Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tohle napsal Usáma bin Ládin. Myslíte si vůbec někdo o tom něco?

20. 03. 2008
1
30
2916
Autor
Krásnoočko

Pro ty, kdo nevědí, kdo to je Usáma: Datum narození: 10.03.1957 Místo narození: Džidda, Saudská Arábie Znamení:Ryby Povolání: terorista PS: překládat to nebudu, smyl by se pel autenticity.


يبقى في إمكانكم مراجعة الاعداد السابقة.

أصبحت صحيفة "الحياة"، في نسق "بي دي أف  تسوّق عبر موقع "نيوز ستانْ افة أرجاء العالم. ومنه تصل مباشرة إلى كومبيترك، مقابل أسعار الاشتراك المحددة في الموقع المذكور.

Šokující, což?


30 názorů

Oldjerry
21. 03. 2008
Dát tip
Di gu bóšifomy. Lipóč c rotó prpzu... Přelož si to, vědmo. A to to ještě píši latinkou (:-D)

zajímavý, že tam usáma má i několim hrubek a překlepů. asi nemá v tora bora korektorku

překlad textu (doslova do písmene): my jsme doma odjakživa nosili trenky. podle tátova vzoru jsme je měli na sobě půl roku, pak jsme je dali do svěráku, ohnuli kleštěma na rovnání samopalů a smotali jsme si z nich takovou vložku do turbanu, aby nám líp držel na hlavě. střely nevěřícíh se od našich hlav poté zázračně odráželi. ačkoli se to bude zdát divné, vždycky jsme byli pravoslavní vyznavači Aštara. muslimy z nás udělala až invaze arménů do východního timoru.

Mizím ve virtuální hajany !!! Překládej si a cvič tu zatím sám, U-sám.

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
já si svoje trenýrky přeložil !

dy´t říkam, skunktek unktek

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
to bych ty trenýrky musel mít, jinak to nepůjde

d.g.: pls. přelož - nejléle po švu, a nadvakrát

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
mám ji přeložit? tu pasáž?

Hoši, hoši !!! Oba máte pravdu. ZvášT ta pasáž s trenýrlami mne dostala. labuť: nebuť labuť - ty trenýrky tam jasně čtu !!!

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
fbch: Sprosťáku!!!

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
já jsem si zcela jist, že jsi to přeložila špatně, protože ten text je naprosto zjevně o trenýrkách

labuť
20. 03. 2008
Dát tip
Ja si o tom niečo myslím.Je to zaujímavý jazyk,ale ťaýký........preklad asi takto.....pre tých ktorým nevadí zmytie autenticity...:) Yabqá (plače/brečí) fí (v) imkánikum (vašom mieste) marážiAa(preverenie) l-aAdádu(mnohých) s-sábiqati.(predchádzajúcich) aSbaHat (stala sa) SaHífa (stránka knihy) „l-Hayát“ (život), fí nasaqi (v poradí) bí (u mňa) d y a f tasawwaqa(predal) Aibra (cez) mawqiAen (miesto) a dalej sa mi to s mojimi vedomostami o arabcine prekladat nechce........:) mozno zajtra.....

poper se s tím, umělče !!! Máš NATO!

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
nevím, jak skloubit to, že má harém a nemění si prádlo

má, ale pšššššt!!! jak by se rozvětka dověděla o babinci, to by ho čapli natotata

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
týnedžeři odjakživa zabírali na erotiku má Usáma harém?

To máš pravdu. Tak at je to poučné i pro týnedžery, ti třeba vědět budou a prádlo se může měnit v každém věku pravidelně.

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
děti neví, kdo je to Usáma bin Ládin

měl by dojet na neměněné prádlo, měli by vyčmuchat ať je to poučné a pro děti

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
a jak by to mělo skončit? najdou ho?

Když mne juvedeš jako můsu, tak jo Můsa-bin-Kačka

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
kontrarozvědka v Usámově špinavém prádle? o tom napíšu povídku, můžu? to je totiž TERNO

Naší rozvětce je každá stopa dobrá. I pachová. A nikdy nevíš, kdo se ti hrabe v špinavém prádle.

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
podle popisu trenek? to je docela blbost, ne? leda by mu prohlíželi špinavý prádlo

Nemůžu. To by sem hned vlítli teroristi a zničili by to tu, aby ho nemohla rozvětka podle toho popisu identifikovat.

domin.go
20. 03. 2008
Dát tip
ještě napiš, jaký nosí trenky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru