Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádková

01. 04. 2008
6
31
3455
Autor
j_i_r_i_k

Princezna Lada s hvězdicí v čele,
pro ni už zítra nezačne den,
princátko Radovan čumí jak tele
a mstitel zapíská requiem.


31 názorů

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
I na den dětí? Tak to jsem rád, že jsem neměl čas zapnout telku, díky za varování pro příští rok. :)

j_i_r_i_k
01. 06. 2008
Dát tip
o ou, tak to nebylo delete.

j_i_r_i_k
01. 06. 2008
Dát tip
Výborně, to mám půl roku na to najít tvůj kalendář a spálit ho... Sakra, tohle jsem asi neměl psát, kde je na klávesnici delete?

j_i_r_i_k
01. 06. 2008
Dát tip
Vyprávět? Já? No řekla sis o tom sama, máš to mít... :) Ale pod podmínkou, že se připomeneš, bo v dnešním vedru si určitě nejsem schopen vytvořit jakoukoliv asociaci s Vánoci. :)

j_i_r_i_k
01. 06. 2008
Dát tip
Ano, ale to nesouvisí s Vánoci, to je jiná pohádka... :)

j_i_r_i_k
01. 06. 2008
Dát tip
No jo, když člověk deset let rok co rok vidí o Vánocích tu samou pohádku, musí se buď zbláznit, nebo se s tím alespoň symbolicky vypořádat. :)

j_i_r_i_k
28. 05. 2008
Dát tip
papouch: Teda že zrovna Ty, to jsem poctěn. :) Leč obávám se, že napsat něco srandovního na objednávku... z toho by nebyla blbůstka, ale blbost.

papouch
28. 05. 2008
Dát tip
napiš zas něco srandovního na Písmáku je smutno a hromady plytkých póvlů

j_i_r_i_k
19. 05. 2008
Dát tip
Díky za úsměv. :)

Grainee
19. 05. 2008
Dát tip
:o)

j_i_r_i_k
05. 05. 2008
Dát tip
martinez: Co takhle? Ať je to ještě sarkastičtější. :) A ten ohnutý plech jsem snad taky vyklepal.

martinez
05. 05. 2008
Dát tip
aj to možeš esi to u básnění stíháš... :o) a já vyrážím taky do práce... zatím ahoj :o)

j_i_r_i_k
05. 05. 2008
Dát tip
Teď jsem v práci, musím ještě poladit nějaké SQL dotazy. :)

martinez
05. 05. 2008
Dát tip
dostydět a ladit - teď!!! :o)

j_i_r_i_k
05. 05. 2008
Dát tip
No jooo, máš pravdu, a to jsem sám bojovník za preciznost rytmu u blbůstek, stydím se, moc se stydím. Zamyslím se, zda to nepoladím. :)

martinez
05. 05. 2008
Dát tip
je to teda přes tu tragičnost úsměvný, jen mi tam nesedí rytmus /v čele x jak tele/ - což mi u vázaných veršů va... já vím že je to blbůstka ale aj ta má svý práva, si myslím :o)

Bíša
04. 05. 2008
Dát tip
:-)

jt
15. 04. 2008
Dát tip
to nejsou pohádky - nasrat na takový pohádky. ať žije medvídek pů a ostatní pacifistický stvoření .. :-)

j_i_r_i_k
15. 04. 2008
Dát tip
jt: No jo, ale dneska je jiná doba a pohádky, kde nelítají vzduchem hvězdice a ticho nerozrážejí roje kulek, prostě nefrčí...

jt
15. 04. 2008
Dát tip
to tedy není moc pěkná pohádka ( úsměv )

dnes som čítala aj vážne mienenú tvorbu, nad ktorou človek musel plakať alebo sa smiať... toto je blbůstka a tak sa konečne správne usmievam (za to máš * :D )

Janina6
01. 04. 2008
Dát tip
Celé černá sranda, ale to pískané requiem má něco do sebe.

papouch
01. 04. 2008
Dát tip
to je smutný! tomu tip teda nedá m! ... hele to "s hvězdicí v čele" mi evokovalo - parní lokomotivy za bolševika musely mít všechny na uzávěru dýmojemu (tedy v čele) véélkou rudou hvězdu :-) ..- a jak to za bolševika bylo vše padlé na hlavu - ty hvězdu měly i lokomotivy UNRRA západní provenience a i ty, co byly vyrobené ještě za Franze Josefa ... :-) Noale to jsem se rozkecal víc než Honzyk.. už držím zobák :)

Honzyk
01. 04. 2008
Dát tip
"v cele", to je jako by byla strelena....:)) ...evokuje nalestenou kulku... aha, tak vono je po ni...?...no, to je jina!:)))...zajimavy, jak hned po prvnim radku infantilne jsem si nemoh predstavit, ze by ji moh taky nekdo (uz konecne) picnout...*/*

Milly
01. 04. 2008
Dát tip
to jsem z toho jelen

Marys
31. 03. 2008
Dát tip
hehe, usmevne :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru