Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plná poľná (mýtus o človeku)

22. 03. 2008
9
11
2219
Autor
Renas
milan zistil, že ho podvádza jeho milovaná. kým on doma sníval o tom, že ju urobí šťastnou, robil ju šťastnou niekto iný. keď to zistil, zatočil sa s ním celý svet. nevedel do koho ani do čoho kopnúť. celý svet sa mu smial. celý svet mal omnoho väčšie problémy a nie nejakú jebnutú štetku, ktorú on miloval. láska bola iba ako komický kúsok telenovely, niečo čo nestojí ani za nadýchnutie. celý svet sa hnal vpred za peniazmi a za sexom. čo na tom, že niekto sa trápi pre takú malichernosť. žien je veľa, treba ich jebať do radu. dostával množstvo chlapských rád, ale on si myslel svoje. na tomto svete sa mu nechcelo príliš ostať. cítil sa akoby ho vykopli z dobre rozbehnutého raketoplánu, na ktorom sa oslalvovalo, do prázdneho vesmírneho vákua, kde nezavýjal ani pes. v ten večer sa šiel opiť s kamarátmi. doslova sa chcel rozbiť na kašu a najlepšie by mu vyhovovalo, keby ho to množstvo alkoholu zabilo. bola by to pekná smrť. nikto by naň neukazoval prstom ako na zbabelého samovraha. vraveli by , že sa upil k smrti a našli by sa typy, ktoré by o tom hovorili s istou úctou. upiť sa k smrti za jeden večer môže iba veľký kalič. takých vela neni. sedel oproti kaaamošom a  lámal to do  seba. okolo sa promenádovali pipky a vystavovali svoje rite, cecky a  nové hip hopové tenisky.  každý  tu sníval svoj sen  o  ničom a o nikom. nikto sa k nikomu nepriblížil.  všade  vládlo prísne súkromie  a izolácia.  debaty sa  scvrkli  na povrchnosti, opilecké hulákanie  a  chabý  humor.  krčmová realita. milan si  pomaly upil z piva a pozrel do pohára. bolo v ňom iba to pivo. pivo pivo pivo pivo fernet čerešňa pivo vodka. bol na mol. na moooool. ľudia ja som na mooool. bleeeeee... dával si záležať na mäkkom ľ. páčilo sa mu ako znie v tej chvíli. ľudiaaaa.... vypadli von. bola záverečná. našli iný bar. bar plný hovád s holými hlavami. bolo mu to jedno. on je predsa hrdina tragédie. len pije. podjebala ho ženská. on môže všetko. vesmír sa ďalej iba smial. nikto nemôže nič. všetci môžu všetko. takto slobodní sme všetci. on vie. on vie. bolí to. láme do seba ďalší panák. myslí na to ako môže bolieť náraz lokomotívy do ľudského tela. má strach. vyčerpaný zaspáva na stole. okolo sú ľudia a rozprávajú sa. nejaká holá hlava pri tečúcom modrom a fialovom bare si všimla ako leží na stole. nespal, iba odpočíval. začul ako nad ním debatujú a potom mu nahlas dohovárajú, aby vstal, lebo ho vykopú von. bolo mu to jedno. všetko bolo jedno. zastali sa ho jeho kamaráti. -nechajte ho taaak. s ním sa rozišla holkaaaa- snažili sa brnknúť na citlivú strunu chlapskej solidárnosti. - a čo sa čuduje? hahaha... taký kokot. jaká holka? dobre urobila, že sa s takým debilom rozišla- chlapská solidárnosť nezaúčinkovala, ale ani milanov pud sebazáchovy sa neprebral. počúval urážky a myslel na to, že chce aby ho tie buzny v značkových teplákoch  zabili, aby už nemusel žiť v ich svete.
nakoniec ho aj zabili, keď pri bitke spadol hlavou na roh chrómovaného  stola.  v tej chvíli  dostala  jeho láska orgazmus.

11 názorů

johny45
15. 04. 2008
Dát tip
Tiez mi pripadal koniec prvoplanovite a narychlo zbuchany, ale aj napriek tomu to bolo dobre... Tvoja proza sa mi asi zacne pacit viac, ako poezia...:) *

cecky**

ketu
23. 03. 2008
Dát tip
tip a tak sak vies

salomesr
22. 03. 2008
Dát tip
hej, vtiahlo dobre to je

Honzyk
22. 03. 2008
Dát tip
..nazev je super, ja dal bych jen Plna polna, ale tvuj text..."mytus o cloveku" je takova bublina az... ...ty pocity z nahlyho rozchodu - a jaky mas pak na vocich "brejle" , myslim, moc dobry... ...text, jak je danej bez velkych pismen jen s teckama az takovej dejchavicnej, a to je pusobivy...tak to cloveku drnka v hlave, jako by s nim chlastal... ...ja nevim, kdo to rek, ale ze prej bys nmel mit vo hlavniho hrdinu (sileny souslovi, ale me jiny nenapada), strach, a to ja vo Milana mam, pointa je ale darda silena... ...no a bez zbytecnych hlodu : bejva tak...bejva. ....ta holka mohla bejt klidne v pucenym byte v baraku vedle, zejo....sileny... *

Renas
22. 03. 2008
Dát tip
ale zhebol

Renas
22. 03. 2008
Dát tip
ona bola inde vies?

Winter
22. 03. 2008
Dát tip
Ten konec (včetně holohlavé hospody) působí dost prvoplánovitě, jinak dost dobrá zálžitost tenhle textík, v učitých místech svého čtenáře vtáhne a nepustí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru