Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak tohle si slízneš

23. 05. 2008
5
13
2023
Autor
jazzgirl

"Zdálo se mi, že jsem si tě pomazal Nutelou. A slízal Tě od hlavy k patě. Strašně tě to lechtalo a smála ses." G.


Bylo to s Tebou

nezapomeNUTELné...

(v)zdám se Ti ne(v)zdám.



13 názorů

jazzgirl
06. 06. 2008
Dát tip
Jejdanánku, no, já bych si to teda užít nechtěla, jelikož kdybych to měla brát do důsledku, musela bych to zažít s tím, kterému se to zdálo, a to fakt s díky odmítám (ne, že by se mi nelíbil, ale řekněme, že jsou jisté důvody či závazky či tak nějak:-) )

větroplach
06. 06. 2008
Dát tip
líbí, protože jsem si něco takového prožil a užil :-). nebylo to sice moje přání, ale bylo to fajn :-)

jazzgirl
06. 06. 2008
Dát tip
Ále, je to jen takový žblept z legrace na základě opravdového snu:-) Ale díky:-D (přemýšlím, jestli se mu ten sen opravdu zdál nebo mi jen svěřil své nezbožně zbožné přání:-D)

větroplach
06. 06. 2008
Dát tip
tyjo tyjo, moc pěkná :-))

jazzgirl
24. 05. 2008
Dát tip
Dr.List: Děkuji moc za tip:-) Oldjerry: No jo, ono právě bylo nebylo:-).

Oldjerry
23. 05. 2008
Dát tip
Všecko je nezapomenutelné. I to, co v podstatě stálo za... no - za nic.

Dr.list
23. 05. 2008
Dát tip
-t-

:o)ztřeštěnosti není nikdy dosti...

jazzgirl
23. 05. 2008
Dát tip
aleš-novák: Mám zkrátka ztřeštěného kámoše a od těch snů nemá daleko k uskutečnění:-). Občas bláznivina neškodí, ale... :-) avox: Už jsem se rozhodla:-). A to dávno:-). Řekněme, že B) je správně:-)

avox
23. 05. 2008
Dát tip
rozhodnutí bude nevyhNUTELNÉ... ptej se kopretin :-) */

jo, celé dobré :o) ale představa šílená :o) vaše čokoládová hvězda? ...

jazzgirl
23. 05. 2008
Dát tip
také jsem ho nepsala já:-)

prológ je lepší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru