Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezipřistání

20. 06. 2001
0
0
978
Autor
sslunce

...těm co nemají vzduchu nikdy dost, nahoře to vypadá velký, ale dole je to pořád jistější, vzhůru do oblak...

 

Představuju si,  jak ti píšu dopis, vím, že ho budeš číst a všechna ta slova vložená do papíru bílého jako sníh, prolétnou tvým nitrem.
Představuju si, jak se ti vrhnu kolem krku a všechen prošlý čas nebude trýzní ani vězením.
Předstvauju si,  jak společně jdeme o kus dál, abychom nestáli bokem ani zády, svět je tak naplněný.
Z celé té představy nezbývá mnoho, když oči hledí na písmo,   v dálce choulí se zimou… 
Přemýšlím co si vzít na sebe, černá je vzdálenou, bílá se vytrácí, abych venku nezmrzla.
Nechci být snílkem, přesto jen sním. Vše skutečné odehrává se  pouze v odrazu příběhu na plátně.
Nejsme tam. Cizí tváře usmívající se na sebe, v zalíbení ke hledišti.
Představuju si, že nic není, vše co zůstává jsme my. Představuju si, jak mizí nesváry, všechno se jen zdá, s celou tou představou odcházím… snít si,… pár slov vtisknutých do dlaně…


farokh
20. 06. 2001
Dát tip
Nesváry neexistujou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru