Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

brno, sobota, 24.5.2008

18. 05. 2008
1
72
8642
Autor
martinez

 

x

 

brno, sobota 24.5.2008

 

x

 


72 názorů

Milly
01. 06. 2008
Dát tip
lízátko: dík za fotky..... .-)) Jsem ráda, že jsou aspoň nějaký.

martinez
01. 06. 2008
Dát tip
tak vedle mne teda je igniss z literu, ne z literry... :o)

na fotce vedle Martinez je Ilonka z litery.cz, její nick zná Martinez,na písmáku není,myslím,že to říkala,tak si to,prosím,opravte hezký víkend přeje sluníčko:o)

lizatko...toto prosim nehovor a takto...lebo tanecnik je chlap a prasak...a ked si spomenie co sa robi s lizatkami...tak tato debata starti uroven..usmev...

Bluedragon
29. 05. 2008
Dát tip
sakra, tak jsem objektivu neuniknul... :-O

lízátko,Tys mne nevyfotilo a sluníčko nemá rádo,když si jej s někým pletou..já vypadám totiž jako mé básně,tak pa a hezký den přeji:o)

to nejsem já,já jsem malá a mám delší vlásky...,asi jsem velmi nenápadná,nejsem na žádné z fotek

avi

...a este nieco...preco je tam napisane ze som vacsnou fotil ja a aksile?...je pravda...ze urana som fotil ja a myslim jedno z publika a neviem ci aj romaleho...a ze su nezasotrene...ale vacsinu si mi neuverjnila...takze som skor v drvivej mensine...usmev... ...inak milly...je zle oznackovana...to je ta vedla mozna milly...usmev... ...martinez a myslim sestricka slunicko... ..a posledny ctouci je uran 235...

...a naco som ta fotil?...ked si sa tam nezaveisla?... ...mas jedine stastie ze sme ta s tanecnikom vyfotili mobilom... ....tak to dovesime...ked tak..usmev...

byla jsem s váma ráda:o) děkuji,Hani:o)

macecha
25. 05. 2008
Dát tip
Martinez- chci moc poděkovat za hezký zážitek, který jsi, tedy alespon mně, a myslím, že i všem ostatním tímto srazem přichystala. Měla jsem možnost poprvé zažít tu atmosféru a moc se mi to líbilo. Doufám, že až bude nějaký sraz v Brně, že se zase budu moci s Vámi všemi setkat. Jen mě mrzí a zároveň se i omlouvám, že jsem musela docela brzy odejít, ale i tak, byla jsem tam s Vámi ráda.

...tak akcia uz prebehla gut..ako hovorievam... ...vsetko to zacalo okolo na pumpe...kde ma uran vyzdvihol...a potom pod dialnici...do brna...tam po chvile bludenia nas cakal pista tanecnik....a ten nas zaviedol...na miesto konania akcie... ...tam sme potom pili a citali a pili a citali...pili a spievali...uran dokonca aj v ramci vystupenia s gitarou... www.kruto.sk/ ...a vykony boli dobre...jt xtruh klasicky dobry prednes...ja klasicky komercny...pista tanecnik klasicky pekny...organizatorka martinez to klasicky drzala pevnou rukou... ..potom chvilu neviem..lebo tanecnik nas s uranom zobral na hot dog...a potom sme zistili ze tam maju kebab...a ja som kupil jeden hot dog urnovi..a ten nim pohrdol...pretoze chcel kebab...ktory som si ja nemohol dat pretoze som mal uz dva hotdogy...ked sa o tom tanecnik zmienil.. ...potom sme zasa pocuvali...prave hral domin.go..z ...a xtruh to uz nevydrzal..a vytvaral teorie o tom ako zeny letia na chlapov s gitarou... usr.bandzone.cz/band/do/dominikzezula/gallery/profile.default/130437.jpg ...cele to zakoncila cca. 7 rocna dcera martinez...ktora by zatienila aj mnohych tunajsich madnessakov... ...a potom sme sli do baru..kde sme pili a debatovali...ale kedze bola noc muzeii...sli sme do muzea...na nocny spilberg a do galerie...a vsade bolo ludi jak v cine.. ..a vratili sme sa do baru...kde sme pili a debatovali.. ...ja s urančom som spal u jedenho typka...sympaticky chlapik...len trosku indisponovany... ..a tam sme prespali...trochu som popil so sympatickym typkom a milly a samozrejme podebatoval ina dvorku...kym uran spal...ako sofer... ..a potom som sa snazil typka preniest z dvorku do domu...ale napriek kmasaniu a snaham o prenasanie a jeho pad z gaucu na zem...sa nam ho nepodarilo zobudit...tak sme ho vyniesli na gauc...a potom uz len vycikat a spat... ..a rano odjadz do ba...pre mna s konecnou na pumpe...tam kde to vsetko zacalo...

domin.go
23. 05. 2008
Dát tip
hele, můžu si tam přivést kamarádku? ona si mě chce poslechnout:)

jt
22. 05. 2008
Dát tip
aššur. v kolik ? napiš kdyžtak ještě ze slovenska na + 420 608 274 318 a my Tě tam s romalem vyzvedneme. nebo si to aktivuj .. :-)

martinez
22. 05. 2008
Dát tip
a nebo taky u první benzínky... :o)

martinez
21. 05. 2008
Dát tip
dyž řeknete kdy kam dorazíte, bude aj delegace :o)

...asi sam...a mozno aj s uranom235...usmev.. ...len problem je ze ani jeden nemame roaming...tak nas bude muset cakat nikede delegacia...to je vyzva pre pistu...usmev...

jt
21. 05. 2008
Dát tip
dadik> :..( ašš> jj - ale - moc jsme na sebe čas neměli. pojedeš aj se slečnou, nebo sám ? ;-)

dadik
21. 05. 2008
Dát tip
já se velmi omlouvám, ale v sobotu nemůžu nakonec..mám povinnosti, který nemůžu odložit....mrzí mě to...*

Santi€
20. 05. 2008
Dát tip
Ašš> dramaturgii má na starosti martinez, niet?

jt...vsak vecer uz si bol okej..ked si cital..usmev... santi euro...naco len zdelovat...ja ukazem...neni problem...usmev...

Bluedragon
20. 05. 2008
Dát tip
asi mám úplné zatmění mysli (opět), takže kde je TAM?!? nikde nic nevidím... :-/

jt
20. 05. 2008
Dát tip
jo a - koukám - aššur> určo přijeď - už se chystám, že Tě aspoň konečně uvidim v nějakym rozumnym stavu ( a těšim se ) :-)

jt
20. 05. 2008
Dát tip
díky dík :-)

Santi€
20. 05. 2008
Dát tip
těsnohlídek> poslala sem mu mail.

jt
20. 05. 2008
Dát tip
santie> škoda - myslel jsem, že ho konečně poznám. jestli jsi s ním v kontaktu, tak mu pls pošli moje číslo. dík moc * to, že se smazal je pro něj jedině dobře.

martinez
20. 05. 2008
Dát tip
jasně že ví - všecko tam ja podrobně vypsaný, dráčku mráčku :o)

Bluedragon
20. 05. 2008
Dát tip
eee, a v kolik to začne se ví?

Santi€
20. 05. 2008
Dát tip
nevyvolávej duchy, prosím.

tedy v sobotu:o) ...já myslím,že virtuálně je zde:o),neztratil se

Santi€
20. 05. 2008
Dát tip
protože Lístek. nepitvejme to tu, stejně bychom nic nezískali. (k věcnosti - ani nevím, jaké nosil trenýrky.) sdělíme si to v sobotu, ju?

PROČ, Santi..?????

Santi€
19. 05. 2008
Dát tip
je mou nemilou povinností být poslem neblahých zpráv, Javorovy_listecek alias Tristan Reveur ukončil svůj virtuální život na tomto serveru a této akce se nezúčastní.

i já...:o)

martinez
19. 05. 2008
Dát tip
ta spousta slov tu není papoušku pro tebe, ale pro ty co by jim to mohlo vadit - pro tebe byl úvodní proslovu :o) ano, sestři, těším se :o)

přijedu!

papouch
19. 05. 2008
Dát tip
tolika slov... si dělám srandu, nééé... ,-)

martinez
19. 05. 2008
Dát tip
papouchu, ty práskačem? tak to mě překvapuješ... no neva já jen komukoli koho by to mohlo vadit: páč kvůli organizaci se to "oznámilo" už před delší dobou, tím pádem zmizelo z dohledu a včil je to akutní a třeba by to eště někoho dalšího mohlo zajímat a navíc docela zajímá aj mne esi teda ti lidi dojdou, tak sem drze použila další ze svých pěti povolených doporučených děl pro tento měsíc abych písmáky upozornila na písmáckou kulturní akci... esi to teda někdo nese těžko, klidně si tu u mne pár starostí odložte, nechť se vám dál kráčí životem lehčeji... zdar všem vašim aktivitám a sílu do dalšího konání :o)

papouch
19. 05. 2008
Dát tip
Pišto? StvNe? chrouste? no...??! tady nic?? ..šijete jenom do mě ?? :-ppppppp

martinez
19. 05. 2008
Dát tip
no konečně informace! znamenám si - pondělí, 19. května - jožo - tmavomodré trenýrky :o)

martinez
19. 05. 2008
Dát tip
ty, jožo, ale vlado tu psal že: ...je fajn v diskusiach bavit sa vecne a tak..usmev... takže prosím jen k věci - co víš o vladových trenýrkách? :o)

martinez
18. 05. 2008
Dát tip
já si ho skopírovala a vložila - ale jak dám enter, přepíše se to na http://photobucket.com/ a mám po fotkách a klikací odkaz teda aspoň udělej, ne?

...no vsak som na nej ja a jt... ..skus si opsiat ten link malo by ta to tam dostat..usmev..

martinez
18. 05. 2008
Dát tip
tak mi tu fotku pošli zprávou, su zvědavá a ty trenýrky, to je dost cenná informace :o)

...to nie je moje.. ...tam som len ja...usmev.. ...slipy nenosim..skor trenirky...cervene momentalne mam na sebe...

martinez
18. 05. 2008
Dát tip
já se u sebe bavit věcně nemusím - a informace tu stejně žádný nejsou, takže mi možeš klidně napsat třeba aj o slipech nebo ponožkách :o) hele, a co dyž to není prohlížečem ale tím že je to tvoje a já tam nejsu přihlášená? fotky jiných lidí mi můj prohlížeč ukazuje bez problémů - nebo máte problém vy dva spolu, ty a můj IE :o)

...asi mas blby prehliadac...mne to bere... ....ale tak poviem ti ze som tam ja...usmev... ..a to uz je dobra motivacia... ...dufam ze sa mi opere modry reebok tricko...som si ho zakyckal horcicou...to su ako pismacke farby...a mal som ho skoro na vsetkych citackach...a pismackych chlastackach...usmev.. ...je fajn v diskusiach bavit sa vecne a tak..usmev...

martinez
18. 05. 2008
Dát tip
tudle adresu to nebere, háže mě to jen na hlavní stránku... takle nenamotivuješ ani moju malou elišku :o)

...treba ich spravne motivovat... http://s260.photobucket.com/albums/ii16/krokina/SIETE%202008/?action=view¤t=100_2502.jpg

martinez
18. 05. 2008
Dát tip
procenta ti hnedle zvýším... chleba obstarám se vším všudy... povzbuzovat a kroutit se budu a sprostě mluvit nebudu a transparent snad taky bude - ale jak k tou všemu donutím ostatní, to netuším :oD

..no percento je zvysene na takych 82... ...neviem este kedy presne pridem nakonec... ...cize podmienku ze chcem citat na zaciatku vypustam...bo sam neviem ci zaciatok stihnem...este upresnim... ...nove podmienky...chcem chleba s mastou a cibulov...jemne posoleny... ...chcem aby si mi s pritomnymi slecnami robila povzbudzovacky...a krutili sa v rytme mojej poezie... ...tiez chcem aby som mal zabezpeceny transparent... "PROTESTUJEM PROTI POUŽIVANIU SPROSTYCH SLOV V POEZII" ...a este chcem aby si tanecnik umyl nohy...

fíha, a já myslela, že je to avi pro vědomé, kdy se TAM mají sejít :))))

martinez
18. 05. 2008
Dát tip
Jarmilo, musíš eště kliknout na to veliký :o)


jj, v sobotu mi došli výsledky, percentil 99,78. oficiálne prijatý ešte nie som, ale... :)

martinez
18. 05. 2008
Dát tip
čo bogaj nebogaj čáry nebogaj, hej! :o)

ajaj, už sa teším, až aj ja budem v brne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru