Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

20. 05. 2008
5
69
6311









69 názorů

Takže je to pravda! Žijí tam lidé!!! Týjo.

Koukáš na to špatně. Ve skutečnosti není v Aši hezká příroda, ale v hezké přírodě je shodou okolností Aš.

pavli
13. 01. 2009
Dát tip
hm je jako co?

MyKröten
26. 05. 2008
Dát tip
MON TIP !!! a ještě jeden za debatu a za dražbu MON TIP :-D

a navyše vyrobené v meste Aš. presne tak.

Nové ponožky, to je jasné.

vravia mi to mnohí, ale i tak to bude asi čímsi iným :)

Pretože seš génius?

prečo som dopredu vedel, ako bude toto dielo vyzerať?

archie
22. 05. 2008
Dát tip
dokonale montipické :)


archie
22. 05. 2008
Dát tip
navrhuji vyhlásit nerozhodný výsledek, věci zpeněžit a doufat, že to vystačí každému alespoň na jedno pivo. natáčky bychom mohli vystavit za neprůstřelnou vitrínou v žabožroutské síni slávy??

A safra... Ještě bych vykutal zpocený dres Sebastiena Chabala, ale dál už fakt nevím.

archie
22. 05. 2008
Dát tip
to byl silný kalibr Pišto, málem už jsem házel flintou po ovsi, ale posilněn obědem přihazuji fotografii usvědčující Frantu, že nebyl v Paříži v Louvru, jak se tady snaží kdekoho přesvědčit, ale vy vykřičeném domě!

Tři vlasy redaktora Kozumplíka.

archie
22. 05. 2008
Dát tip
já o Chabalovy sebrané spisy

Zvyšuju o použitou ponožku Alexandry Sovínské.

archie
22. 05. 2008
Dát tip
dorovnávám a navrch přihazuju zarámovanou podobiznu našeho duchovního velikána Fransuá!

Dva montipí krejcary a jeden podpis krví.

archie
22. 05. 2008
Dát tip
naprostý souhlas :) přihazuju tedy první montipí krejcar

1. Výtěžek bude věnován na charitu. 2. Pojmem "charita" rozumíme výhradně pivo.

archie
22. 05. 2008
Dát tip
dobrá, jsem pro. nějaká pravidla??

Archie: Jdeme!

Ay´Le
22. 05. 2008
Dát tip
poperte se:)) nebo si je muzete rozdelit kazdy zabozrout dostane co na nej vybyde to je fer ne?:D aspon se pak poznate

archie
22. 05. 2008
Dát tip
to máš pravdu lee, se mnou je toho v nepořádku vícero, inu on kdo je ostatně dokonalý, že?? :) já jsem plešatý, takže já ty natáčky neužiju, ale mají pro mě jistou montipí hodnotu, jestli mi rozumíš, jenže ty je zároveň nabízíš pištovi, tak já nevím... Pišto: jdeme do dražby??

Ay´Le
22. 05. 2008
Dát tip
avi

Ay´Le
22. 05. 2008
Dát tip
pista: ty natacky si nech pro svou manzelku ta to uzije rozhodne vic..urcite na to ma uz taky vek:)) archie: ja si to myslela ze je s tebou v neporadku vic veci! a ty natacky si muzes vzit urcite by ti slusely:D

To vůbec není špatný nápad... :)

archie
22. 05. 2008
Dát tip
doufejme, že to h'e'j'l'í'k' ocení a natáčky si skutečně vyzvedne. v opačném případku bych navrhoval MONTIPÍ dražbu, ale nechci předbíhat...

Tak jsem to domluvil. Natáčky si může AyLee vyzvednout ve vrátnici ČT1 počínaje tímto pátkem. Na výběr má ze tří barev, doporučuju rumburkovou.

archie
22. 05. 2008
Dát tip
voči: ano, trpná města, ale nakonec se to zvrhlo v trapná města, s projektem MONTIPÍCH měst akce nesrovnatelná, což mi připomíná, že Pišta už jedná s ČT1 o natáčecí smlouvě. Noe1: podbnými pokleslými žánry jako je varnsdorf se vůbec nebudeme zabývat... ejlí: já bych se přimlouval za to, že neumím psát a zároveň jsem ubohý (jsem masochista a libuju si v urážení sama sebe, to víš, pohnuté dětství...)

Trpná města, to byl nějaký televizní cyklus, žejo?

Noe1
21. 05. 2008
Dát tip
Vidíte voči, ste trpné! Zabalte to a huš vocáť Kdybyste napsaly nějaké povedené dílo, třeba VARNSDORF, nežeknu, ale AŠ je trapná miniatura !!!

Ay´Le
21. 05. 2008
Dát tip
jsi trapny/a stejne jako TA vase mesta vskutku k politovani..a uzij si ten muj nick..asi mas nejakej problem vid neumis cist/psat nebo jsi proste jen tak ubohy/a

Noe1
21. 05. 2008
Dát tip
Myslím, že toho je aš aš !

ayLe: "TA" města, když už chceš bazírovat na detailech:)

ježkovy voči... MON TIP

Ay´Le
21. 05. 2008
Dát tip
vsak si nechte ty vase prevelice originalni mesta chytraci:)

archie
21. 05. 2008
Dát tip
archie děkuje vočím, potažmo všem ježkům za kýžené zastání a náležité ocenění, jsem dojat a děkuji. co se týče oněch zaslepených bloudů a montypů handrkujících se o svůj bezvýznamný apostrof nemám takřka slov voči, v úctě archyjé

My voči musíme říci, že pan Archie to napsal velmi přesně, výstižně a vůbec celé na hrnec. Projekt MONTIPÍch měst, potažmo z nich pak vzniknuvších celých MONTIPÍch států, pidlivizací, Zemí a nakonec kýžené MONTIPÍ poezie (což můžeme, ale nemusíme chápat jako alegorii metafyzického všehomíra, plus mínus) si zcela určitě nezaslouží nepoučené zavrhnutí (prezentované zejména zpozdilými vizionáři montypu Ay´Lee). Na místě, nebo minimálně aspoň jen kousek vedle, by byla naopak pečlivá studie přidružených jevů, která by nepochybně možná mohla vést k výraznému rozšíření horizontálních obzorů, třeba.

Ay´Le
21. 05. 2008
Dát tip
mi to prijde vtipny jak jsi hned sakrastickej ale budiz ti to prano ja se rada zasmeju takovymhle vecem a uprimne pochybuju ze tebe by bavilo kdyby ostatni nedokazali spravne napsat tvuj nick..to je zrovna vec ktera neni tezka dodrzovat si myslim.. howgh a sbohem

archie
21. 05. 2008
Dát tip
se nečílím ani nic neřeším... své jsem řekl, tedy finito. komického na tom vidím sice pramálo, ale když myslíš, je mi to fuk, ty apostrofe :o)

Ay´Le
21. 05. 2008
Dát tip
haha nemusis se hned rozcilovat ze z toho nejsem nakrivo jako ostatni:D to je opravdu komicky a koncim tuhle nesmyslnou debatu vysvetleni se mi dostalo za coz dik a dal to neni treba resit jen pozor na apostrofy:D

archie
21. 05. 2008
Dát tip
jasně, to by byla vážně škoda...

Ay´Le
21. 05. 2008
Dát tip
no vidis jak to jde kdyz se chce a na co si mam troufat? napsat barevne a pismem jak krava treba liberec? ne diky nebudu si takovou blbosti kazit stranku:))

archie
21. 05. 2008
Dát tip
Ay'Le: ó ano, již nikdy si nedovolím váš ctěný nick napsat bez apostrofu a za svoji nebetyčnou troufalost se omlouvám, spokojená?? vysvětlení může být, leč nevím jestli mohu hovořit za samotného autora, ale budiž: jde o sbírku básní různých autorů z cyklu MONTIPÍ MĚSTA. snahou bylo vytvoření ABSOLUTNÍ MONTIPÍ POEZIE, kde název, samotný text a barva tvoří kompaktní celek a dávají jediný, nepopiratelný smysl. každé dílo, které splňuje tyto podmínky je zařazeno do klubu žabožroutů a po zásluze odměněno tzv. MON TIPEM. a teď se ptám zase já: troufáš si??

Ay´Le
21. 05. 2008
Dát tip
tak to priste pis a to vysvetleni je v nedohlednu ze? nemuzu mit vsechno asi..

archie
21. 05. 2008
Dát tip
Ay'Le: umím :)

Ay´Le
21. 05. 2008
Dát tip
to neni zadny vysvetleni..v cem jako zasadni? a faaaaaaaakt sakra nechapu proc vsichni komolej muj nick..copak neumite psat apostrof?

archie
21. 05. 2008
Dát tip
AyLe: zcela zásadní

Ay´Le
20. 05. 2008
Dát tip
jakej je vyznam tohoto..azurovyho aš? a tech ostatnich kutnejch hor a podobne?

Fouraix
20. 05. 2008
Dát tip
jé:( dílko o aši by mě docela zajímalo a ono je tu todle

Ježková
20. 05. 2008
Dát tip
Čekala jsem konečně ňákej Váš výplod, ale tohle předčilo všechna má /i jiná/ očekávání. Jen tak dál!

Saké se v Aši nepije, trdlo.

Renas
20. 05. 2008
Dát tip
fuck sake:)))

papouch
20. 05. 2008
Dát tip
Pejřimou je lepčí!

archie
20. 05. 2008
Dát tip
MON TIP!!!

Marcela.K.
20. 05. 2008
Dát tip
KOŠ...ICE

Marcela.K.
20. 05. 2008
Dát tip
Jéžkovy voči !!! :-)))

MON TIP

aš...ž tolik vody tam je? nebo tam maj tak krásný nebe? :-)

damaxy
20. 05. 2008
Dát tip
má farbu :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru