Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spáč II

16. 04. 2008
15
16
1727
Autor
Houmeles

 

v ranní tramvaji

mi usnul na rameni

špinavý klobouk

 


16 názorů

Yentl
26. 04. 2008
Dát tip
Jj, přesně to mi přišlo jako jediná přijatelná varianta :o). Jen mi tenhle "výjev" nenaskočil hnedka jako první.

Paulart
19. 04. 2008
Dát tip
Ahoj Yentl, tady v tomhle případě jde o vypíchnutí detailu zastupujícího celek. V haiku se často poukáže jen na jediné, co zrovna je v tom okamžiku vidět. Hlava je ukrytá v klobouku. Zřejmě viděl houmeles na svém rameni jen ten klobouk. I když v něm cítil tíhu hlavy, musel by si ji domyslet. Už by to bylo příliš složité: v tramvaji mi usnul na rameni člověk se špinavým kloboukem :-).

jorel
19. 04. 2008
Dát tip
luxus pro náročné. žádná banální křeč

Yentl
18. 04. 2008
Dát tip
Jako "obrázek" se mi moc líbí, ale napadá mě takové paulartovské... klobouk a usnout??? * (Je mnoho variant, jak by se mohl klobouk dostat na rameno - zklouznout z vlastní hlavy, spadnout odněkud z človíčka nademnou... jediné přijatelné mi však přijde, že mi na rameno položil hlavu okloboukovaný pán, který usnul)

Houmeles
17. 04. 2008
Dát tip
Ha ha, OLdjerry, to je dobrý paradox. Každopádně díky za zastavení

Oldjerry
16. 04. 2008
Dát tip
Hochu - tak tohle je bezvadné haiku i když to není haiku. *

Norsko 1
16. 04. 2008
Dát tip
ani ne

Darmo-šlap
16. 04. 2008
Dát tip
*

Houmeles
16. 04. 2008
Dát tip
No, byl špinavý. Co na tom. Ti, co se po probdělé noci ohřívají v ranní tramvaji, nepatří mezi nejčistší.

práve ten špinavý klobúk tam podľa mňa škrie.

Paulart
16. 04. 2008
Dát tip
Tohle si zaslozuží tip. Pro ten klobouk. Jen klobouk. Jen ten jediný.

čaro
16. 04. 2008
Dát tip
Ano. Anoanoano

reinka
16. 04. 2008
Dát tip
a tys ho probudil až na konečný :o)))))))))))

Houmeles
16. 04. 2008
Dát tip
Tomu, co si o mě opřel hlavu, klobouk seděl :-)

proste mi nesedí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru