Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

minule to bylo fajn...

22. 04. 2008
2
102
5407
Autor
martinez

x

 ...tak přij(e)ďte a bude zas

pátek 25.4. buď 17:30 na Čáře u porcelánu

nebo od cca 18 v Pomalém baru na Úvoze

pokyny sou u předminulýho srazu kerej  je zařazenej v brněnským klubu okolo brna...

x

            prezenčka teda  /možná/ : akšile

                                                      Bíša 

                                                      Bluedragon                

                                                      jt   

                                                      lízátko                                                 

                                                      martinez / mořský koník

                                                      Michael.Alexa

                                                      romale

                                                      ssalpy

                                                                        tanečník

                                                                        woman

                                                                        Xtruh

                                                                       

                                         x

 


102 názorů

jt
06. 05. 2008
Dát tip
díky dík - už je to tam všechno pěkně pohromadě .. :-)

jt
05. 05. 2008
Dát tip
tak - zkouška odkazu. jsou tam všechny fotky + popisky jsem taky převzal: http://picasaweb.google.cz/jan.tesnohlidek.ml/PSmCi25408ByDominikaTrmalov hned to hodím jako že dílko + jen co budu mít kejvnutí od lízátka, přidám tam aj její link, ať je to pokupě .. :-)

jojojo...těším se moc:o)

martinez
05. 05. 2008
Dát tip
jt - ale hoď pak teda odkaz taky... sestři - rozhodně přijeď, zapatláme jim něčím čočky... a - to je dobře ;o)

hani,já to znám,také uhýbám:o))) všude..,tak teď nevím,zda mám přijet:o) ale nocleh již mám objednaný,ovšem jedu s ostrahou,nicméně na čtení se se mnou nedostaví:o)

woman
05. 05. 2008
Dát tip
no to by bylo super :) tak házej, házej :)))

jt
05. 05. 2008
Dát tip
super .. ;-) btw - můžu to naházet do svýho picasa ? bylo by to pro Tebe asi nejjednodušší .. :-)

martinez
05. 05. 2008
Dát tip
ani nevíš kami, jaká je to dřina furt těm fotografům uhýbat :o)

martinez
05. 05. 2008
Dát tip
a co tam kde je má lízátko, na googlu a nebo na rajčeti? tam snad problémy nejsou... :o)

děkuji,hezký fotečky:o) hani,ale Ty tam moc nejseš:o)

woman
05. 05. 2008
Dát tip
no... asi to budu muset přehodit někam jinam, pač milý facebook ten odkaz na tu stránku průběžně mění (což teda jako fakt nechápu, ale budiž :)... takže tady je zatim dočasnej odkaz, až vymyslim kam to hodim jinam, tak dám vědět :) http://www.facebook.com/album.php?aid=2002994&l=e5281&id=1008496417

martinez
05. 05. 2008
Dát tip
no, nelze - woman bude muset něco podniknout - s tím nehneme bez ní :o)

nelze

martinez
05. 05. 2008
Dát tip
přidávám se k jtýmu - ztratila se mi eliška a včil píšou že: This content is currently unavailable The page you requested can not be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page :o(

martinez
05. 05. 2008
Dát tip
skopíruješ si tu adresu napsanou tady a vložíš do adresy nahoře :o)

hani,jak zobrazím ty fotky,prosím? já to zapomněla:o(

jt
05. 05. 2008
Dát tip
woman> Tvůj odkaz mi nějako už nejde, ale - určo prve šel .. :-/ lízátko> woman jsem už psal - chtěl bych Vás obě poprosit, jestli bych odkazy na ty fotky nemoh hodit do jednoho dílka, aby tady nezapadly pod dalšíma řečma a každej z nás je moh později kdykoliv v klidu najít .. (?) :-)

lásky čas...nj... já však počítám,že přijedu v závěru května,Hani:o)

martinez
28. 04. 2008
Dát tip
květen je ve čtvrtek, sestřííí :o)

uniklo mi... ale ještě není květen:o)

martinez
27. 04. 2008
Dát tip
pišišvor vrací pozdravy... a říká že máte někdy nějak dojít... nemáš se prej vykrucovats nějakýma varama - a ticho, už ju du ukládat... :o)

leenai
27. 04. 2008
Dát tip
to žiji zkouškami.. teď už to bude na pytel, no.. kalendář nemám individuální náhodou! jenom kdybyste si to nechali na raně májové dny, stačilo by, žejo, no.. ale to je dobrý, já mám takhle smůlu s tím svým načasováním na spoustě míst =-/ paradoxně, pokud jsem v Brně, chtějí mě ve Varech a naopak.. Tak si to srazování užijte pořádně a koukejte si semtam připít i za mě =) a Eliášovi pišišvoře pozdravení posílám, prosím pěkně.. =)

martinez
27. 04. 2008
Dát tip
a podle kerýho kalendáře žijete? esi nebude chybka tam... :o) a co za dva případně čtyři týdny, milé špagetové dítko? :o)

leenai
27. 04. 2008
Dát tip
a že byste zkusili vybrat nějaký správný víkend, to ne, co? hlubší kritiku na vás! =) míjíme se! sakranál!

Bíša
27. 04. 2008
Dát tip
To woman, velké poděkování.

martinez
27. 04. 2008
Dát tip
zrovna sme se s ěliškou vrátily z toho sobotního srazu co sme vám kvůli němu utekly brzy... v pomalým baru to bylo veselejší :o) krásný fotky, skvělý fotografky! :o)

woman
26. 04. 2008
Dát tip
tak posílám taky fotky... doufám, že ten odkaz bude fungovat :) http://www.facebook.com/album.php?aid=2002994&l=3960b&id=1008496417

Bíša
26. 04. 2008
Dát tip
Děkuji Ti, lízátko!

martinez
25. 04. 2008
Dát tip
pohov a volno... :o)

martinez
25. 04. 2008
Dát tip
že se nestydíš!?! to je ale přístup... a esi si myslíš že to spravíš jedním tipem tu, tak to se pleteš... tak za 14 dní a s omluvenkou podepsanou od rodičů nebo doktora! :o)

martinez
25. 04. 2008
Dát tip
a kde teda seš? v pomalým baru to žije... to jen já s eliškou sme už doma na večeři... :o)

martinez
25. 04. 2008
Dát tip
nebude domácí slivovice... tak z čeho? - a romale prej přijde na vodu, papouch asi vůbec a já su zodpovědná matka :o)

domin.go
25. 04. 2008
Dát tip
tak se tam dneska moc neožerte ,)

Alojzia_W
25. 04. 2008
Dát tip
dufam, ze pstruh spravi zas vypravnu fotodokumentaciu:-)

Alojzia_W
25. 04. 2008
Dát tip
ahojte, uzite si to dnes, ja som este viac ochorela, tak budem lezakovat. papa

martinez
25. 04. 2008
Dát tip
dybys došel, dalo by se o tom diskutovat... takhle máš smůlu :o) a stejně si myslím že nedojdeš protože si byl hozenej doprava... ale já za to fakt nemožu, přísahám!!! a měj se doma hezky :o)

zlyvkus
25. 04. 2008
Dát tip
ne fakt ma to mrzi, ale mam dnes vecer cestu dom...tak mi to nevynde... a o 2 tyzdne znova, nemozme tie stretnutia posunut o tyzden? to by bolo akurat... hej hej viem som egocentrik :)

martinez
25. 04. 2008
Dát tip
zlyvkus - neprosila sem se o to :o) ssalpy - tak si to pak řeknem a ať nezůstaneš zmatená :o)

ssalpy
25. 04. 2008
Dát tip
Teda teď jsi mě úplně zmátla. Cože to mám být? Každopádně vás dneska uvidím poprvé, už se těším.

zlyvkus
25. 04. 2008
Dát tip
tak mňa možeš škrtnúť

martinez
25. 04. 2008
Dát tip
tanečník - tak doufám že budeš vědět čí seš až tam dojdeme :o) a díky teda ssalpy - to je fajn - a seš nová nebo staronová nebo jakonová ssalpy? :o)

ssalpy
25. 04. 2008
Dát tip
Přijdu taky. Po šesté přímo do Pomaláče.

martinez
24. 04. 2008
Dát tip
hlášení přijato :o)

martinez
24. 04. 2008
Dát tip
ste oba šikovní kucííí... tak se na vás vechny zítra těším :o)

romale
24. 04. 2008
Dát tip
myslim že mě spolehlivě ohlídá moja šrajtofla

martinez
24. 04. 2008
Dát tip
kruci tanečníku... a avízovala sem tě po půl pátý... chytrolíne... :o) dybys řek že tu nebudeš, smskla bych ti - ale někdo má rozbitej mobil - nebyls to ty? :o)

martinez
24. 04. 2008
Dát tip
no paráda!!! mám tě nějak ohlídat, vyrážet ti krí/ýgly z ruky nebo tak? no, vlastně esi dorazíte spolu, to už sem jednou zažila, to by vyrážení už nepomohlo :oD netuším jak se správně píše to slovo nespisovný pro spisovnej půllitr... a těším se na tebe nebo vás teda :o)

romale
24. 04. 2008
Dát tip
tož možná se zastavim na vodu z kohútku - možná aj s džétém...

papouch
24. 04. 2008
Dát tip
jestli tam bude Bíša tak ne

martinez
24. 04. 2008
Dát tip
papoušku - avízko - ať si máš taky co bloknout :o) a co zítra, hukážeš se? števko, připomínám se!!!

martinez
23. 04. 2008
Dát tip
tak já tě napíšu jakože možná... a taky uvidíme :o)

martinez
23. 04. 2008
Dát tip
jenže horní část mi doprava neodskakuje, tebe tam zas asi nedostanu... prostě budete každej tam kam vás písmák strčí a hotovo! :oD du tě teda zapsat... a uzdravuj se :o)

Alojzia_W
23. 04. 2008
Dát tip
ahoj, zrejme pridem tiez, ak teda vyzdraviem. a nevadi mi, ked budem odrazena v pravo:-)

zlyvkus
23. 04. 2008
Dát tip
nejako to prekusem:)

martinez
23. 04. 2008
Dát tip
to já vůbec netuším... dyž tam někoho dopisuju, je to všecko v jednom sloupečku ale tu je to vidět takhle... a nemám včil čas to zkoumat - vydržíš tam vpravo, prosím tě? :o)

zlyvkus
23. 04. 2008
Dát tip
preco sme s tanecnikom a woman tak odrazeni v pravo?

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
mně to nevadí Milly, aj jiný věci sou důležitý přece... ;o)

Milly
22. 04. 2008
Dát tip
martinez: promiň, že jsem Ti tu řešila jiný věci... Už nebudu.. :*)

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
ale klidně bys moh... dybys šel náhodou kolem brna... kudrno :o) my se hned tak někoho nelekáme a nebojíme :o)

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
Milly, já neřekla žes nikdy v životě nebyla v brně - ale na srazech co sem dávám já, určitě ne :o) lístečku, prostě nebyla, na "mým" srazu ne, věř mi... :o)

Milly
22. 04. 2008
Dát tip
Javorovy_listecek: přespat se dá v tý čajovně, kde se to koná.. .-) (maj tam i spacáky.. :-)) Já tam už spala po koncertě... Hm, mno, nevim..., jak seš pěknej.....- mně se tu zatim nestalo ani jedno z toho... aspoň na ulici ne.... :-) :-DD no jo, no, to víš- když si člověk blbě naplánuje datum svatby..- a pak na ni zapomene....

Milly
22. 04. 2008
Dát tip
martinez: Ale v Brně jsem byla. .-)) Jak to víš?? :-o No, máš pravdu..- nezbejvaj finance... :-// (zatim :-)) Já za to nemůžu, že neni ten sraz nikdy, když tam má tkadlec koncert... :-/ .-)) Další tam má 13. a 14.5. (nebo 14. a 15.- tak nějak... :-)) A furt jezdit do Brna- na to fakt nemam.. Lístečku, malej, hodnej... :o)) Já tam jednou zas dorazim, pokud Prozřetelnost dá... .-)) a nechceš přijet v pátek do Prahy?? .o)

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
ale ona tu na srazu eště nebyla... teda co pamatuju já... :o)

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
jak myslíš, lístečku - ale věz že Milly hned tak nepude... :o)

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
jj, snad to zvládnu :o)

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
zapíšu teda, oba :o) a števko, zajdete to tam někdo ve čtvrtek objednat? podle toho kolik bude lidí tu nahlášených...

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
dřív to bylo v sobotu a taky to bylo skoro pro každýho nevyhovující... člověk se nezavděčí... :o)

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
tož my, co možeme, pracovat nebudeme a vzpomenem si na tebe... :o)

domin.go
22. 04. 2008
Dát tip
tož já teďka nemůžu pracuju

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
píšu si a taky se těšíme :o)

woman
22. 04. 2008
Dát tip
přijdu a těšim se na vás :)

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
neva... reklama neva teda... a s těma iontama si odmítám lámat hlavu teda :o)

Santi€
22. 04. 2008
Dát tip
to mám od papoucha, taky mi to přijde nepochopitelný... jo a promiň za reklamu;)

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
Milly, omluva se pro tentokrát přijímá - ale příště z tý prahy prostě přijedeš!!! :oD záporné sou pozitivnější, zdeni? :o) kucííí, vás teda zapisuju :o)

Bíša
22. 04. 2008
Dát tip
Určitě příjdu...

Santi€
22. 04. 2008
Dát tip
budem si posílat záporné ionty na trase Brno - Olomouc, v ten čas budu na semináři z gerontologie a v sobotu vypukne sraz v Olomouci;) kdo by chtěl, může nám tu dobrou pohodu z Pomalého baru přivést.

Milly
22. 04. 2008
Dát tip
Já taky nemůžu..- tkadlec právě hraje v Praze ten večer.. .-)

martinez
22. 04. 2008
Dát tip
tak nejvyšší čas se nad sebou zamyslet, ADMINe můj nejmilejší :o) tož v květnu... a dobrou

Dero
22. 04. 2008
Dát tip
To už je kolikátý, snad třetí, po sobě jdoucí termín, kdy nemůžu. Tak v květnu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru