Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokus č. 41

07. 05. 2008
7
17
1471
Autor
danha

/Snad píseň?/

Ráno než víčky zamžikáš poslední zážitek si dáš pozpátku k prohlížení na ekránu lží s převahou dálka dělí nás té co je uvnitř jde to snáz prý je to léto tak proč zdá se mi že mží výkřiky nic tu nespraví když tvoje žena churaví a je tak těžké říct z nás která víc je tvá vím - jsem to já - však pouhé nic milenka jen tak na měsíc při troše důvtipu by mohly to být dva Ref: Může se zdát že moje láska k tobě nemá cíl podpírat tělo když se pod svou tíhou kymácí je to jen zdání ty to víš že jednou chtěla bych sdílet i zblízka všecek horký pláč tvůj i tvůj smích neplavec v slaných kalužích zdobí mě jizvy po mužích nechápu proč jsi srovnával mě s vichřicí když nemám sílu zvrátit děj ani ti říct už nesahej na tělo mé nechci se smířit s dvojnicí nechápu víc než před časem v náruči své když tiskla jsem jen hračku - zmítala se v bouři omylů však jedno vím - vše cos mi dal jsi ve svých básních sděloval už je to dávno ještě byly pro vílu Ref: kde sílu brát všem čelit prapodivným vibracím čím pookřát když múza vlídná slova poztrácí jak jenom poradit si mám s plíživou bolestí která mě provází na této cestě ke štěstí?

17 názorů

BigBivoj
15. 02. 2009
Dát tip
:) nehladíš dobrej text

danha
07. 05. 2008
Dát tip
dík za pomoc!

avox
07. 05. 2008
Dát tip
no já vidím, že je... tak snad i bude :-)) jo jo, takhle to beru :-)

danha
07. 05. 2008
Dát tip
nebude!!!! už je! :)))

avox
07. 05. 2008
Dát tip
jasně, co napíšeš, to bude, a každý si necháme svůj názor :-))) */

danha
07. 05. 2008
Dát tip
nehladíš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

děkujeme za opravu :o) ale trvalo to...se zavřenýma očima :o)

danha
07. 05. 2008
Dát tip
al+av: víte vy dva, co? poslední slovo mám já!!!!!!

díky za podporu :o)

avox
07. 05. 2008
Dát tip
"zmítanou bouří omylů" nebo "zmítající se v bouři"... ale "zmítanou se v bouři" myslím není to pravé, ovšem ruku do ohně za to nedám :-))

danha
07. 05. 2008
Dát tip
také mi to chvíli vrtalo hlavou, ale myslím, že je tam správně

jen hračku zmítanou SE v bouři... to se je tam divné,možná se mi to jen zdá... taková zpověď, nevím, co na to říct...

danha
07. 05. 2008
Dát tip
Děkuju, ani nevíš, jak moc....

Tady už můžu jen blahopřát!***

danha
07. 05. 2008
Dát tip
Mue: děkuji! Moo: Miluju tě!!!! :))))))))

moorgaan
07. 05. 2008
Dát tip
SROVNÁVAT TEBE S VICHŘICÍ ?.. kam se hrabe hurikán.-)) /**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru