Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cestující

Výběr: Pacer, Print
14. 03. 2008
21
25
3673
Autor
Honzyk

...nákladový nádraží v Praze na Žižkově : rampy, auťáky s ananasy a spol., mrazáky plný masa, ("břicho Prahy"), ale docela vzadu i odstavený vagóny starý sto let...

 
    Sníh neleží jen na hrůze z vlků

    Navál i do vyřazených vagónů

    Bydlí tam lidi

     a jedou

   ( kručení lodní šroub hladu ...)



    ... nasrat, pánové, kteří máte pré ...!


   

25 názorů

***

Print
19. 03. 2008
Dát tip
Je mi to neskutečně hrůzné...

Honzyk
18. 03. 2008
Dát tip
...dobry, udelam to)...A.

ArtRoza
17. 03. 2008
Dát tip
mlcaT*. Velmi dobre,cele, aj s prologom.. Silne obrazy. Kratka, a studi, a bude este dlho.. Pre kontrast biedy a lesku, ciernej beznadeje a snehobiela.. A dakujem, aj za pripomenutie Prahy, chyba mi. So vsetkym. Tak ju odo mna pozdrav..

ArtRoza
17. 03. 2008
Dát tip
mlcaT*. Velmi dobre,cele, aj s prologom.. Silne obrazy. Kratka, a studi, a bude este dlho.. Pre kontrast biedy a lesku, ciernej beznadeje a snehobiela.. A dakujem, aj za pripomenutie Prahy, chyba mi. So vsetkym. Tak ju odo mna pozdrav..


Marcela.K.
15. 03. 2008
Dát tip
Jo, je mi jasné, co chceš říci, ale musím souhlasit i s Oldjerrym...znám jich pár, co se nechají žlutou přivézt do špitálu, my je vykoupeme, dáme jim najíst...odpočinou si a zase zmizí, aby se za čas opět objevili...je to docela dobrá zkouška..o lásce k bližnímu :-)Mají nacvičenou svoji verzi epi záchvatu :-)

Fairiella
15. 03. 2008
Dát tip
* zase síla ...

Rajmund
15. 03. 2008
Dát tip
Lovci kožešin.

Honzyk
14. 03. 2008
Dát tip
Noro, my se nako NAVZAJEM nechapeme:)))...neni to zabavny..?.)))DDD Olde, nekery jo, jako ze jinac nechtej, ale tech neni moc, fakt ze ne: ale ja chtel sem hodit ten kontrast tucnej a mastnej a to stary nestastny nadrazi, udajne nejvetsi nezastavena plocha v Praze... byl jsem tam koukat, je to takovej no man´s land... Marys: to je Ok, uz sem zamack slzu... Pacere, Pacere, ty to vedes!!!:)))

Fouckault
14. 03. 2008
Dát tip
*

Pacer
14. 03. 2008
Dát tip
Franci, ovšem tohle je dobré!Tedy, rozlámal bych to jinak, ale přečíst to umím i takhle. S prominutím TV

oleandr
14. 03. 2008
Dát tip
jo

Oldjerry
14. 03. 2008
Dát tip
Jenže : pravda hrůza pro ty, které nakopal osud do prdele... jenže ze zkušenosti vím, že dost velké procento z nich si to zvolilo jako životní styl. Je to i pro mne nepochopitelné, ale je to tak.

Marys
14. 03. 2008
Dát tip
ehm, no, nie kazdy den ta musim vzyvat, mili Janko ;)

Janina6
14. 03. 2008
Dát tip
Ufff... zhořkla mi svačinka... Je to přesný.*

dadíková
14. 03. 2008
Dát tip
*

Háber
14. 03. 2008
Dát tip
nasraT jó nasrat*

Krátké, ale výstižné

IVO
14. 03. 2008
Dát tip
Holá pravda. *T

archie
14. 03. 2008
Dát tip
sníh na hrůze z vlků, včetně prologu a břicha Prahy, celkově moooc!!!*

pozorovatel
14. 03. 2008
Dát tip
super

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru