Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Supr Mutr

21. 04. 2008
5
9
1529
Autor
45rpm
Preta Porte pohladila chlapce a řekla: „Když budeš hodný, berzo ti najdeme novou maminku, uvidíš.“ Rozloučila se s dětmi a kolegyněmi v dětském domově a šla domů. Cestou městským parkem přemýšlela, co udělá k večeři, nakoupila v potravinách, prohodila pár slov s pokladní, na ulici se pozdravila se strážníkem, odemkla branku, pohladila psa a vešla do domu, kde byl klid a ticho. Nakrmila psa, uvařila si večeři, pojedla a sedla si k televizi. Když skončila Ordinace v růžové zahradě, napustila v koupelně kýbl studené vody a šla do sklepa. Rozsvítila, otevřela dveře a řekla: „Zase sis to sundal?“ Polila chlapce vodou, nasadila mu zpátky roubík, pohladila ho po hlavě, zavřela dveře, zhlasla a šla spát. Těšila se do práce.

9 názorů

feferonka
27. 04. 2011
Dát tip
Omg.. :) Ale dobrý.*

práci s dětmi měla i jako koníček, zřejmě...

j_i_r_i_k
21. 04. 2008
Dát tip
Hmmm, tak jo, na šok málo, na cokoliv jiného moc...

Napíšu něco šokantního o Krejčířovi...

Zbora
21. 04. 2008
Dát tip
šok se dostavil

papouch
21. 04. 2008
Dát tip
ne-e

ten kluk ve sklepe je vegan, ze jo?;)

pozorovatel
20. 04. 2008
Dát tip
umělý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru