Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

starobrno nebo cokoli jinýho...

29. 01. 2008
1
80
4479
Autor
martinez

t

tak, už su relativně zdravá a možná budu na Hromnice aj momentálně bezdětná takže

v sobotu 2.2.2008, kolem 19:00 na obvyklým místě na čáře

u porcelánu vedle banky... esi se mnou někdo zajdete zas na pivo nebo něco... tak se hlaste...

zatím bez programu, páč je eště furt to zkouškový a naši studenti zodpovědně šprtají...

a taky

sem pro jistotu šupnu už aj příští sraz, páč je s váma těžká domluva někdy... takže

v sobotu 16.2.2008, kolem 19:00 na obvyklým místě na čáře

 

* * * * * * * * * * * * * * * *

tak už asi něco přes hodinu rozmrzám doma... sraz byl, né že né... až od Pardubic dojel Colega a projevil se jako kuchař skoro geniální, takže sme s akšilí měly skvělou večeři. Po ni sme všeci tři vyrazili na místo srazu, kde sme nikoho moc nečekali, páč jeden stabilní srážeč se omluvil už v týdnu a druhý sebe a dalšího omluvil necelou hodinku před srazem. Říkala sem si že možná domin.go a Ticho a Tma... ale depááák, už nikdo a nic... tak zas za 14 dní - konec hlášení...

t


80 názorů

martinez
14. 02. 2008
Dát tip
šak já o tobě nepochybovala nikdy přece :o) hlavně dojdi! :o)

martinez
14. 02. 2008
Dát tip
myslela sem si to - ale nebyla sem si jistá esis neobjevil nějakou novou brňandu :o)

martinez
14. 02. 2008
Dát tip
to su teda zvědavá kdo se objeví... :o)

martinez
11. 02. 2008
Dát tip
tak za to nechcu být zodpovědná teda, si lež dál... :o)

martinez
11. 02. 2008
Dát tip
že neřekneš... sem měla dneska fůru času... a nechceš pučit elišku a jít se vyvětrat někam na průlezky? :oD

martinez
11. 02. 2008
Dát tip
maťo, je to divný, dyž to dám do adresy, funguje to, ale nejde z toho udělat fotku tu... ale áno :o) jožo, dybys četl co števo vypisuje tu po písmáku, byl bys v obraze... ale takhle možná zas klidně spíš :o) števko, budeš živá legenda :o) domi, ale to byla dřina tě přesvědčit! :o)

domin.go
11. 02. 2008
Dát tip
ok, sem přesvědčen +)

zlyvkus
11. 02. 2008
Dát tip

martinez
11. 02. 2008
Dát tip
já to eště neviděla?! no dyž sem to četla, bylo to tak živě a barvitě popsaný, že se mi zdálo že jo... :oD já jen chtěla potvrdit domin.govi tvoju důvěryhodnost a akceschopnost... - takže zpět k organizaci, vypadá to že se nás zas pár teda sejde, ni? :o)

martinez
11. 02. 2008
Dát tip
ano, domi, za tanečníka ručím - umí skvělý triky, se stromama a tak :oD

martinez
11. 02. 2008
Dát tip
tak - šikovní ste - a já zas utřu hubu... njn, matky :o)

martinez
11. 02. 2008
Dát tip
no já rozhodně ne - my dětné matky to máme trochu jinak :o) a todle není žádná velká akce, je to vážně sraz na pivo - o přenocování se musíš domluvit s mládežníkama, případně navrhnout dřívější hodinu :o) tanečník, zlyvkus, pštros - řekněte mu něco taky! :o)

domin.go
11. 02. 2008
Dát tip
tam když sem byl naposled tak měli zavříno vim kde to je a zůstáváte tam přes noc nebo jak? když je sraz až v sedum

martinez
11. 02. 2008
Dát tip
chodíme do skleněnky - myslím že je to čajovna spíš ale taková "undergroundová" - minule to tam bylo ve znamení reggae - uvidíme co včil :o)

domin.go
10. 02. 2008
Dát tip
no tak to vypadá že my tam dondem a budem zvyšovat průměr vypitého alkoholu na osobu,) chodíte do hospody? asi jo že +)

Ticho a Tma
09. 02. 2008
Dát tip
D tož to áno;))

martinez
09. 02. 2008
Dát tip
sem myslela že sem tě avízla... no uvidíme... většinou zlyvkus tanečník, Xtruh a já + eště někdo - v libovolných kombinacích :o) a dneska už mizím, dobrou a zaklikla sem tě, vidím tě modře, tak snad to avi doletí :o)

domin.go
08. 02. 2008
Dát tip
keří čtyři? +) a příště mi taky rozhoď avi...mi nějak nedošlo...buďto si na mě zapomněla anebo řádil derův šotek +)

martinez
08. 02. 2008
Dát tip
no 4 se scházíme pravidelně... rozhodíme další avíza a uvidíme...

domin.go
08. 02. 2008
Dát tip
a na druhej nick avi ještě

domin.go
08. 02. 2008
Dát tip
tak kurva, bude tam vůbec NĚKDO?? +)) klokany složím,až budu zpitý,..určitě jinak já bych moh, tož...a moh bych říct aj kláře...nebo jí rovnou avi

martinez
08. 02. 2008
Dát tip
domi - a přivezeš a zarecituješ UŽ KONEČNĚ ty emo klokany? :o)

martinez
05. 02. 2008
Dát tip
jak se dělá sluníčko, prosím? pak už tě nechám spát :o)

papouch
05. 02. 2008
Dát tip
...moudřejší papoucha nemůžeš být ani kdybys šla spát třikrát po sobě!!! Protože všichni jsou chytřejší než papouch! I kdyby šel spát pětkrát!! :-) brrrounoc :> ☼

martinez
04. 02. 2008
Dát tip
ano :o) si moudrý papouch a já du spát... třeba budu ráno moudřejší papoucha :o)

papouch
04. 02. 2008
Dát tip
joo vymysíme naevízal.. nezazívavoval.. éé .. nevazízoval .. nezí..... no ale dyť Ty víš .... néé, nikomu jsem odkaz neposílal.. buden je ěště daleko zatím.. víšale počkáme až se dassler milostivě vyplpne s programem, bo něco vopjéreď fatálně konstituovat je imaginární konstrukce, dokud nevíš kdy a kde to bude a hlavně co tam čepujou, žejo ...... já fakty jen tak jako že aby se s tím třeba mohlo případně počítat, kdyby .... tentononc náááhodou...

martinez
04. 02. 2008
Dát tip
no to my sme včil právě v sobotu na buben vymyleli že čtení... to sme o větráku žádnym nevěděli asi nikdo, aspoň já určitě ne a ostatní ani nepípli... ale zas to mohlo být tím že to nebyli papouši... pštros ani vůbec nepípá, ne? no to je fuk... prostě vymyslíme, no... a najdem svolávače :o) a avízovals někoho tu? já ne... tak možeš ty :o)

papouch
04. 02. 2008
Dát tip
éééé já jsem špatný svolávač, jednak nemám charisma a druhak mám velice slabý a přeskakující hlas, který působí směšně a oslovené osly spíše odradí .. a Větrák je 19.-20.4., což je za dlouhodlouhjo, takže já to myslel jen jako hóódně dopředu aby se to vymyselo jako dopředu, neboť aby to bylo dopředu (...neříkal jem to už?) .. no prostě aby se na to pamatovalo, páč v bubnu už bude apríl a né taková strašná zima a dvoumetrové závějě jak jsou teď... Prostě ... dopředu, nóóó .-))

martinez
04. 02. 2008
Dát tip
papouchu milý, důvodů je víc ale třeba já konkrétně se kromě pátku večer nebo soboty večer nikam nedostanu a pak, dyž se sem chce podívat někdo mimobrněnskej, tak je taky sobota nejlepší... a dyž se domlouval první sraz, shodli sme se na sobotě a pak se domluvili, že to budem podnikat, pokud to pude, co 14 dní - není to žádná bombastická akce, je to takový písmácký pivo, posedíme, pokecáme a dem... větrák bude tak jak tak, aj bez našeho srazu, tož to svolej za ty pro změnu ;o)

papouch
04. 02. 2008
Dát tip
..hehe.. prej "s váma je těžká domluva.." jo .. s náma? .. néé, s náma je lehká domluva, těžká domluva je s váma!! :-) Co takhle toho 16. posunout a spojit to s Větrákem?

martinez
02. 02. 2008
Dát tip
jo, normálka večer - odpoledne se rozpadlo... ale kdo ví kolik nás bude, pštros psal že jo, ale neozval se už - a jinak nevím, eště smsknu fajovi /na pštrosa nemám číslo, jen mail/

zlyvkus
02. 02. 2008
Dát tip
taze jak? klasika vecer a ne poobede?

martinez
01. 02. 2008
Dát tip
no stejný jako včil na hromnice, milý Colego... a tebe si v nejhorším klidně vyzvednem s eliškou na nádraží - a husu sice neupečem ale třeba zelí do něčeho zamíchám na tvou počest :o)

Najmladšia
31. 01. 2008
Dát tip
aa ja zase nic..totouz ma zacina toto..mierne demoralizovat:))))) ale raz pride moja chvila a budem mat volny weekend a potom...aaaach

zlyvkus
30. 01. 2008
Dát tip
radsej tu...mne je to fuk ze kedy, ja som tu cely vikend bo sa ucim na skusku

martinez
30. 01. 2008
Dát tip
tak v pátek se tu nebo mobilem domluvíme, jo?

zlyvkus
30. 01. 2008
Dát tip
no dalo by sa

martinez
30. 01. 2008
Dát tip
no nádhera!!! šmankote, to bude nával! tak v pátek se eště upřesníme - ty bys taky moh dyž tak odpoledne už?

zlyvkus
30. 01. 2008
Dát tip
blabla jo dojdem

martinez
30. 01. 2008
Dát tip
holky, v pátek se teda domluvíme definitivně podle aktuální situace a stavů, jo? števko, tak ho tu chudáka zveřejnit... ten ho, básníka, budou nahánět davy fanynek! :oD lístečku, krátce zaplakat možem aj kolektivně sestři, už aby jaro bylo salome, jednou snad dorazíme někdo někam... :o)

daddy
30. 01. 2008
Dát tip
od nádrží po Masarykové, odbočit na Orlí do prava, jít dolů, skoro až k věži, před ní vpravo vchod přes dvorek do kavárna Spolek...:) jinak od Grandu se přijde ze spodu zas...no... dej vědět zda ano, domluvíme ještě...Santie

Santi€
30. 01. 2008
Dát tip
lístku: to víš tak jistě? daddy: fajn nápad, jednou jsem tam byla, ale už bych asi netrefila...

já to nechám na jaro,hani:o)

daddy
30. 01. 2008
Dát tip
můžem se se jít odpoledne ve Spolku na Orlí...

martinez
29. 01. 2008
Dát tip
no to se možem domluvit spolu páč jak to vypadá, ani nás víc nebude...

Santi€
29. 01. 2008
Dát tip
to teda! ale kdyby bylo dřív, nezlobila bych se, su přece jenom přespolní, tak abych se kloudně dostala dom

martinez
29. 01. 2008
Dát tip
no jupííí! :o)

Santi€
29. 01. 2008
Dát tip
taky šprtám, ale spíš nezodpovědně... joooooooooooo budu tam, howg;)

salomesr
29. 01. 2008
Dát tip
martinez, hm..rada by som, keby sa dalo tancujuci chlapec, som rada, ze myslis na tancujuce dieta :)

daddy
29. 01. 2008
Dát tip
domluvíme, kurýruju záda...

martinez
29. 01. 2008
Dát tip
dadi, esi budu bez elišky, tak aj dřív a aj do spolku :o)

daddy
29. 01. 2008
Dát tip
možná dřív, odpol do Spolku? ale jistý není...:)

martinez
29. 01. 2008
Dát tip
tak já nevím, sama na pivo nejdu teda, mě donutíte uhnat si nějaký rande nebo co... pude vůbec někdo?! števko, co jožo? zlyvkus, fajo a na koho si vzpomenu eště... avi! Marys, ale domluvte se třeba s tanečníkem kvůli přespání... šak víte, ne? :o) dochtore, někdy aj já mám brno děsně daleko :o)

Marys
29. 01. 2008
Dát tip
ak bude posluchat...

No já nevim... Papouch onehdá říkal, že Brno je strašně daleko.

Marys
29. 01. 2008
Dát tip
mno, aj ja niekedy musim zaskocit... niekedy mi to fakt snad vyde... mozno aj s ditechim :)

martinez
29. 01. 2008
Dát tip
števko, tys byl moja jistota! :o( pali, nebul... :o) rennee, tak někdy jindy zas no... ;o) maud, aj v praze se písmáci druží - máš šanci :o)

palino8
29. 01. 2008
Dát tip
:(

sidonia
29. 01. 2008
Dát tip
ja myslela akce ve smyslu neco, kam se da jit a byt fajn:) jen se srazejte.. to jeste nikomu neuskodilo.))

martinez
29. 01. 2008
Dát tip
u nás je to tím že se srážíme co dva týdny... to není akce AKCE... :o)

sidonia
29. 01. 2008
Dát tip
ach jo to už je šestá akce ve stejným termínu (pro mě teda) je to asi nějaký magický datum.)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru