Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Červenám

24. 03. 2008
12
34
2127

až si se najdeme louka to nebude fouká jak na lesy oviň mě sebou - naději nechovám s tou bývá člověk sám o sny se podělím s tebou

Píšu ti báseň tvoje celá je od A do Zet za mlazení to jaro - ach co s námi dělá... !? byť padá sníh a slunce není v pupeny nových dnů a nocí vsakuje míza pružnost v bocích a oči čerstvě vykoupané víš ty co zakrátko se stane?

34 názorů

palino8
07. 04. 2008
Dát tip
jedna z krajších... a z jednoduchších... (to nebude náhoda)

pěkně přepracované :o)

díky!!! :)))

not so bad... oveľa lepšie :)

dobrý nápad!

a prečo to nerozdeliť potom na 2 miniatúrky? tak by mi to viac sadlo :) (nie, žeby sa mi táto nepáčila aj takto, ale tak by to bolo lepšie :) )

slepý houslista...

Marcela.K.
25. 03. 2008
Dát tip
Správný přístup..alfi...ty nic, ty muzikant, že ;-)

dělám že nechápu...cokoliv řeknu, bude stejně použito proti mě :o)

Marcela.K.
25. 03. 2008
Dát tip
Jo, okukovat to umíš ;-) to už jsem si všimla :-)))

tady okukuju konkurenci, ne? abych to napsal líp :o)

Marcela.K.
25. 03. 2008
Dát tip
Hele...alfi....ty si ho nech jak chceš, a napiš si o něm svoji kostrbatou :-) :-p

já bych si ho taky spíš nechal kostrbatýho :o)

nene, nechám si ho kostrbatýho - vím, o čem mluvím :)))))))

Marcela.K.
25. 03. 2008
Dát tip
no tak ho koukej uhladit :-)))) ...že tys ho okusovala?! ty ty ty ;-))

koukám jako jelen. Větrník...

kostrbatá? a víš, že máš trochu pravdu? ale to je právě to, co na něm miluju :))))))

Marcela.K.
25. 03. 2008
Dát tip
No ona je spíš pátá... prostě tu poslední dlouhou :-))

Marcela.K.
25. 03. 2008
Dát tip
Ale tak dobře... prostě mi ta třetí nějak vypadává... je taková kostrbatá... umím si ji přečíst, ale je pro mě zbytečná...Líbí se mi ten začátek... tu třetí bych vyhodila...ale je to Tvoje básnička a jen Ty víš, proč jsi ji napsala až dokonce ;-)

ali - to už nevím, jak jsem to myslela - dávno, dááávno tomu :))) myl: tak to pardóóón :)))))))

Marcela.K.
25. 03. 2008
Dát tip
...ale to si chytrá holka domyslí :-)

ještě že jsou tu ty vysvětlivky...chudáci čtenáři jsou úplně zmatení :o) tedy aspoň já...třeba to "oviň mě..." znamená,že chceš, aby tě někdo opil? :o)

no vidíte, holky - a právě ten konec je "o tom" :)))))))

Marcela.K.
25. 03. 2008
Dát tip
No, řekla jsem si to samé co Usmáty... stane...a dost :-)

hm, mne by to osobne stačilo po stane? ale ten záver nie je nasilu... celkovo*

moorgaan
24. 03. 2008
Dát tip
ta jiskra v oku , ta ladnost boku.../***

Háber
24. 03. 2008
Dát tip
*

Ó
24. 03. 2008
Dát tip
*

**T**

avox
24. 03. 2008
Dát tip
moc pěkná, už aby to jaro bylo... :-) */

Diana
24. 03. 2008
Dát tip
Hezká jarní :-)*

až si se najdeme :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru