Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já jsem vám slíbil povídku o tom, jak chodím na houby, ale nejdřív se vám musím zeptat

20. 01. 2008
6
23
2883
jestli nevíte, jak mám udělat to, jak mám v jméně to mušství. Ona je to chyba a já nevím, jak to změnit. Je to docela ostuda, to je skoro jako kdybych se někam podepsal jako Lubož.
    Tak a teď vám povím, jak chodím na houbi. Na houbi se musí chodt hodně brzo ráno, nejlépe, když v noci pršelo. Jdu vždycky s Láďou a košíkem. Láďa má teda taky košík. Důležité je se náležitě obléknout. Do lesa se nejlíp hodí: Gumáky (na nohy), tepláky, svetr, větrovka (když je zima), čepice (proti zimě a klíšťatům jak padají ze stromů do vlasů ). Kromě košíku je taky zavhodno vzít si s sebou nůž. ( Zavírací, abyste se o něj neporanili, až ho budete mít v kapse. )
    My chodíme na takový naše tajný místo kus od mojeho srubu, tam rostou křemeňáci, ale nenapíšu vám, kde to přesně je, abyste nám to tam nevybrali. Houby vždycky odřízneme, ale tak, aby spodek zůstal, z toho pak zanedlouho vyroste nová houba. Pak to očistíme nožíkem a odneseme domů.
Doma houbi musíme očistit ještě líp, rozkrájet a pak se s nima dají dělat různá kuchařská kouzla! Třeba: Smaženice, řísky, do kysela je to taky dobrý. a tak. Nejrači mám smaženici. Láďa taky.
    Teď když je ale zima, tak houbi nerostou. Jen Václavky na pařezech. Ty ale nejsou moc dobrý a tak na ně nechodíme. A navíc Láďa je teď marod, tak by to ani nemělo cenu, ještě by si uhnal zápal plic! Já si ho jednou v lese uhnal.
Dneska k Láďovi půjdu na návštěvu a budeme trhat zub. Teda jako jeho. Má kaz a bojí se doktora.
Tak to už by pro dnešek stačilo. Doufám, že se vám povídka líbila!
Ahoj
Váš Luboš!

23 názorů

Dept
16. 04. 2015
Dát tip

podle mě je to jasné, v Čechách chodíme na houby a na Moravě chodijó na houbi. Ale Lubošu, esli si z Čech tož tak to jsi v prdeli...


katugiro
30. 01. 2008
Dát tip
Zatím klesáme spíš do trapnosti.

avox
26. 01. 2008
Dát tip
hele, v názvu máš "houby", v textu pak už jen "houbi" a těch záměrných chyb je tam víc, to není vtipné :-((

Lizaaklarka
21. 01. 2008
Dát tip
lubosi, my uz to cetly a jsme dojate

sabi
21. 01. 2008
Dát tip
sem s ni, Lubosi, diky tvym pribehum mam zase duvod sem chodit!

Ahoj, zdravý Luboš! Děkuji pěkně za vaše přečtení za přízeň a že vůbec ještě máte rádi přírodu a že si vážíte i takových věcí, jako jsou houbi a les. Příště vám napíšu o tom zubu, bude to veselá povídka!

Lizaaklarka
21. 01. 2008
Dát tip
tohle dilo to je hit..posilame tip liza a klarka

Ó
21. 01. 2008
Dát tip
...většinou je...na houbi...když chodívám...na houby...S PEPÍKEM...ČI FRANTÍKEM...LEPŠÍ JE TO S ALÍKEM...

Oldjerry
20. 01. 2008
Dát tip
Tak hele, ty mušství, o 17 cm já tady kdysi psal jako o trpaslíčkovi, ale o tym žádná... Odřezávat houby u země je nejvyšší stupeň houbařského barbarství - v mnoha případech nejen že nevyroste z toho vajgla houba, ale vyhnije dobře metr podhoubí kolem dokola. Kdo tě učil houbařit - tak toho mým jménem nakopej do mušství. A povídka ? Jako ty houby - uřezaná u země...

Dero
20. 01. 2008
Dát tip
o to jde

ceder_john
20. 01. 2008
Dát tip
snažíš

Dero
20. 01. 2008
Dát tip
johne, žádnej, nepopírám. ale snažím se tím neotravovat lidi kolem sebe. no harm, no blame.

ceder_john
20. 01. 2008
Dát tip
dero: a jakej je pak smysl reagovat?

Ay´Le
20. 01. 2008
Dát tip
heh to vypada jako elko ale melo to bejt mekky i..jakoze je to hrubka kterou jsem chtela zvyraznit;) takze aby bylo jasno..pise se na houbY prosim!

Ay´Le
20. 01. 2008
Dát tip
to je opravdu prima ze chodite na houbI !! uz od vcerejska cekam ze se z toho udela vtip..tohle prece nemuze nekdo myslet vazne..ze ne..? (upenlive)

sabi
20. 01. 2008
Dát tip
a mě to zas baví a zajímá mě, jak to s tím zubem dopadlo, páč se taky bojím zubařa. ahoj Luboši, tvoje Sabi!

Rabb
20. 01. 2008
Dát tip
jo asi kravina

Fouraix
20. 01. 2008
Dát tip
jo asi skvrna

diketak
20. 01. 2008
Dát tip
Když tohle vidím, mohu zvolat jediné: Myslivec Luboš!

Dero
20. 01. 2008
Dát tip
Smysl těchto bezúčelně vykonstruovaných charakterů (skvrna, myslivec) mi uniká. Buď se autor skutečně nudí, nebo prostě nedokáže zaujmout konvenční, hodnotnou cestou. Doporučuji nějakého koníčka, třeba vyšívání.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru