Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

--

16. 05. 2008
10
17
2281
Autor
Zvrhlík
rychlé prasátko
na protější koleji
doprovází vlak

17 názorů

Zvrhlík
19. 05. 2008
Dát tip
tady hledáš marně :)

já v tom furt hledám nějakou zvrhlost jak sem u tebe zvyklý a nemužu se za Boha ničeho dopátrat , tak je pravda že už sem nic tvojeho dlouho nečetl a třeba si změnil styl

Paulart
18. 05. 2008
Dát tip
Moc pěkné. Na tip je to určitě. Tím "hele" ale jen doplňuješ slabiky. Mnohé už bylo řečeno v kritikách. Také bych se přimlouvala pro vedlejší kolej. Možná je tam zbytečně i "vlak". O co jde, je řečeno z "vedlejší koleje". Stačilo by: Po vedlejší koleji mě doprovází prasátko

Rychlé mi tam dává smysl. Hele z pozorovatele dělá pětileté dítě, takže záleží, jak chceš aby to vyznělo. (Je to skoro hádanka, nějakou dobu jsem taky tápala ;D)

StvN
17. 05. 2008
Dát tip
Ono mi tam to hele nesedí. Možná ještě hle:)

Zvrhlík
17. 05. 2008
Dát tip
Když je to prasátko rychlé jako vlak, tak je rychlejší než čuník (je to konkrétnější), tak stojí za to tu jeho "zvláštní" vlastnost uvést. U toho rychlé máš částečně pravdu, ale u "hele prasátko"?

StvN
17. 05. 2008
Dát tip
Prasátko bohatě stačí. Proč mít rychlé, malé, hbité prasátko? To haiku nerozvíjí a podle mě je to tedy víceméně zbytečné.

Zvrhlík
17. 05. 2008
Dát tip
Co je na "hele prasátko" překombinovaného? Mně to přijde úplně prosté.

StvN
17. 05. 2008
Dát tip
Hele není lepší:) Nenapadá mě, jak to vyřešit, aby ten první verš nebyl překombinovaný.

Zvrhlík
17. 05. 2008
Dát tip
S tím rychlé jsem taky dlouho váhal, tak mám pro vás i variantu bez rychlé: hele prasátko na protější koleji doprovází vlak Lepší? Rabb: Doprovázejí se vzájemně. (Oba mají stále stejnou rychlost.) Takže je jedno, kdo koho doprovází. PS: Prasátko nemusí být jenom čuně. :) Na protější zvoleno, protože pozorovatel je ve vlaku a kouká z okna a ta kolej je naproti němu. Kdyby stál vedle kolejiště, patrně by to prasátko vůbec neviděl.

Rabb
17. 05. 2008
Dát tip
mno.. to "rychlé" tam možná ani být nemuselo na protější? neměla by to být vedlejší kolej? a když si to tak přečtu nejsem si jist, jestli to "čuně doprovází vlak nebo vlak doprovází čuně.. ..ale jinak hezké.

StvN
17. 05. 2008
Dát tip
Ani by tam nemuselo být to rychlé.

moorgaan
16. 05. 2008
Dát tip
..jo..povedene!../**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru