Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lásko má III.

22. 04. 2008
9
23
4126
Autor
Bíša

Chvěji se touhou, již dobu dlouhou...

Po všech možných živlech přírodních
posílám Ti Lásko výzvu přání něžných
naše milování neskutečné
zdá se býti nekonečné

Naději svírám pevně ve své pěsti
ať mě v životě ještě potká štěstí
když bude po naději
tak dokonám s ní...

9 / 2007


23 názorů

A.H.
15. 05. 2009
Dát tip
slabší odvar.

*

romantika jako řemen po které ženské duše touží najdi její slabý pramen a tvé srdce ji dočista na růže složí:-)

Svatý boj :)))

jarouch
25. 04. 2008
Dát tip
jojo, to už takový ten boj o čest... tím lépe se pak stane ikonou :) nebo taky že to člověk občas nepřestane dělat protože si v tom tak trochu najde svoji zálibu... Každopádně jakkoli to je - hodně štěstí, já bych na to neměl.

P.S. a hlídej si gramatiku, vejre.

Na jednu stranu máš recht. Ale na druhou - když to vzdáme, tak nám to tu Bíšové a Frantíci zaplevelí o to rychleji.

jarouch
25. 04. 2008
Dát tip
No právě, tak se nevisiluj... myslim že očekáváš od písmáka moc... tohle se stane se vším, podle mě, co existuje delší dobu --- prostě úpadek, zejména pak pro ty, kdo jsou na písmáku delší dobu je to asi utrpení... chápu že to může štvát, ale asi bych se zbytečně nevysiloval. Možná to ale beru moc sociologicky.

Kéž by se dali vyštvat... Takoví autoři jsou jak Bolševník - můžeš to trhat, sekat, hubit různými jedy, ale jediným výsledkem bude tvé vysílení.

jarouch
24. 04. 2008
Dát tip
Och. že na to máš nervy... potom asi taky nejsi člověk? pokud byjsme brali Onu knihu tak jak je psáno... Vy ste si v tom našli zálibu, vyštvávat takové autory?

Nojo. Vogoni se tady maskují jako jistý "Francois"

jarouch
24. 04. 2008
Dát tip
P_H: Tys ji slyšel???? =-O

Lepší je i Vogonská poezie.

pété
24. 04. 2008
Dát tip
správně, naděje umírá poslední a nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř. To je dobré mít na mysli, ačkoliv se to většinou lehko řekne, ale hodně těžkou udělá....

JiKo
23. 04. 2008
Dát tip
Jako bych to řekl já

Bulvár
23. 04. 2008
Dát tip
pH... viď, teď řekni esli ty moje nejsou lepší :))) vzkaz pro autora - k poezii to má ještě pár set kilometrů...

To je strašlivé. Volám tiskovou mluvčí. Heslo úplavice.

vesuvanka
22. 04. 2008
Dát tip
:-)))*

avox
22. 04. 2008
Dát tip
:-)) a chvět se nepřestaneš, dokud ji nedostaneš? :-) Jaký klub? */

LadyLoba
22. 04. 2008
Dát tip
taky se asi pridám do klubu :)

archie
22. 04. 2008
Dát tip
si s frantou založte klub, nechci říkat jaký, se to nehodí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru