Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

červeněpondělní

24. 03. 2008
12
20
2304
Autor
dadíková





na ta správná slova ještě brzo
modrý svět je celý roztočený
točí se v jednom kole
a čas se roztahuje
volá
nabízí

vybrala jsem si
nečas







20 názorů

vesuvanka
24. 03. 2008
Dát tip
:-))) TIP

guy
24. 03. 2008
Dát tip
když už bych si musel vybírat, tak radši Nečasovou než Nečase .. sice ji neznám, ale arogantnější než on snad nebude .. :-)

dadíková
24. 03. 2008
Dát tip
na co ty nemyslíš smíšku....:)

Janina6
24. 03. 2008
Dát tip
Pěkné, stručné, otevřené... *

Smíšek:-)
24. 03. 2008
Dát tip
je to super, ale kdybys to dílko publikovala před volbami, mohl by jsi to někdo politicky spojit ;)

Smíšek:-)
24. 03. 2008
Dát tip
*

dadíková, díky za avízo a popostrčení dreamm, víš, co nechceš, aby ti dělali druzí, nedělej ty jim...já taky avi nedostala:), ale přeci se tu nebudeme škádlit. Ano, omlouvám se, avízo jsem ti chtěla poslat, protože jsem tě i oslovovala a většinou, pokud na někoho konkrétního mluvím, chci aby si toho byl vědom. Měla jsem za to, že jsem tak učinila. Promiň. Tvůj názor ti dovoluji, nevím, co jiného ti na to mám říct. Trochu absurdní, že.

dadíková
24. 03. 2008
Dát tip
v podstatě je to asi tak, že každý verš míří trošku někam jinam... důležitý je asi: správná slova čas a pak nečas :)

dreamm, to je reakce na mě, že? Já tu první strofu pochopila třeba jako buben v pračce, jak se to mele; taková jemná kritika současného světa a ten dovětek jsem si interpretovala, že tak chce autorka řešit situaci, úniková cesta a jedna z možností. Neřešila jsem ekvivalenty, spíš kontrast a protiklady. Znovu: první verš spolu s posledním dvojverším komunikují, nahrávají si na smeč. To mezitím pouhý popis přírody? dreamm, akorát, jestli si mohu dovolit - jestli to nie je o čase nebo je, nemyslíš, že těch možností různočtení je několik? Jo, jinak tip, už tu vězím pět minut.

Norsko
24. 03. 2008
Dát tip
Tož to máš docela blbé ... :-)*

Oldjerry
24. 03. 2008
Dát tip
tohle je superantikontramultiextraunikátní dádule. Krátké, hutné, fajn *

pupin
24. 03. 2008
Dát tip
právě,že volíme slova a ty významy pod tim vylejzaj jak neodbytné jarní výhonky,aniž my domyslíme,aniž tušíme..prozradíme - to je na tom vzrušující a krásné

moc nevěřím na termín nečas, to už spíš na vnitřní čas a nebo vlastní měření času; je totiž otázkou, jestli se dokážeme času jentak lehce vzdát

dadíková
24. 03. 2008
Dát tip
suď bůh, co volím.... slova

pupin
24. 03. 2008
Dát tip
pěkné - čas se roztahuje.líbí popření času - negace na nečas,jakoby bezčasí,zároveń i nepřívětivé počasí,nálada....tož myslím,žes volila tok bez času,kde netikají hodiny a ne období nevlídna.tož.

Háber
24. 03. 2008
Dát tip
*asi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru