Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když láska...

06. 03. 2008
5
5
1264

/dík mik/

Jaké to bylo vzpomínáš? ztepilá roztáhla když svoje sličná křídla múza všech múz a celé Jinonice se aktem oním horce zachvěly tvůj bouřil dech v hrudnících všech co bezhlesně a soustředěně mlčeli své vlastní písně uvnitř sebe utajeně tam učaroval jsi ženě až tak že za tvým hlasem se vzedmula v ní nekompromisní síla zvedla ji ze židle a... víš, lásko taková jsem kdysi také byla rozverně něžná po slavičím trylku roztancovaná jako lesní víla a ve svých básních - to jimi jsem žila - ztracená celá roztřískaná na milión střepů jak rozbité zrcátko se šminkami my sami scénáristy jejich příběhů víš, lásko já jsem tě také hledala pro pocit bezpečí /malinko pro něhu/ jenomže v partách rádoby drsnejch chlapů nechápu co jsem od nich čekala z vlasů jim smrděl chlast konečky prstů žlutý od cigára a byli sprostí - anebo ti bílí čistí až příliš víš, lásko dneska už jsem stará pleť hyzdí vrásky a o těle? ach raději snad ani zmínku povadlá všecka neříkej že ještě po mně šílíš leda si počkat na úplné zatmění slunce i měsíce i hvězd a především všech smyslů ať při dotycích nevnímáš prořídlé vlasy znaménka, fibromy, žil provazce v naprosté tmě to by se ještě možná lásko dalo mluvit o lásce Jaké to bylo vzpomínáš? ztepilá roztáhla když svoje sličná křídla múza všech múz a celé Jinonice se aktem oním horce zachvěly?

5 názorů

Runa
13. 03. 2008
Dát tip
TY NEZKLAMEŠ ***, VŽDYCKY MNĚ DOSTANEŠ AŽ MNĚ TO ŠTVE, JAK VERŠE JSOU TVÉ

Janina6
07. 03. 2008
Dát tip
Ta je moc krásná.***

Háber
07. 03. 2008
Dát tip
skvelá zamilovaná* celá Tvoja* utopená v poézii

nene, nezmastila - díky

Hesiona
07. 03. 2008
Dát tip
Jarmilko, nevím, jestli jsem tam na té stránce něco nezmastila, když tak to smázni. Dík.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru