Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PÍSMÁCI VE FILMU - TROJKY VIDLE - SLEDUJTE ZDE

07. 04. 2008
6
40
3877
Autor
Honza_Princ

Hardcore vesnický amatérský biják jehož režiséry, autory, hlavními představiteli a řezníky v jedné osobě jsou písmáci EIDAM, LOLOP, HONZA_PRINC a další hanácké postavičky. Rozsekáno do tří částí po 6-7 minutách a opravdu se vyplatí sledovat dění až do konce.

Ironický průřez možná poslední schůzkou fiktivního junáckého oddílu.
Za dveřmi dětské reality her číhá na chlapce nebezpečí, které je může připravit i o víc, než jen o body za docházku...


TROJKY VIDLE POMÁHAJÍ S UHLÍM - PLNÁ VERZE FILMU (STAČÍ KLIKNOUT SEM:))!!!


malá ochutnávka
:







40 názorů

Honza_Princ
16. 06. 2009
Dát tip
sorry za spamík, druhej díl je na světě, těm co to zajímá - POGUJ JAKO FOGLAR na mejch stránkách

Honza_Princ
15. 03. 2009
Dát tip
už to tu bude zase http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=314611

Honza_Princ
24. 04. 2008
Dát tip
na druhém dílu je nejlepší, že se na něj můžete těšit již v tento okamžik. no vlastně pro lidi, kteří se rádi těší bylo už včera pozdě s těšením začít. a to jsou i tací, kteří už jsou teď natěšení jak se nebudou moci dočkat dílu třetího. někteří z fanoušků, kteří přemýšlejí nad věcmi, se dokonce strachují, že natočíme další díl moc brzo a že to bude takové pokažení toho těšení a sabotáž ze strany autorů. nebudou nás za to mít rádi, ale do konce roky bysme dvojku rádi.

Honza_Princ
10. 04. 2008
Dát tip
máslo je legendární druh je to víc než jen rostliný tuk poprvé jsem ho viděl schovat se za sud a zastřelit někoho ve hře bang a byl jsem z toho paf bylo to na turnaji ve schovávání za sud máslo je osud (jsem namazaný blesk:)))

No, já nevím, já jsem většinu z vás viděla poprvé... A myslím, že polovinu si nepamatuju ani jménem, možná jen přezdívkou... nebo znám přezdívku a absolutně si nevybavím tvář... nebo naopak... nebo všechno najednou:) Fakt si srandu nedělám, myslím to úplně nejvážněji a nikdy už nic vážněji ani myslet nebudu:)

Honza_Princ
08. 04. 2008
Dát tip
v dalším díle budu snímat jenom ty vidle a to čistě podle pravidla osy...slibuji!

Honza_Princ
08. 04. 2008
Dát tip
mohl by tě nýst jako kládu na zádech v Komandu:)))

Honza_Princ
08. 04. 2008
Dát tip
ježiš ještě ochraný svaz autorský sem tahej...pravidlo osy jsem si nastudoval až teď díky tobě, takže sme to tak nějak řešili asi citem (teď se bojim že se tim začnu řídit...nejhorší je amatér, kterýmu řekneš jedno pravidlo :)) stropní záběr ať už tim myslíš cokoli byl v pohodě, buď točenej z podlahy nahoru a nebo stála kamerawomanka na židličce a mířila dolu...no hrozný drama, umřeli při tom dva lidi a tři světlušky:) a olomoucké roverstvo sme my "touha trojky vidle"! ačkoli spíše už very old scouti :)

Honza_Princ
08. 04. 2008
Dát tip
černá lovkyně: kde se to bude konat? mohou se trojky vidle přihlásit a za použití praktik na hranici pravidel nebo tak nějak férově lehce za ní i zvítězit? Tangens_Omega: Panu guvernérovi jsme nabídli roli Robokopa(člen oddílu) ale stále váhá.

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
tinja: taky jsou tam ještě místa který mi nejsou jasný. třeba eidam nechce prozradit jak se dostal pod stůl. je jak malý. chce to vidět nejmíň třikrát a mezitím zakalit s hlavními hrdiny :)

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
Eidamova moudra je to pro mě jistota. Tangens_Omega tímto vyhrál první kolo konkurzu do dalšího dílu a Reine_de_la_nuit by mě fakt zajímalo jestli si ze mě dělá legraci a asi jako určitě že jo protože všichni lidi na premiéře v haňkách sme se snad znali. co to je za pořádky? jo a mimochodem...ta verze na youtube s anglickejma titulkama je lepší než ta tam, tak sáhni po ní.

??!!?!?!!! tak to je mazec, protože nedávno jsem to celé viděla v Haňovicích! :-D Nebyl jsi tam náhodou taky? Teď to mám doma a hodlám se u toho zase jednou skvěle pobavit!

Eidam
07. 04. 2008
Dát tip
pišto: to ať tě ani nenapadne!!! :)). Honzyk: taky zdravím honzykůůů.... jak se vede?... jsem tě tu dlouho neviděl :D:D))))))))))))). honza princ : samý moudra honzo :D)))).

tinja
07. 04. 2008
Dát tip
hm...nejak nechapemmm..??:-D

Zbora
07. 04. 2008
Dát tip
Už jsme si tu hru zahráli i u nás v klubovně Na růžku a nutno podotknout, že je opravdu plná napětí.

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
dam je herec a zasloužilý umělec dubu nad moravou, ale nejhorší je že má ještě navíc ta potvora lenivá

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
zlý wětry : ona je fakt krutá jak sviňa, asi ji použijem i do dalšího dílu, začíná se vyplácet :)) Eidadam : co to zas meleš ty pako :))))))))

Honzyk
07. 04. 2008
Dát tip
...ze Dama zdravim...., HP, OK...?:)))... ( podal strhujici vykon, domnivam se....:D)

Nasdílím to na DC++ :)

Eidam
07. 04. 2008
Dát tip
nazdar všichni. jsem tu abych zkontroloval, zda tady některý z vás tajně nepořizuje kopie a neprodává je na dálný východ. :).

mě tade zaujala především ta hra, ale úplně ze všech nejvíc Sestra Mocná... ta byla fakt.. mocná...

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
no vidíš alvarez...kuli tomu sme se na táboře jednou děsně pohádali :) zkušenost diváctva se nezapře :)

romale
07. 04. 2008
Dát tip
vy ste švoncci, aj alvarez by sa z teho posral;)) paráda

Duchové
07. 04. 2008
Dát tip
:)))

Honzyk
07. 04. 2008
Dát tip
...ja si to myslel, von mi ale jednou poslal fotku, kde mel na hlave kybl na sampus...:))

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
no a ještě to lano...

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
dík...jasně že tam je. znáv vaše spiklenecké pikle:) EIDAM je ten s těma kudrnatejma vlasama...objeví se až v půlce filmu ale už tam zůstane a září:)) jeho postava se jmenuje : Masosh (Masoš)

Honzyk
07. 04. 2008
Dát tip
...uzasny...HP, hele, je tam nekde videt Dam..? teda Eidam...my si jeden cas dost psali, ale ted se tu mihne jen sporadicky... .)***

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
no my se při natáčení bavili :) horší je jestli nás nepřestanou zdravit babky ve vsi :)

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
no my se při natáčení bavili :) horší je jestli nás nepřestanou zdravit babky ve vsi :)

To je ďábelské :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru