Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Jiří

24. 04. 2008
1
8
2395
Autor
macecha

Je to člově ryzí, mám ho velmi ráda, úžasný kamarád, který Tě v těžkých chvílích potěší.....

 

Dnes má svátek Jiří,
rytíř,co zabil draka.
A přítel můj,
jež stejné jméno nosí
je pro mne nejen rytířem,
 
i léčitelem lidských duší.

Poselství dobra nese
v sobě i po staletích,
je hoden toho jména!
A já přeji ze srdce mu,
aby potkala ho radost a štěstí,
které zaslouží si za dílo,
jež pro nás slabé,koná.
 


8 názorů

pardalin
25. 04. 2008
Dát tip
Mně to sluší i bez úsměvu, ale to tady rozebírat nebudeme. ...nedumej, nebo ano. Jak chceš... pěkné:)

macecha
25. 04. 2008
Dát tip
no vidíš, úsměv Ti sluší :o))

pardalin
25. 04. 2008
Dát tip
:)

macecha
25. 04. 2008
Dát tip
Já si myslím, že v každém z nás je alespoň trochu dobra. Nic víc v tom nehledej. A když, tak se může každý trochu napravit,ne? A pak vypátrá! Na nápravu není nikdy pozdě. Ale, faktem je, že by měl každý sám sebe znát nejlépe. Nic si z toho nedělej, jenom samí dobří také není řešení, byla by to nuda. Už nad tím nedumej, nebo ano. Jak chceš.

pardalin
25. 04. 2008
Dát tip
pátrám už dlouho, ale nic sem nenašel; myslíš, že kdo o sobě napíše pravdu, tak jen proto, že je nedobrá a nepěkná, se mýlí?

macecha
24. 04. 2008
Dát tip
Pardaline: já znám člověka toho jména, který si ten hold zaslouží zcela a o Tobě si myslím,že se mýlíš, když sám sebe takto haníš, v hlouby duše, když zapátráš, zjistíš, že jsi jako každý z nás, jen nechceš to dát znát. Proč? To musíš vědět sám!

pardalin
24. 04. 2008
Dát tip
hmmm, já sem taky Jiří a sem pěknej hajzl, tak bych to jméno tak nepřeceňoval...:/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru