Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nidár

08. 04. 2008
13
16
5229
Autor
Oldjerry

Tento motýl je lišaj svlačcový, jeho domovinou je jižní Itálie a Sicílie. V teplých rocích migruje na sever, ale i tak je naše zahrada dost daleko... ten motýl musel uletět 2000 kilometrů...

Můra

lišaj se zasnil
na prohřátém porfyru
o jižním slunci


16 názorů

krása..je zvláštní..vypadá jako motýlek murovitý:o)..,jako jeden z těch z Údolí motýlů tam daleko na jihu*

Oldjerry
09. 04. 2008
Dát tip
Stevensone, Moorgaane a Vesvanko - jsem rád, že vám to něco říká...

vesuvanka
09. 04. 2008
Dát tip
Jednou jsme se setkali na výletě v Debeřském údolí s jiným lišajem - dlouhozobkou zimolezovou - způsobem letu připomínal kolibříka :-)))

vesuvanka
09. 04. 2008
Dát tip
Ty jsi potěšil mě, i já Tě potěším :-)))velký TIP a díky Tohoto krasavce jsem ještě u nás neviděla, ale věřím, že si udělal výlet z jihu Itálie nebo Sicílie na sever do kraje, který by mu připomínal domovinu - a vybral dobře - jasně a bezkonkurenčne to byla oblast Českého středohoří :-)))

vesuvanka
09. 04. 2008
Dát tip
Ty jsi potěšil mě, i já Tě potěším :-)))velký TIP a díky Tohoto krasavce jsem ještě u nás neviděla, ale věřím, že si udělal výlet z jihu Itálie nebo Sicílie na sever do kraje, který by mu připomínal domovinu - a vybral dobře - jasně a bezkonkurenčne to byla oblast Českého středohoří :-)))

moorgaan
09. 04. 2008
Dát tip
peknej lišák.-)) /*

Stevenson
09. 04. 2008
Dát tip
Mel by byt trochu zasnenejsi, ale ta miniatura to vynahrazuje .. T

Oldjerry
09. 04. 2008
Dát tip
Janinno,Aleši,IVO - dík

IVO
09. 04. 2008
Dát tip
K nám na Moravu přilítl po válce jihoevropský otákárek pestrokřídlec podražcový. Chytili jsme jej a živého odnesli do školy, ani pan řídící ho napřed nemohl určit, tak to byl vzácnej motejl. Skončil ve školní sbírce, no. Tankrát ještě ochranáři neochraňovali. *T za vpozmínky.

***

Janina6
09. 04. 2008
Dát tip
na prohřáté vyvřelině o vulkánech sním si líně :-)*

Oldjerry
09. 04. 2008
Dát tip
Kluci D

Oldjerry
08. 04. 2008
Dát tip
Snílku - pak chňapnul tebe a nacpal ti tu krabičku i s motýlem do zlomyslných úst. To už bys tak sladké sny neměl...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru