Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aqua Viva

19. 02. 2008
9
23
3467
Autor
oakbark

vozíčkář jede z nákupu

Dvanáct hladin
mu šplouchá v klíně

23 názorů

Oldjerry
18. 04. 2008
Dát tip
StvN - Asi to je marné - mám jen jedno oko. A otevřené...Já tuto diskuzi vedu kvůli tobě - jako zdvořilost. Je ale pravda, že jsem se od tebe něco nového dozvěděl. Nebylo to tedy zcela marné...ale otevírej raději oči těm mladším autorům, kteří jsou ještě perspektivní.

StvN
18. 04. 2008
Dát tip
Nechápu tvůj postoj. Jen se ti snažím otevřít oči.

Oldjerry
18. 04. 2008
Dát tip
To už je sofistika - neberu. To už mne někam tlačíš a to jde se stodvacetikilovým chlapem dost těžko... ale dobře : haiku je jeden řádek. O to přece jde - spokojen ?

StvN
18. 04. 2008
Dát tip
Líbí se ti zpravidla to lepší nebo to horší?

Oldjerry
18. 04. 2008
Dát tip
StvN - zacházej s fakty a ne s tím, co si myslíš, že já si myslím. Kde tam čteš, že bych něco označil za lepší ? já jen konstatuji co mě se líbí a co preferuji. Nikoho nenutím, aby mnou preferovanou formu považoval za lepší, než jinou... neber si to osobně.

StvN
18. 04. 2008
Dát tip
Ale nejde o to kdo je jak zkušený nebo co se komu líbí, haiku je zkrátka první verš dlouhé japonské básně, který se osamostatnil. Čili je od nás trochu debilní přít se o to, jestli naše česká úprava A je lepší nebo horší než úprava B.

Oldjerry
18. 04. 2008
Dát tip
No - jsi asi zkušenější autor, ale mě se líbí ve třech řádcích a z toho neslevuji. Ta poznámka ovšem je potom na dvě věci. Zapomeň na ni...

StvN
18. 04. 2008
Dát tip
Haiku má jeden řádek, když už jsme u formy.

Oldjerry
17. 04. 2008
Dát tip
StvN - to by bylo o řádek víc... hřích proti formě

MazLenka
19. 03. 2008
Dát tip
*

Yentl
21. 02. 2008
Dát tip
Hm, škoda, že bez toho prologu by to "nenaskočilo"... Ale jinak moc dobrý :o). *

StvN
20. 02. 2008
Dát tip
Dobře no, ale bez prologu tomu není rozumět, takže se někde stala chyba, proč to nedat rovnou jako první verš?

Scorpion
20. 02. 2008
Dát tip
hádanka, takže bohužel nepovedené...

neroušek
19. 02. 2008
Dát tip
:)

Zvrhlík
19. 02. 2008
Dát tip
copak bez prologu, ale bez názvu by se člověk nechytal taky ...

Paulart
19. 02. 2008
Dát tip
Ten nápad je výborný. Jen jak to napsat jasněji bez prologu? Asi Houmeles to naznačil, že tohle haiku bez slova "vozíčkář" neobstojí. Ale i tak dávám tip.

Houmeles
19. 02. 2008
Dát tip
Hm. Ale bez prologu bych se nechytal. Možná: Vozíčkář - dvanáct hladin mu šplouchá v klíně. Máš dobrý pozorovací talent :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru