Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám doma plechovej protiatomák

04. 02. 2008
7
21
5136
Autor
Lakrov

"A teď mi řekněte, co jste si odnesli z praxe v našem patronátním závodu." "Já? Já nic! Klidně se můžete kouknout do tašky. Ale ten kluk z béčka, co byl na dílně se mnou, ten si odnes` takovej přívěšek na krk. Celej den ho piloval..."


Chci číst si z lístků kopretin

Ne o lásce, spíš... tak o všem

O světě, až se znovu narodím

a o lidech, co budou na něm


O klukách, co v něm budou žít

a milovat (to především)

A nebudou se bát kámen vzít

Když den se zatmí bezprávím


A o holkách (pěkně hubatých)

co točit budou tím světem

A milovat a vodu (i víno?) pít

a trochu vonět ohněm


Jen nevím komu (neb nevěřím)

svou žádost poslat mohu:

Chci kámen být či v řece téct,

jen nenech mě žít znovu!


21 názorů

Marcela.K.
26. 01. 2009
Dát tip
:-) to jsem si jen hrála, zkoušela, jak bych to napsala já, kdybych Ti to ukradla :-)) chtěla jsem to poslat soukromě...se podívej v kolik to bylo hodin... promiň :-)

Lakrov
26. 01. 2009
Dát tip
Pro mylenka: Uznávám, že ta Tvá je o hodně lepší. Jenže ty zas nevíš, proč ta moje vznikla.

Marcela.K.
26. 01. 2009
Dát tip
Chci číst si z lístků kopretin ne o lásce, spíš o světě možná se znovu narodím zase na této planetě O klukách, co tu budou žít a milovat (to především) ti mohou klidně kámen vzít když den se zatmí bezprávím O holkách (pěkně hubatých) roztáčet budou ten náš svět milovat vodu...víno pít na každém prstu kluků pět Jen nevím komu (neb nevěřím) svou žádost nyní poslat mám chci kámen být či jenom dým než abych žil tu jednou sám!

Lakrov
25. 08. 2008
Dát tip
Pro danka.: > neděkuj už furt To je taková slušnost (oni mě lidi moc nečtou) Ale taky tě můžu poslat... do parku

Lakrov
25. 08. 2008
Dát tip
Pro danka.: TO byl takový úlet, vzniklý po shlédnutí jednoho filmu. Děkuji za návštěvu.

Korála
26. 03. 2008
Dát tip
Tyjo, vidim sluníčko. Ani nevim proč, možná kuli tý řece na konci, nepředstavuju si hnusný hnědý Labe, ale spíš ňákou alpskou. Zapůsobilo to na mě možná paradoxně dost optimisticky. Tipec (to především)

Marcela.K.
11. 03. 2008
Dát tip
Prolog je skvělej ;-) , básnička trošku škobrtá, ale to Ty víš a to je důležitý :-) dík za úsměv.

Ó
09. 03. 2008
Dát tip
...já zase...o holkách pěkně buclatých...co pijí mléko a voní senem...*

Řízek
14. 02. 2008
Dát tip
melodické, ale přes to...

těša
12. 02. 2008
Dát tip
ten prolog se mil íbí.

Lakrov
11. 02. 2008
Dát tip
Obsesia :-)

Lakrov
08. 02. 2008
Dát tip
Děkuji všem za zastaveni. S týdenním odstupem shledávám v textu určité 'nehotovosti'. Seattle má pravdu. Zní to budovatelsky. A Horavinovi děkuji za (nezaslouženou) chválu. Snad jen ten prolog za něco stojí. Pro thalina: Hubatých holek je na světě třeba. Pro Honzyk: Posledních pár týdnů jezdíme občas něco dělat do Temelína. Napadlo mě: Co si tak jednou pověsit na krk ten dávno zapomenutý odznak. Jenže ho nemohu najít :-)

Honzyk
04. 02. 2008
Dát tip
...to jo, jak rika H.prede mnou, to je dost dobry... ....nazev super...... text samotnej nijak strhujici...ale zajimavy zastaveni, teda pro me *

Horavin
01. 02. 2008
Dát tip
* Líbí se mi vtipný kontrast prozaicky výmluvného prologu s poezií. Takhle bych to chtěl taky umět :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru