Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

intímne

04. 03. 2008
5
11
2808
Autor
zvedavec
 
 
  
 
 
 
dopriať si dosýta intímne stretnutia
telom
 
ľudsky len zľahka sa dotknúť, a potom
odkráčať
 
pred priľnutím uchrániť nás oboch
jadro

11 názorů

zvedavec
07. 03. 2008
Dát tip
som nejasná! viem. A ospravedlňujem sa. Je to taká nejaká samoliečba, a tuším pomáha :) - vidieť veci inak. Trošku som si "pokričala", nezrozumiteľne, viem, má to tisíc iných - moju "pravdu" nezachytávajúcich významov, ale detaily nechcem rozmazávať, ide skôr o moje pocity, ako o preukázateľnú realitu.. slová žiarlivca a slová paranojika ;). Super, že ste ich aj tak čítali.

Liso
06. 03. 2008
Dát tip
avox: praveze vztah moze byt taky, kedy telo dusu roztrha... resp. ohen tela, ak mu dovolis rozhoriet sa plnym plamenom... Ak maly plamienok zivis viac dotykmi ako je treba... Aspon ja tomu tak rozumiem. --- Cosi mi tam pride ... nedotiahnute? (ale to nehovorim o basni ale o mojej nedotiahnutom porozumeni!) Ako mozu jemne dotyky partnera s cudzou zenou uchranit dusu ziarlivca? ako to moze ucinit dosytosntne dopriavanie si intimna?

zvedavec
06. 03. 2008
Dát tip
irónia, cynizmus? smútok? omyl? domýšľavosť?

avox
05. 03. 2008
Dát tip
asi nerozumím. Vztah kterého se neúčastní duše? Co to je?

Háber
05. 03. 2008
Dát tip
milé*

Oldjerry
04. 03. 2008
Dát tip
Ústup z pozic... neporažená...

zvedavec
04. 03. 2008
Dát tip
dobre, tak dušu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru