Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokus č. 37

14. 03. 2008
8
8
1143
Autor
danha
Zpívám si píseň neznám slova i nápěv trochu zkomírá neumím noty melodie už cestou v krku umírá a ty mi říkáš: já vím komu má usednout si do týla! tak řekni mi to u sta hromů!!! jsi novodobá Sibyla či špehýrkou jsi od ložnice mých dveří někdy nahlédla když nechala jsem odemčeno? tak mi to prozraď vědmo-ženo jak daleko jsi dohlédla? zpívám si píseň neznám slova nápěv mi mezi zuby vrže a doučit se řádně noty mi asi dnes moc nepomůže tak už mi prozraď jméno muže co vkradlo se ti do hlavy! jen pokud by to měl být světec... ... znáš mě mám ráda nemravy!

8 názorů

Diana
29. 03. 2008
Dát tip
Moc krásné! T*****

moorgaan
15. 03. 2008
Dát tip
tu pisen si zpivas uvnitr sebe tu pisen ,ktera hreje a obcas zebe tu pisen ,kde nemrava je vic jak svetec tu pisen, ktera doprovazi ten tvuj stetec ...pri malbe na stale prazdna platna /******

reinka
15. 03. 2008
Dát tip
:o)))))))))))) světec by pro tebe nebyl? :o))))))))))))))

T_O_M_
15. 03. 2008
Dát tip
vůbec nevím co chtěl básník/básnířka říct...

Anetté
15. 03. 2008
Dát tip
*:)

danha
15. 03. 2008
Dát tip
Marš: cink!!! :))) Jani: dík! :)))

Janina6
15. 03. 2008
Dát tip
:-) Velmi pěkná.*

Nekoukám lidem do ložnice, jen v komoře se rozhlížím, v komůrce malé tvého srdce, když z lásky se ti přitíží. To, co už bylo, to je pryč, ten příští stále bezejmenný sám pootevře srdce ženy, až na dno studny vhodíš klíč.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru