Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska je když

26. 04. 2008
25
39
5026
Autor
Oldjerry

Rosa canina - Růže šípková

Na pestík líbá
včela kvítek  růžový
počat byl  šípek


39 názorů

jazzgirl
03. 05. 2008
Dát tip
Je mi ctí, Oldie...:-)

Oldjerry
01. 05. 2008
Dát tip
Vašku - děkan - to jsou taková období, kdy to jde a pak třeba měsíc mne nic nenapadne - a nápad - to je základ. Díky

Stevenson
30. 04. 2008
Dát tip
jde ti to jedna radost .-) T

Oldjerry
28. 04. 2008
Dát tip
Jéňo - tys tu teď nějak málokedy... děkuji ti

Oldjerry
27. 04. 2008
Dát tip
Skleněnka - nikoli - lásko - spor vznikl proto, že se mi zdála tvá kritika nečitelná (nevěděl jsem, co si mám myslet). Já ti k tvým dílům napsal přesně, jak na mne působí. Tys mi napsala takovou povšechnou nic neříkající větu. A můžeš klidně o mně šířit, že jsem hádavý dědek. Mně to vadit nebude. Mne už tu těch pár lidí, na kterých mi záleží, zná. Možná, že ještě něco napíšeš, ale já pro sebe tuto již v tuto chvíli neplodnou diskuzi končím. To je jen hra o poslední slovo a já jsem ten, kdo ho mít nemusí... Ať se ti daří.

Vím proč vznikl a mohl by pokračovat, protože věta "..nejsem pokorný. To já už ani opravdu nemusím být. " Vystihuje přesně ono proč. Nechci analyzovat. Napsala jsem svůj názor, který není totožný s tvým a to Ty asi nemáš moc rád. Láska je Láska, jsem napsala a v tom případě i tvůj popis zákonitostí v přírodě je Láskou. Proč si nechám pro sebe i když si myslím, že Ty sám jsi ve své miniatuře až takovou hloubku nehledal. Já ji tam našla až při dalším čtení. Proto jsem dala tip. A už mi nepřisuzuj žihadla. Nejsem včela :)

Oldjerry
27. 04. 2008
Dát tip
Skleněnko - chyba ! nejsem nerudný, jen věcný a pochybnostech se snažím dopátrat pravdy aspoň takové, která by mne uspokojila. Přečti si své vstupy mýma očima a co zjistíš ? Nemračím se na nikoho a kdybys toho u mne přečetla víc dřív, než napíšeš první kritiku, zjistila bys to sama. V čem máš pravdu, nejsem pokorný. To já už opravdu ani nemusím být. Závěr : i ten tvůj třetí vstup v sobě nese žihadlo. Jestlipak víš, proč tento náš malý kvazispor vznikl ? Analyzuj...

Ha, ty jsi nějaký nerudný, hádavý muž. Kvůli tomu tu nejsem. Navíc i ne příliš pokorný, zdá se. Měj se hezky a mrač se tu na jiné.

Oldjerry
27. 04. 2008
Dát tip
Janino - u nás kdyby nelétaly lesní včely, tak tu nemáme žádné ovoce a nic... my to máme k lesu asi čtyřicet metrů... veverky nám chodí na meruňky, na drátech vysokého napětí číhají poštolky, divoké králíky nám vychytala káňata lesní... no balada. damaxy - áno, aj krásné dievčatá a žáduce ženy, napokon pre mňa iba už len na pozeranie (:-D)

damaxy
27. 04. 2008
Dát tip
jar prináša krásne obrazy :)

Janina6
27. 04. 2008
Dát tip
Milé :-)* U nás letos nějak ubylo včel, výrazně... :-(

Oldjerry
27. 04. 2008
Dát tip
Deepness - ano, aji u lidí to tak někdy bývá... skleněnko - mně je ale fuk, co nás kdo učí, já už měl čas udělat si vlastní názor (:-D) a ty na mne s další podmínkou a jen pokud platí mi dáváš za pravdu (:-()

Deepness
27. 04. 2008
Dát tip
:-) krásne krehké... jeden dotyk a za ním zrodenie *

:)Láska je Láska. Máš pravdu, pokud je to tak, jak nás učí, je i tato Tvá miniatura pravdivá.

Oldjerry
27. 04. 2008
Dát tip
reinko, Dianao, sidčo - děkuji, dívky, za váš pohled do mých stránek

sidonia
27. 04. 2008
Dát tip
mi to prijde desne legracni:) a to ted jako nemyslim v negativnim slova smyslu.. ja jen ze sem se u toho a potom jeste usmival a smaaaaaala:)

Diana
27. 04. 2008
Dát tip
Parádní, nádherné haiku - a s tím obrázkem!T***** Ale ta Pivoňka by taky zasloužila!- Samozřejmě tip :-)

reinka
27. 04. 2008
Dát tip
***

Oldjerry
27. 04. 2008
Dát tip
Skleněnko - pragmaticky uchopeno- ano. Jem ještě definuj, co je to láska... jestli to tedy víš. sioraku, vesuvanko, Hesí - díky, jsem rád, když se vám to líbí. jazzgirl - tobě děkuji za všechny dnešní návštěvy, stejně potěšující. Hned se líp píše...

vesuvanka
26. 04. 2008
Dát tip
moc se Ti povedlo, něžné :-))) TIP a díky

Hesiona
26. 04. 2008
Dát tip
Mimořádně povedená :o)*

Mám pocit, že to není láska, jen zákonitost přírody:)

Mám pocit, že to není láska, jen zákonitost přírody:)

jazzgirl
26. 04. 2008
Dát tip
Jééé... To je krása...* (asociace nedodávám, však víme...:-) )

Oldjerry
26. 04. 2008
Dát tip
Bazí - Od Bašó by to taky nebylo marné, ale ty jsi mi mnohem bližší, ač se taky neznáme

Baziliška
26. 04. 2008
Dát tip
nevím, nemám právo mluvit za druhé...vlastně to za Bašóa dodávám já, blbě jsem to upřesnila

Oldjerry
26. 04. 2008
Dát tip
aleš - berg - hana - Rabbb - oleandr - radost poznat duše souznějící. bazí - že by i Bašó uznal mé tři řádky za haiku ?

Baziliška
26. 04. 2008
Dát tip
křehké* Bašó dodává: Pivoňka. Včela s námahou se dere z ní. Ach ta loučení! :)))

oleandr
26. 04. 2008
Dát tip
tak tak

Rabb
26. 04. 2008
Dát tip
jůů .. takový křehký.. pohádkově pusinkový, ale i přes to zavání sexem! :-) *

Líbí se mi to.TIP

berg
26. 04. 2008
Dát tip
Ty jsi ale všímavý. ÷)) *

no, žasnu...tedy...

Oldjerry
26. 04. 2008
Dát tip
Dadí - že jo ? - d ROMANe - Ď moorgane - mám raději rumunský - D tři díky, každému jiný

moorgaan
26. 04. 2008
Dát tip
se tesis na sipkovy caj ze jo?.-)) /**

dadíková
26. 04. 2008
Dát tip
no jo, ono je to pravda...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru