Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

uši dědečkova nepokoje

20. 01. 2008
8
40
2332
Autor
archie

v pokoji ve své posteli

pokojně leží a tiše šeptá:

ve jménu otce syna

i ducha svatého - amen

pak rukou

     v místě kde tuší hruď

     vykrojí symbol kříže

     do flanelu pyžama

druhou udusí vše pod peřinou

usne a začne chrápat

 

chlapec ležící ve stejném pokoji

přemýšlí nad významem modlitby

ale více ho znervozňuje chrapot -


40 názorů

baronka
01. 09. 2008
Dát tip
Nenudí má spád je to báseň vodopád tomu se říká zmrholení líbí T

archie
18. 04. 2008
Dát tip
jako že se mám zlobit?? nebo být rád že je vidět čtenost?? já to neřeším, ani drbání ani statistiky, kdo koukne udělá si obrázek o čtení, v tomhle případě, no nevím...:)

ti tu zvyšujem navštěvovanost... neva? :o)

archie
18. 04. 2008
Dát tip
tož ja nevim, myslim že je rozdvojenej von, náš milej grgola :)

jen aby mu nevadilo moje "tož" a "su" dyž je to pseudo :oD

archie
18. 04. 2008
Dát tip
já ne :) aspoň nemuže být nasraný /všímáš si, nasraný ne nasranej/, že ho obtěžujeme oba se mi na něm ale líbí že přiznal že je pseudopražák, člověk aby to z něj tahal jak z chlupatý deky :)

dyž su zainteresovaná, tak mě avízko neprudí... omluvu beru všema deseti :o) jo, grgola je veselá kopa :o) /sem ho avízla - ty taky?/

archie
18. 04. 2008
Dát tip
sem tě nechtěl prudit avizkem, spoustě lidí to vadí. ale omluva, bereš?? a co říkáš na grgolu?? mě to baví :)

a mně nikdo neavízne abych zjistila jak se věci mají... to od vás není fér, kucííí... :o)

archie
16. 04. 2008
Dát tip
grgolo grgolo chodí tady okolo, helejc já se ptám, jaká, zatr satr, pražština?? máš li na mysli text, ten je bez úprav od jeho vylepení zde, mořský koník je mi svědkem :) takže?? nehledě k tomu, že bylo zjištěno, žes sám kryptopražák :)

no, to už vypadá spíš na podmořskou saň :oD

archie
16. 04. 2008
Dát tip
šmarjápano! šestihlavý mořský koník :) každá hlava zvládá jinej dialekt a ještě se hádaj mezi sebou, tak?? :)

no dyby jen rozdvojená a dyby jen jazykově :oD

archie
16. 04. 2008
Dát tip
rozdvojená osobnost, myslím jazykově, mořského koníka?? :)

já su na tlemení zvyklá - narodila sem se na hané, prázdniny trávila napůl kousek pod prahou a napůl na valachách... pak má člověk mluvit rozumně :oD a natož mořskej koník :o)

archie
16. 04. 2008
Dát tip
já tam dva roky bydlel a když prvně tam u vás řekl že přijdu dýl, tlemili se všichni snad půl hodiny :)

já su z brna a do pražáků mi nadává jen papouch... dyž utrousím ňáký to EJ :o)

archie
16. 04. 2008
Dát tip
ani trošku :) já už to jednou někde psal: jsem z jihlavy, takže v brně mi nadávaj do pražáků a v praze do moraváků, takže jsem klidný v těhlech věcech :)

no snad ti nezkazí radost že ty EJ a ĚJ sou u nĚJ stEJnýho ražení jako u tebe ;o)

archie
16. 04. 2008
Dát tip
vážně?? musím se smát, vážně ano... grgola je pražák NEJVĚTŠÍ!!!

tak sem byla na výzvědách u grgoly... v jednom /žlutým/ dílku sem mu našla asi tři EJ a dvě ĚJ esi se nepletu... tak nevím :oD

archie
16. 04. 2008
Dát tip
grgolovi to přesto rvalo uši a odradilo od dalšího čtení :) ta pražština je tam někde ukrytá, zakódovaná, něco jako kryptogram řekl bych, jinak nevím :)

no ale mně se z toho hledání "ej" tu asi brzy něco přihodí!!! to není fér - přivolám grgolu, ať se vyjádří... :o) našla sem jen vE Jménu a stEJném... vzdávám to :o)

archie
16. 04. 2008
Dát tip
to jsem rád koníku, já už z toho byl paranoidní, že třeba píšu pražštinou a nevím o tom :)

si možu oči vykoukat jak hledám tu pražštinu... to su blázen teda... mně se todle líbí - jen konec mi nějak nesedí, poslední dva řádky bych spojila jinak... :o)

archie
08. 04. 2008
Dát tip
vážně, to by mě nenapadlo, že by snad i mohlo vadit,a to prosím nejsem pražský

archie
21. 03. 2008
Dát tip
potěšen věřím :), možná na hranici sentimentální povídačky??

ta dikce upozorňuje na to, že by se neměla báseň o dědečkovi brát smrtelně vážně, jenže někdy to jde stěží, jsem holt na takové téma háklivá usmívám se u toho, těžko to analyzovat; možná jsem zaujatá, ale jsi na hranici (až si vzpomenu toho mezi a mezi - dodám) a mně se líbí, jak i přes tu úzkou hranici si to stojí pevně a důstojně a hlavně to ve mně vyvolává pocity blabla, je to hrozný blábol, co jsem teď napsala, ale věř, že tě to mělo potěšit a že to myslím dobře :)

archie
12. 02. 2008
Dát tip
děda strašně ale fakt děsně chrápal, že se v tom nedalo spát:), dneska už si to bez toho chrápání ani nedovedu představit, patří to k němu. dík lízátko


Santi€
23. 01. 2008
Dát tip
"v místě kde tuší hruď vykrojí symbol kříže do flanelu pyžama"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru