Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jediná otázka pro Boha

22. 06. 2001
2
0
1595
Autor
Henry_Cold

Co jsi dělal před tím, než jsi stvořil Zemi a nás?
Manuria
22. 07. 2001
Dát tip
Henry_Cold: no jo, Vodnář se nezapře:-)))

Henry_Cold
26. 06. 2001
Dát tip
Kdepak by šlo požádat o slyšení u Boha? Zeptám se ho na to raději sám!

Piži
26. 06. 2001
Dát tip
Henry: Přece v každém lese, kde je dostatečně ticho.

Verita
26. 06. 2001
Dát tip
Piži: to jako jak se do lesa volá tak se z lesa ozývá? :)) Henry: až s ním budeš mluvit, tak se ho případně zeptej jestli má na mě čas ve čtvrtek večer, měla bych taky několik otázek :))

Naso
25. 06. 2001
Dát tip
Včera som čítal: ...ľudia si vymysleli Boha, aby im nebolo tak smutno, aby sa necítili opustení a stratení. A možno si Boh predtým vymýšľal, či sa mu podarí stvoriť takých autorov...

Piži
25. 06. 2001
Dát tip
Treba nam to rika, ale my nejenom, ze nechapeme, my ani neslysime.

Mhm, podle Bible nebylo na počátku nic než SLOVO, a to slovo bylo u Boha etc. To znamená, že předtím, než nás stvořil (a všechno kolem) akorát kecal.

brooklyn: kecy, prdy, beďary :-))) PLUTO BYLO, JE A BUDE !!! :-))

Verita
23. 06. 2001
Dát tip
správně! já jsem taky pro fair play! :)))

Wopi
23. 06. 2001
Dát tip
A ptal se křečík džungarský: co jsi dělal, než jsi mi vyrobil tenhle výběh a naházel mi do něj piliny, zrní a jiné pamlsky? Dobře, řekl jsem si, budu hrát férplej. Vyprávěl jsem mu o vysoké škole, o práci, o kompjutrech... Nechápal a šel si ohlodávat kůrku.

AMEN

Henry_Cold
23. 06. 2001
Dát tip
Wopi: No vidíš, ty jsi to křečkovi alespoň řekla, i když nepochopil. Tak Bůh by taky mohl kápnout božskou, třeba pochopíme.

brooklyn
22. 06. 2001
Dát tip
Asi jsem na nic nemel cas, protoze ten taky nebyl:o))))

jsi naivní pokud si myslíš, že Bůh vlastní internet ..... /seděl na Plutu a chladil si vod přemejšlení zavařenej mozek :-))/ :-)

Wopi
22. 06. 2001
Dát tip
Pluto nebylo, seděl spíš na vlastní představě... Ale... CO JE TI, H.C., VŮBEC DO TOHO??

Jak víš, že nebylo Pluto ??

Wopi
22. 06. 2001
Dát tip
No tak třeba bylo, když ti to udělá radost. :o))) Ale stejně neni naše starost, co dělal. Nejsme jeho nadřízenej, abysme mu kontrolovali dodržování pracovní doby :o))).

Petulka
22. 06. 2001
Dát tip
Neexistoval :) Líbí se mi ta otázka fakt že jo za to tip

brooklyn
22. 06. 2001
Dát tip
Pluta vymyslel Disney a to davno po stvoreni cloveka.:o) A na nem nemohl sedet, tam mohla sedet maximalne blecha:o)

Henry_Cold
22. 06. 2001
Dát tip
Wopi: Právě, vůbec nic mi do toho není, ale strašně mě to zajímá. Jen si myslím že by nám to měl říct v zájmu pravidel fair-play :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru