Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Banka

21. 03. 2008
10
23
2833
Autor
Houmeles

 

nějaká banka –

slunce se rozsvítilo

na noční trezor

 


23 názorů

Vjerka
28. 03. 2008
Dát tip
No že mě to nenapadlo hned, vždyť už spolu diskutujeme dlouhá léta u snídaně.. :-) Díky. Nepatuju se už přesně ale někdo v kritikách výše uvedených psal, že ho irituje první žádek. Jo souhlasím... bohužel na něm to padá...

čaro
25. 03. 2008
Dát tip
No asi nějaké čaro, ne?

Vjerka
25. 03. 2008
Dát tip
Kdo mi na tohle dal avízo, přiznejte se! :-)

myshichka
24. 03. 2008
Dát tip
Na noční trezor lepší než na nočník,pozor. :D Dobre:-)

Ze zdi na mě tupě zírá po trezóru černá díra :-)) mě to moc nenadchlo... nevim no... Kája je lepší ;)

sambif
23. 03. 2008
Dát tip
parádní představa ukrytých třpytivých plíšků před neodbytnými paprsky, jak dlouho je trezor vydrží strážit..? :-)

Nikeš
22. 03. 2008
Dát tip
noční trezor je taková věcička, do které můžete například hodit šeky a platební příkazy, když jste přes pracovní dobu banky moc vvytížení... kontrast moc krásný, ale to nějaká bych tam opravdu nedával. možná třeba: moderní banka, budova banky:, banka ve městě... něco takového :-) *

jorel
22. 03. 2008
Dát tip
Darmošlap: to "nějaká" je jeho vyjádření postoje k bankám jako takovým. V kontextu Houmelese to vnímám pozitivně.

.dunaj.
22. 03. 2008
Dát tip
tiez som dostal avi. no to bol zrejme omyl kedze nie som hai kuista - k halcomovej poznamke - je jasne ze nocny trezor nebude predsa nikde inde ako v banke - teda aspon ja to pokladam za samozrejmu sucast

halcon.
22. 03. 2008
Dát tip
ehm.. dostala som avi:)) .. asi by som povedala to co darmo-slap.. haiku ako take by malo byt dokonale nahe, vsetko co moze byt vyskrtnute vyskrtnute aj byt musi.. a nejaka banka tym spojenim je.. ja by som vyskrtla cely riadok - :)) a ponechala len nazov, ze banka ... forma/neforma :)) ale .. to je iba moj nazor..

čaro
22. 03. 2008
Dát tip
Tajuplné dílko. To by mě zajímalo, co na to další haikuisti. Jednou začnu psát haiku sama :-)

Houmeles
22. 03. 2008
Dát tip
Hahá! To máš recht.

Darmo-šlap
22. 03. 2008
Dát tip
To "nějaká banka" mě bere. Nejmenovat :-) Prostě banka, v každé sedí stejní zloději.

Houmeles
22. 03. 2008
Dát tip
Co činili ve tmě, zjeveno bude na světle. :-)

jorel
22. 03. 2008
Dát tip
další dobré dílko. máš svůj jedinečný styl podložený výtečným postřehem. jen tak dál. *

houmles
21. 03. 2008
Dát tip
Noční trezor na denním světle! Hosana! Antikrist přichází! ...noční trezor je zlý skřet, který vylézá až za tmy a krade lidem peníze. Za denního světla bývá spíše nevidět, toliko při zvláštních příležitostech. Peníze pak občas banka lidem vrací.

Paulart
21. 03. 2008
Dát tip
Ale jo. Proč ne? Noční trezory pro zapomnětlivé. Oni si vzpomenou ráno, že :-)

Ay´Le
21. 03. 2008
Dát tip
nj to ctenar ale nemuze tusit co to vyvolalo zejo..

Houmeles
21. 03. 2008
Dát tip
Prostě a jasně jsem na bance viděl taková dvířka a na nich stálo "noční trezor". Jelikož jsem houmeles, opravdu kolem bank jen chodím a jsou mi lhostejné. Sluníčku asi také bylo lhostejné, na co svítí. Jen mě zaujal ten kontrast. A ta chvíle, že zrovna vyšlo zpoza mraku a rovnou - noční trezor! Zkusím to mírně pozměnit.

Ay´Le
21. 03. 2008
Dát tip
asi nechapu spojeni nocni trezor..ale nijak me to ani netrapi:)

moorgaan
21. 03. 2008
Dát tip
neni to spermobanka ze ne?.-))

Houmeles
21. 03. 2008
Dát tip
Posílám avi houmlesovi. Snad se ještě někdy na písmákovi objeví.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru