletým stromu asi tak někde u prostřed. ta tohle tip, je to nádherná metafora naprosto všeříkající, jednoduchá, bez sentimentu, prostě jen říká, jak to cítíš * ten zbytek mi připadá trochu doslovný, ale to je asi pro ten sentiment, kterého se v takových citlivých chvílích nedá zbavit, to je jasný, to znám :)

diketak
19. 01. 2008
Dát tip
Tak tady jsem líp pochopil, co u tebe znamená ta růže. Jakoby se rýsovalo něco pěkného, ale ještě to chce další úsilí. Těším se na další díla.

Grainee
18. 01. 2008
Dát tip
moc děkuju méhari :o).

Méhari
16. 01. 2008
Dát tip
jsou různý druhy básní a jsou i básně, ve kterých autor háže jen tak slova, která ho napadají a nemusí nad nimi přemýšlet...tohle mi nepřijde, že by autor nepřemýšlel, spíš až moc přemýšlel a nevěděl, jestli ho jako čtenáři pochopíme, proto v některých částech upovídané, s tím souhlasím...chtělo by to méně dovysvětlovávat(dá se to tak říct?!):), jinak dobrý!!!

potrebovalo by to proskrtat..o basni se podle me ma premyslet ne jen tak nahazet slova za sebe jak to napoprve napadnou

serp
13. 01. 2008
Dát tip
Nechala bych jen druhou sloku, ostatní je moc upovídané.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru