Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bez ohledu na vzpomínky

08. 03. 2008
4
10
1626
Autor
Temnorez

K čemu jsou vzpomínky lidem
již s přicházejícím soumrakem
se nezastaví k ohlédnutí
ale každý jejich krok
je krokem do zapomnění

10 názorů

LastSamurai
30. 04. 2008
Dát tip
Já v tom vidím zamyšlení, nad tím jestli má smysl žít pro žití samotné, bez využití a užívání, nebo spíš nad lidmi, kteří tak žijou.. Je to dobrá řečnická otázka, která je z různých pohledů různá, i když jsou slova pořád stejná.. přicházející soumrak? stáří, věčer každý den.. každý krok? den, měsíc, rok..(časový údaj), každý čin..

Temnorez
14. 03. 2008
Dát tip
No, já si jen myslím že některých lidí je na osud planktonu škoda :-)

moorgaan
08. 03. 2008
Dát tip
me se libi ta hvezdicka za tim lomitkem.-))..uplna droga..

moorgaan
08. 03. 2008
Dát tip
je to i o tom, ze ke vzpominani potrebujes mit nekoho s kym jsi ty vzpominky prozil.../***

Temnorez
08. 03. 2008
Dát tip
Problém je že se to týká i spousty mladých lidí, kterým čas protéká mezi prsty až se v něm nakonec utopí a stanou se tak planktonem v oceánu věčnosti. Jinak jsem to spíše než jemnou výčitku bral jako obrázek znechucení, možná to ale výjde na stejno :-)

Oldjerry
08. 03. 2008
Dát tip
Tomu se říká únava životem... hodně lidí se do této fáze na sklonku života dostává. Tady je to interpretováno jako jemná výčitka (K čemu jsou...), mělo by to být spíš podivení, nebo ještě spíš - jen konstatování.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru