Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokus č. 35

16. 02. 2008
6
44
2241
Autor
danha
že by se blýsklo na časy? duha že by zas barvy měla? vyhlížím tvoje prodloužené prsty kde jsi? snad spíš když bdím a celá se zachvívám? tak to je hustý vnes příští světlo do mých dní už jsem se tomu podvolila podlamují se kolena mi slastí že jsi ač spíš když bdím a celá se zachvívám už máš mě v pasti

44 názorů

Povedená je hlavně stránka Názory čtenářů 3! **

danha
17. 02. 2008
Dát tip
hahahahahahaha, tys to odhalil :)))))))))

tedy...chlapci a děvčata :o) asi...

ne že bych četl všechny ty kritiky, ale i graficky to vypadá pěkně :o) gratuluji, chlapci ... a dílko taky gut...

danha
17. 02. 2008
Dát tip
dneska mě deka halila a v oknech žaluzie tričko a džíny to si moc ach člověk neužije jen počkej všeho do času už chvěju se a taju a moc se těším na zítřek chci zmocnit se všech tajů co skýtá lidem soukromí pod černou noční šálou miláčku chci tě chci tě chci! už utiš svoji malou ....

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
peřiny chci navoněný cítit tvoji vůni vždyť jsme byli připojeni jen tím poutem v lůni budeme se vídat často možná třeba denně budu chodit procent na sto ke té vášnivé ženě.-)) milování s tebou je jak báseň jedna vidět tě nahou celou o to se mě jedná... a ne jen o to!.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
ach mám ten dojem nemilý že tady bude za chvíli diváků jako v poli máku a já chci aby v utajení co spolu máme zůstalo ještě teď cítím vůni tvoji a opravdu se lásko bojím že neusnu už do té doby než zůstanem si nastálo :))))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
kdo by z kapsy klokanové nedosáhl na ty onéé a ne jen na ně všude bloudily mé dlaně opravdové láskobraní další lekci nezabrání takže? kdy jdou další hodiny? nachystej si peřiny.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
jako dneska v podvečeru po bohaté večeři? když ses mi pod tričko nutil při odchodu u dveří? ještě cítím tvoje ruce nenechavé na hrudi škoda že tu nezůstaneš až se ráno probudím ... musím s díky přítelkyni dnes důvěrnou zprávu dát že mi lásko dala tebe že zas mám chuť milovat

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
do kapsy me schovat chces? ukryt prede vsemi teda mazana ty jses, asi amstmi vsemi.. no jak myslis dlohonoha na tvem brisku rad se choulim zkusim jestli si tam aspon hola a zacnu se venovat tvym boulim.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
kráska savan gazela je? dlouhonohá antilopa? ach krásně se s tebou hraje a co kdybych byla klokan schovala tě do pelíšku? schoulil by ses k mému bříšku?

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
divam divam na paravan svrsky krasne pohozene za nim asi kraska savan nestydi se-ze ne?.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
vždyť v něm čekám hodnou chvíli za paraván jsem se skryla ty se touláš nevíš ani že už jsem tě navštívila :)))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
na seníčku na sene na půdiččce zamčené je to hezké romatické ale v zimě?nepraktické! ..pojď mám mládeneký pokoj, tam ti nedám pokoj.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
včera nám bylo bude zase dnešek o zítřek nestará se tak pojď půdička na nás čeká v ní voní suchá tráva měkká a nejkrásnější sen v ní zdá se ...

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
ta naše lavička, kde panna čeká na lvíčka, a ač je celkem zima, určitě nám bude prima...

danha
17. 02. 2008
Dát tip
tenze? to ne! jen těšení a touha noc dlouhá už je před námi sejdeme se zas na smluveném místě jen s měsícem a hvězdami? :))))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
a co oběd?.-))..přeskakuješ zavedený řád nechceš přes den hřát?.-)) bude jenom polopenze? vznikne z toho jenom tenze.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
ach dobrůtkama uleptané dlaně .... přichystáš na dnes večeři? slíznu ji ze tvých rukou už se těším na ně :))))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
vydatna snidane.-)).. budou polepeny dlane.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
medovou žemli? ó jak ráda když si tvá pusa o ni žádá a ústa moje - co dostanou? tak třeba: rohlík se smetanou? :))))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
HNED PO RÁNU !!!! s násobilkou? nevím??? -kolikrát jsem tahal pilkou ! z dlaní pil jsem před chvílí, teď bych prosil žemli s medem než do šatů se uchýlí...

danha
17. 02. 2008
Dát tip
elixír lásky míchám ke snídani budeš chtít pohár či snad pít z mých dlaní? ve snu jsi sebou vrtěl každou chvilku a ... jak bys odříkával násobilku: dvakrát třikrát sedmkrát ... už jsem spala - do kolika jsem s tebou počítala? :)))

Marcela.K.
17. 02. 2008
Dát tip
No toto?!!! :-)))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
dobrou noc a zase někdy zaavízuj..juj!.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
no jo, už letím :)))))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
navzájem si modré nosit feminismus začal kosit jednostranné nošení v dnešní době zhoršení.. koukám ale,že né vrabec ani holub na střeše ale noční sova budeš nežli skončíš v peleše.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
to myslíš jako snést ti modré z nebe? myslela jsem že na to mám já tebe!!! :)))) co se to s muži stalo v nové době? snést modré z nebe opravdu já tobě???

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
dobře! ke snídani ty můj bobře nachystej mě nebe modře.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
neusnu ty dobrodruhu s nocí maluješ mi duhu pod košilku - kůže nahá na oko jen se ti zdráhá a má mysl svítání už se vůbec nebrání - každopádně ke snídani měj si jakékoliv přání :))))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
:-)))...možná i ráno řeknu ti ano.-)) posnídáme touhu s vášní určitě nám to den zkrásní.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
k snídani tobě? najedená doufám že tebou budu sytě necháš se chutí inspirovat? namísto chleba řekneš: chci tě!?

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
už můj svetr přírodní podobá se té houni.-)) určitě tě ochrání až pohladíš ji dlaní... co uděláš k snídani??.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
teplíčko dělat - to ty znáš? přísaháš? já jsem zimomřivá už dlouho nikdo nezahříval mě na půdičce na seně znáš být i houní na ženě? :)))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
zalezeme na půdičku vikýřem-a zavřem kličku do sena se zavrtáme neboj-teplíčko si uděláme.-)))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
neplechu? ano!!! to je príma! na střeše??? nebude tam zima? :)))))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
za holubem na střechu a budem dělat neplechu.-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
hrst po prstu prst a je v nich vrabec celý ou ou kam jsme to doletěli?!?! :))))

moorgaan
17. 02. 2008
Dát tip
past-je k tomu účelu účelně účelová hrst- má jiný/mnohaký/ význam slova:-))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
myl: idealizace světa :))))

danha
17. 02. 2008
Dát tip
past - není to bezmála totéž co hrst? :))))

Marcela.K.
16. 02. 2008
Dát tip
nemám ráda "to hustý"...ani v básni :-)

moorgaan
16. 02. 2008
Dát tip
pastičky pastičky, je lepší být v pasti než v hrsti.../**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru