Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

More

16. 03. 2008
23
46
4048

víťazná zo Sietí 2008

Uzly a oká,
mĺkva pravidelnosť,
ryby už spia.


46 názorů

orbital
11. 08. 2009
Dát tip
skvělé! * dávám do oblíbených

nezmysel
25. 07. 2008
Dát tip
pri krátkych formách si nikdy nie som istý ako to na mna posobi ale v tomto pripade dam na prvy (pozitivny) dojem.zlieva sa mi to do kruhu asi koli okam a uzlom a naviem preco mam pocit akoby ma niekto hladkal po bruchu *

Anetté
21. 04. 2008
Dát tip
moc příjemný:)*

júj, teší ma, že ťa tu vidím, si ma potešila :))) na haiku je tam metafora :))), takže to nie je haiku (ale tesne nie je :))) )

ďakujem za zastavenie, vzdálený hlas... a aj za pochvalu a ocenenie, salome :)

salomesr
21. 03. 2008
Dát tip
pekne, jemne

Usměvné...

dík :) len to vyjadrenie sa, že to má akurát tipov, to bolo divné... tomu som nerozumela, čo tým autor chcel povedať :) už som v obraze :)

Gwynn_Ibain
18. 03. 2008
Dát tip
...proste som prišla na to, že čím je vec menej zrozumiteľná tým nejakým lopatistickým spôsobom, ale je viac "ťažkým umením", tak tým viac tipov má :) Aj táto vecička má čosi do seba ale vzhľadom na to, že hold z nej nemám "teplomriavky" -poznáš to - ako zimomriavky lenže s teplým pocitom- tak odo mňa dnes tip nie. Ale fajn vec (poltipy to nedáva, čo už s ním...)

tak dam aj ja svoju:P

tekonecna
17. 03. 2008
Dát tip
beze slov*

:DDD

Zbora
17. 03. 2008
Dát tip
Coca Colou leptala zubařka sama sebe. Mě leptala nějakou železnou tyčkou, kterážto bzučela a působila mi rozporuplné pocity. Pak mi tvrdila, že mám skousnout, aniž by mi nabídla cokoliv k jídlu. Potom říkala, že to zavřeme, ale neměla na mysli dveře ani klasifikaci. K mému údivu neměla v ruce ani žádný trumf, anóbrž nějakou stříbrnou zmenšeninu vyhledavače kovů, kterouž mi projížděla ústa, i přes mé ujištění, že všechno zlato mám v bance.

bizarné? počkaj, nerozumiem reči tvojho národa :) a tipy sedia, či čo? :) možno mám nastavenú anténu na opačnú stranu, alebo neviem :D

Gwynn_Ibain
17. 03. 2008
Dát tip
je to tak bizardné, že mi sem ten počet tipov úplne sedí :D

Pišta: :DDDD Zbora: no... obrazne by mohlo byť :))) vravíš, že miesto leptania na kompozit priamo kyselinou sa bude leptať rovno coca-colou? :)

Zbora
17. 03. 2008
Dát tip
Dnes u zubařky pozoruji lahev CocaColy vypláchněte si čekám až mi podá ruku do pusy a pak teprve stisknu zubní kosti (to je fakt pravda! :o)

Je to divnej jazyk, ta slovenština... :))

oficiálne, toto bolo skopírované (to, čo som ti písala) z lexikónu :)

A to je nějaké oficiální slovo, nebo sis to vymyslel? :)

dík za zastavenie a názory :) pišta: na to sa ma pýtala už aj spolužiačka :) tichý, zamĺknutý; mlčiaci, nemý: mĺkvy dom, mĺkva noc, mĺkvy človek, mĺkva ryba... :)

Norsko
17. 03. 2008
Dát tip
nič to so mnou něrobí, asi niesom ryba :-)

Co je to mlkva?

lotosík: :)) honzyk: a prečo si nemohol??? :(

Honzyk
17. 03. 2008
Dát tip
...mne je lito, ze jsem ta,m nebyl...--

napravene... moja premiera v zabudani ;):)))

júj, ďakujem všetkým za zastavenie tipy, pochvaly... :) (prekvapuje ma, že mám taký ruch :) ) Lotosík: ak si mi chcela dať tip, tak si asi zabudla :) Marki: hm, nie som si istá, či to je haiku, nespomínalo sa ročné obdobie a to spojenie "mĺkva pravidelnosť", asi by mi haikuáci dali, preto len medzi miniatúrky som dala :) rogi: ??? som out, nerozumiem... o čo si sa snažil? :) tane: vieš o tom, že Ašš a Zaki chceli dať za víťaza toho, kto by to 1. porušil? Mi to vravel... lenže vraj nikto z nás sa nepretrhol :)))

Honzyk
17. 03. 2008
Dát tip
-****--

avox
17. 03. 2008
Dát tip
*/

moorgaan
17. 03. 2008
Dát tip
souvisejici a presne /*

guy
17. 03. 2008
Dát tip

Háber
17. 03. 2008
Dát tip
more mám rád - krásna*

Pokusák
17. 03. 2008
Dát tip
:-)) *T


:) *

palino8
17. 03. 2008
Dát tip
veď vieš... bol som tam :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru