Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sama

04. 03. 2008
4
8
2953
Autor
Milly

11.2.2008 k půlnoci Nekamenujte mě pro kategorii a jestli se to bude někomu líbit, může mně poradit nějakou, která mu přijde vhodnější. :-)

Jen zas tak být sama
a cítit to napětí
cítit se osamělá
s bolestí v hrudi a blízko břicha
všichni jsou spolu
a já sama
a všichni si užívaj
a já jsem mimo
úplně mimo.......

je mi blbě,
a nikdo nepřijde za mnou
nikdo nepřijde,
jako já vždycky chodim,
když je blbě někomu jinýmu,
husa.
jsem hloupá husa
a nic lepšího si nezasloužim,
za to jak na nich visim
a pak chci zas úplnou svobodu
někdy
uletět rozběhnout se s větrem
sama
a pak je mi smutno
a jsem sama zase
úplně
a lidi spolu
si povídaj
a objímaj se
hergot, copak to takhle bude do smrti??
objímaj se a smějou a jsou spolu
a já stranou na to koukám
už od školy
napořád

propsat se
propsat se někam jinam
někam do Austrálie
na druhou stranu Vesmíru
někam úplně jinam

8 názorů

jsi maximálně přesvědčivá***

Lakrov
07. 03. 2008
Dát tip
S přiřazením kategorie ti přesně poradit neumím, ale určitě něco 'na pokračování' :-) , protože se zdá, že se v tobě tyhle nálady s neurčitou pravidelností opakují. Když se na nějakou dobu odmlčíš (nedávno to nastalo asi na měsíc /nebo Venuši?/) znamená to, že Tvou samotu něco porušilo? V tu dobu by se hodilo něco napsat, jenže tehdy není čas, že jo. Ta Austálie by nepomohla. Máme tam kámoše, a od té doby, co se rozvedl, je teprve opravdu sám. I psát dopisy se naučil.

j_i_r_i_k
04. 03. 2008
Dát tip
Já bych navrhnul buďto MIMO, nebo Indispozice. Ale třeba je v tom zase něco více, co nevidím, třeba to není jen jeden z mnoha výkřiků, který už ani nezní upřímně, jsa jeden z mnoha, třeba zase začnou vyrábět černorybízové bonpari a holčičky zase začnou v parku skákat čáru, místo aby kouřili kamelky či chlapečky...

Milly
04. 03. 2008
Dát tip
Tyjo, seš rychlej.. :-)) Hm, když já dávám do Nezařaditelnejch svý "úvahy", anebo zkrátka prozaický texty, pro který tu neni kategorie, tak tam nechci hodit tohle, aby se to nepletlo. :-) Jinak dík, těší mne! .-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru