Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rok za rokem

15. 04. 2008
4
7
1810
Autor
MAJKL65

Nebohé listy, zelené prsty, paprsky větví, začátky paží, prosíte o jaro a hladíte stínem do cest i do hrobů v nichž kdekdo jde či leží. V lidských hnízdech prostory snu, těla v sobě, každý v každém, pach lži a sklenic s vínem, cizota noci, než ženy vezmou na sebe své krásné tváře jež jsou za tmy stejné, a rozední se, zatímco vesmír plane tmou a časem. Slova ještě zimou chutnají a zbytky sněhů jako vlasy starce po úsvitu opadávají, strázeň je vidět vodu plynout a odnášet prach, obzor je tenčí než tvé zavřené oči, a srdce pokojné jako jehně předtím než jej zaříznou. Kolotoč plození a smrti, dlaně z plechu a slova ze rzi, okraj žen, pláč kurev u zrcadel, opilé bdění, tiché polibky, stopy po koních, střely s pery z křídel andělů, a prostý vítr co nahý tančívá. Krása soumraku. Hluk vteřin. Zvuk ohně. Jeviště z hlíny. Masky z času. Zbytečnosti. Bolest trávy v níž se milujeme. Léto za létem.    


7 názorů

oleandr
24. 04. 2008
Dát tip
líbí dosti

Honzyk
15. 04. 2008
Dát tip
...ach tak.))

Kaos
15. 04. 2008
Dát tip
Pro mě až moc jakoby "abstraktní".. Dost tomu neorzumím, asi jsem se ještě nedopracoval k chápání takovýchhle textů.. ještě přečtu

MAJKL65
15. 04. 2008
Dát tip
poezie je obnažení Honzyku...

Honzyk
15. 04. 2008
Dát tip
...pro me az prilis "jevistni"....... soukromi tu hledam, soukromi...

Háber
15. 04. 2008
Dát tip
bolesť Trávy*

A.H.
15. 04. 2008
Dát tip
polemika života. Dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru