Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sjednocující

18. 02. 2008
4
14
2034
Autor
j_i_r_i_k

Rozkvetly sakury v Getsemanech,
holohlavý muž k sobě klečí
"Kéž bych se opustil."

Na východ stoupá po úbočí
třináctý, vrátit desek pár.

starých                                                     
kamenných
                                                        ohraných


14 názorů

j_i_r_i_k
13. 03. 2013
Dát tip

Systematický přístup k hledání poezie? Matematik se nezapře. A coby (pravdu už pár let bývalý) kolega tleskám.


Oldrich
13. 03. 2013
Dát tip

Mapuju web. Proklikávám si členy (vlastně jednoho po druhém) a vybírám si nejnovější dílko poetické (protože mám pocit, že poezii narozdíl od ostaních žánrů aspoň malinko rozumím, případně mám co říct)

Dělám si tabulku a u tebe budu mít uvedeno: bavilo mě - není to úplně přesná kategorie, ale už se k tobě po čase vrátím, tak budu vědět, co to znamená.


j_i_r_i_k
12. 03. 2013
Dát tip

Juj, děkuji za opakované čtení, nejsem si ale jist, že má další tvorba poskytne jakékoliv vodítko... Místo toho bych mohl nabídnout výklad jednotlivých obrazů a asociací, jenž by snad obhájil tezi, že ono vršení protikladů rozhodně není náhodné... a snad ani násilné. Jenže báseň vyžadující komentář je mizerná... Tak snad jen, že jako jinde se i zde snažím, aby název šel k podstatě... Což ale může být též zavádějící.

Mimochodem, jak se čtenář tohoto portálu dostane k pět let starému dílku? :)


Oldrich
12. 03. 2013
Dát tip

První dojem jest: Násilné vršení protikladů...

Po další a dalších čteních (ó jakou výhodou je ta krátkost) jsem už jen na rozpacích. Nevidím kudy to nějak přetvořit, aby mi to víc sedělo. Takže už mi to vlastně sedí dokonale? Taky ne. Koukám do toho a budu si muset ještě něco od tebe přečíst, abych si udělal plastičtější obrázek...


j_i_r_i_k
19. 05. 2008
Dát tip
Dík.

Grainee
19. 05. 2008
Dát tip
líbí se mi: holohlavý muž k sobě klečí. To je dost dobrý . t*

j_i_r_i_k
19. 03. 2008
Dát tip
Ay'Le: Díky. A k Tvé osobní zpovědi - nechť je takových chvil co nejméně (nejsi-li ovšem aktivní buddhistka :) ). Ptákorost: Hmmm, potom mi přijde, že z díla není zřejmé, kdo je třináctý... Ale plakat nad tím nebudu, mohu se jen snažit být příště srozumitelnější.

Ay´Le
18. 02. 2008
Dát tip
porad kdesi..? libi se mi ta veta kez bych se opustil..takhle se citim hodne casto..

daddy
18. 02. 2008
Dát tip
*

j_i_r_i_k
18. 02. 2008
Dát tip
Honzyk: Da da. :) Janina6: Pak jsem selhal... Takže jak pravil klasik: "Někdy příště..."

Janina6
18. 02. 2008
Dát tip
Originální. Má to nápad, jen nevím jakej...

Honzyk
18. 02. 2008
Dát tip
...sjednocujici..myslis je kvuli tomu (ekumenickymu) kadidlu na zacatku...?.....ja jsem z textu é - paf.))...asi na me poranu moc velka darda..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru