Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Narkóza

16. 02. 2008
16
27
4891
Autor
Oldjerry

zpátky na pokoji. Sám... jen jakoby kdesi cosi tikalo

Když mesocain ztratil spár a začal jsem se dívat mlhou fenothiazinu, přišel za mnou Bůh. Nedivil jsem se – proč taky ? Jen mne zaskočilo, že já jsem ho odmítl perzonifikovat – a on tu přede mnou v lidské podobě.... Jak jsem ho poznal ? Nevím, ale byl jsem si jist.

Aniž pohnul ústy, řekl: Ty tvoje úvahy o mně... a neslyšně se zasmál... je ale pravda, že jsou to zábavné nesmysly, sem tam s krupičkou náznaku pravdy, ale.... a zasmál se znova tím smíchem, který jsem neslyšel, neviděl... jen vnímal.

Kdybys jen tušil, jak je to doopravdy ....  a další smích...

Tak – jen abys věděl, že nejsem lhostejný, jak jsi s dost velkým  despektem kdysi kdesi napsal další smích (zdál se mi trochu sarkastický ), ani zlý (jak jsi napsal jen o pár řádků dál) ... smích... smích.

Když se vysmál, pokračoval : tak ti dám, chlapče, dvacet let života navíc.

No – to je překvapení, Pane Bože... ale k čemu by mně to bylo ? Bez mé ženy ? sám? Deset stačí, ale dej nám je oběma...

Další a další smích... a mezi smíchem pár slov.... jo – už vím ! přenos myšlenek ! 

Zvláštní, přenášel... ta tvoje drzost mne docela baví, ale to nejde. Dělit se to nedá, nebudu vysvětlovat proč. Má to co dělat s entalpií Vesmíru... Ber, nebo nech...

Nic jsem neřekl, ale četl mi myšlenky – to víte - Bůh.... dobře, nezklamal jsi mne. Kupodivu, to nezažiji tak často. S prázdnou tě tu ale nenechám : odejdete oba ve stejnou chvíli. To je můj dar...

 

Přenesl jsem jen šeptem, vydechl : Zaplať Pán Bůh, Pane Bože.... postava se rozplynula s  posledním zbytkem fenothiazinu.


27 názorů

Oldjerry
09. 09. 2009
Dát tip
ja som si ju previedol do češtiny (:-D

zvedavec
09. 09. 2009
Dát tip
trochu som tú vetu domotala, prepáč :)

zvedavec
09. 09. 2009
Dát tip
...aj preto, že si trval na svojej spoločnosti svojej ženy, zaslúžiš si u mňa aj desať tipov :)

Oldjerry
08. 09. 2009
Dát tip
zvedavko - od tebe zvlášť...

zvedavec
08. 09. 2009
Dát tip
tip!

Toscana
08. 09. 2009
Dát tip
příznivě, ale v mém případě s chybou - mělo tam být zemŘít.

Oldjerry
07. 09. 2009
Dát tip
Toscano, Ještěrčí králi - jsem rád, že jste to přijali příznivě. Díky.

člověku se to promítá před očima, dobré*

Toscana
07. 09. 2009
Dát tip
zemrít ve stejnou chvíli - to by se mi taky líbilo, vypadá to, že tě ten nahoře má fakt dost rád :o) *t

avox
23. 02. 2008
Dát tip
říkáš si o lichotky? :-) vždyť víš, že tě chválím často a ráda a to co píšeš, není žádný chladný kalkul, vždy je v tom kousek tebe...

Oldjerry
20. 02. 2008
Dát tip
avox - nemohl jsem ztratit - žádný nemám...

avox
20. 02. 2008
Dát tip
hlavně, že jsi zpátky a neztratil jsi cestou básnické střevo... :-) */

Oldjerry
18. 02. 2008
Dát tip
Jane - vždyť jsem je nedostal... D

Oldjerry
18. 02. 2008
Dát tip
Vesuvanko - díky za návštěvu

vesuvanka
18. 02. 2008
Dát tip
moc hezky napsané, díky :-))) posílám TIP a pozdrav

Marcela.K.
17. 02. 2008
Dát tip
To jsem ráda, že jsi na to přišel :-)

Oldjerry
17. 02. 2008
Dát tip
mylenko - dík, ale teď jsem četl tvou vloženou báseň a najednou zjišťuji, že má další rozměr. Gratuluji... to je fakt - dost - dobrý ***

Marcela.K.
16. 02. 2008
Dát tip
Líbí se mi tvá povídka...protože je chytrá :-)

Oldjerry
16. 02. 2008
Dát tip
mylenko - jsem rád, že se máš čeho držet... já o tom jen píšu.

Marcela.K.
16. 02. 2008
Dát tip
proč prosíme když máme děkovat proč vždycky vyčítáme že On nás nemá rád pleteš si cesty bloudíš bez kompasu o cíli nemáš vůbec ponětí tak chyť mě zase pevně kolem pasu půjdeme spolu tiše jen tak bez dětí... protože jedno tělo tolik párů má začíná zrakem končí ušima slyšíš? dvě srdce v našem těle bijí obě jsou tvoje Lásko s tebou žiji…

Oldjerry
16. 02. 2008
Dát tip
Všem vám děkuji za každé slovo zvlášť...

daddy
16. 02. 2008
Dát tip
zrovna před chvílí jsem si na tebe vzpomněla,... moc zdravím**

Janina6
16. 02. 2008
Dát tip
Vyšel jsi z toho jako moudřejší než ten veselý chlapík... :-)*

Rabb
16. 02. 2008
Dát tip
přelud? halucinace a poté zbožné přání? ale že je ten bůh vtipálek, což?

neroušek
16. 02. 2008
Dát tip
Tohle je osobní. Neroušek se poučil,že je dobré mít u boha protekci:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru