Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vrané koně

08. 04. 2008
29
44
4587
Autor
Honzyk

. . . klapity klap....pro Muessu...:))

   
                         Vrané koně jeli
 
                               všecky zvony zněly,

                                ze smrti se světy
   
                                vůkol probouzely .
 



                          Nic už nezazebe,

                                slunka plné nebe,

                                a to že jsme oba

                                víru měli v sebe.



                          Zazpívá pták v keři
                
                                tomu vždy, kdo věří
                          
                                a kdo sílu srdce
  
                                s osudem zlým změří.




44 názorů

macecha
13. 04. 2012
Dát tip
není třeba slov .... T***

Velmi hezké.TIP

Makrelka
05. 06. 2008
Dát tip
No jo, fakt že jo - Čechomor. Ale je to moc pěkný, hlavně ty první dvě sloky.

REDH0T
18. 04. 2008
Dát tip
...takové krásosmutně slovácké.

oleandr
15. 04. 2008
Dát tip
zase jiný soudek

Honzyk
12. 04. 2008
Dát tip
...budliky...|!...ze vobehnu monitor a vystrasim te:)

Budliky
12. 04. 2008
Dát tip
A me vycitej jednoduchy rym :-))))...aspon ze tak....davam ti t*...za to ze se mi chce :-úúúúúúúúúúúú

Honzyk: Já královna a ty nějaký pacholek od vraných koní? :) Neva, neva, každý jsme někdo jiný, máme jiné asociace... bla bla... nějak se mi do této složité úvahy nechce zamotávat, snad mi to promineš:) Já jen, že i já si občas připADAM (nebo EVA?) nějak vzdálená, když o Královně noci uvažuji... Je to jedna část mého já... alr já ji asi držím pěkně zkrátka... I když, kdo ví, co by se stalo, kdyby se trochu povolilo...

Honzyk
10. 04. 2008
Dát tip
...vim, ja ty "velky" slova taky rad nemam...ale kun je pro mne skoro svaty zvire, a jeho klapity klap prehlusi i bolavy veci...treba....a to venovani...vis..:))..pisu ti zpravu., maart:))

maartin
10. 04. 2008
Dát tip
tak na lidovú ses dal Františku... no, dobrý a klobouk dolů před všemi, kdo takhle prostě psát umí a vyhnou se banalitě Snad jen - jen můj názor - i v takhle staženým a nutně prostým tvaru bych asi šetřil s vírou, srdcem a osudem i smrtí - to jsou hrozně velká slova, jestli rozumíš jsem trochu deformovanej, neber mě vážně :-))

Honzyk
09. 04. 2008
Dát tip
...taky fakt....ja jen ze si tu se svym nickem pripADAM nekdy jak buran:))-- ...:D...me to nejak z huby vylitlo...)

Honzyk: Královna nemůže psát "normální" věci? Je na to nějaký kodex či co? ;)

Honzyk
09. 04. 2008
Dát tip
...hele hele, nejsem zadnej bombardak, jasny...?.)))hehe

bataka
09. 04. 2008
Dát tip
nezvykle lehké*

Honzyk
08. 04. 2008
Dát tip
..cau, ..hele, proc mas takovej nick, myslim jako Kralovna noci, kdyz pises takovy normalni "veci"..?...)

pěkný rytmus, pěkné obrazy, pěkné celkově... pěkné a hezké

Honzyk
08. 04. 2008
Dát tip
...cesky filmy, to mi vubec nepripominej.. ..jsme se prave bavili v hospe vo tom, ze sracka na sracku, ale toho Vladu Michalka (Rodice a deti), nikdo z nas jeste nevidel....ja vim, neni komedie, ale mne nejvice se libil "Sekal", to je dobrej bijak...(a taky Krizan scenar, zadnej vul, zejo...)...ale ceskou komedii ja si zadnou, opravdu, nevybavuji...-) ahoj, honzyk:))

Honzyk
08. 04. 2008
Dát tip
...ja ho mam rad, ale fakty ze jo, ale ne ten upocenej, slivovicovej s cesnekem...))...

Honzyk
08. 04. 2008
Dát tip
..no a teda, jak jsem dneska tak "stastne unaveny", mne prijde to blby...(jako dekovat a tak)...ale bezva, ze jste prijali folklor zizkovsky..:)))

Honzyk
08. 04. 2008
Dát tip
..jo, Mue, ja ti prece slibil prekvapko...a ty vranici k tobe dou...myslim:)))...prave dnes jsem dostal od sefa sveho v atasu nadherny mobil.. ---Nokia, cerna, malickata, udajne posledni , O, Boze, dyzajn... ...a muzu poslouchat i muziku, foti, pere, vari, zasiva...!. ....O, ja se mam,...jen jsem trosku unaveny......ale neni tak strasny, vubec ne...- cau.)))

zvedavec
08. 04. 2008
Dát tip
tip!

Deepness
08. 04. 2008
Dát tip
také hravé :-) *

Janina6
08. 04. 2008
Dát tip
písnička pravdivá, ze dna sklenky dobrého vína vylovená... :-)*

Zbora
08. 04. 2008
Dát tip
Už vim, co dám dneska dceři jako diktát (obávám se, že Tě nebude mít ráda) :o))

silence
08. 04. 2008
Dát tip
hezky Jenyku :) *

Marys
08. 04. 2008
Dát tip
*rozpacity usnev* :)

Norsko
08. 04. 2008
Dát tip
trapné

Pound
08. 04. 2008
Dát tip
Miloucke, skoro jako od Hrubina :).

Marcela.K.
08. 04. 2008
Dát tip
Jo, tuhle beru :-)*

vesuvanka
08. 04. 2008
Dát tip
moc hezká... TIP

to je hezkýý*

avox
08. 04. 2008
Dát tip
moc... */

Hesiona
08. 04. 2008
Dát tip
Dobrý! *

Sarrah
08. 04. 2008
Dát tip
* :o)tak mi naskočil Čechomor :o)

Háber
08. 04. 2008
Dát tip
milé*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru