Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kuličky

03. 04. 2008
12
15
2846
Autor
ruprecht

 

 

   kuličky



   leccos ještě může studit
   ale nedočkavá pata
   už vykružuje důlek
   pro šémy rozjaření

15 názorů

Můra73
22. 01. 2010
Dát tip
krása

Aha, tak proto :) Jako jediný ze všech obdarovaných jsi nepoděkoval. Koukám, že jich máš dost :)) Docela pěkná miniatura.

před dvěma lety jsem byl na srazu všech žáků naší základky. Na hřišti se konaly různé soutěže, mimo jiné v hraní čáry. Byl jsem překvapený,když malí, osmiletí kluci koukali na staré páprdy, jak se vlastně "čára" hraje...ale pak , když jsme je zasponzorovali pár pětikorunami, se to dost rychle naučili :o)

Marcela.K.
03. 04. 2008
Dát tip
no jo...když to zorganizují, cvrnkají i tady...jenže, já myslím to cvrnkání, kdy jsem si mohla v teplákách kleknout na zem do hlíny a utřít si nudli... u nosu do rukávu ;-)))....ale moje děti ještě cvrnkaly a Rozárka bude taky!!! :-)

ruprecht
03. 04. 2008
Dát tip
mylenka: nemáš pravdu... nedávno byla v televizi reportáž o jedné z nejstarších soutěží v Anglii... o kuličkách... a cvrnkali to prstama... tradice... :-))

moorgaan
03. 04. 2008
Dát tip
no jo, z jara se kulicky samy tlaci k dulkum.-)))/**

avox
03. 04. 2008
Dát tip
šémy rozjaření... prima! skleněnky ještě mám, pohledám...*/

jéééé, to je nádhera!!! to se ještě neztratilo???? :)))))))))*****

Janina6
03. 04. 2008
Dát tip
Taky jsem měla hliněnky... a poztrácela... :-)*

Petrusha
03. 04. 2008
Dát tip
ale pozor na prdielku aby neprechladla :))) pekné spomienky :))))

Marcela.K.
03. 04. 2008
Dát tip

Marcela.K.
03. 04. 2008
Dát tip
bejvávalo, rupíku...bejvávalo...dnešní děti cvrnkají kuličky na počítači :-( látkovej pytlík s hliněnkama...a duhovku jsem měla taky...bůhví kam se zakutálela ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru