Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SVEDENÍ

01. 11. 1999
3
0
3260
Autor
Bibša

Svedeš boj? S hranicemi hříchu? S rozemletým štítem? S Nedostatkem smíchu? Prohraješ ... Svedeš ji? Představu kouzelnou? S prázdnou lednicí? S růžovou koupelnou? Prohraješ ... Svedeš jí odolat? Umlčet její oči? Popálit dlaně? Do ticha vkročí a ty vyhraješ !
Amorph
09. 12. 1999
Dát tip
Když vyhraješ tady, tak prohraješ jinde
Když vyhraješ tam, tak prohraješ tady
A někdy si ani nemůžeš vybrat.
A já někdy prohrávám rád.

cosmy
07. 12. 1999
Dát tip
Líbí moc

AZALIN
02. 12. 1999
Dát tip
Oci, oci, jeji oci,
zrejme nikdy neumlcim

Diky za posledni vers!!!

Bříza
20. 11. 1999
Dát tip
Kate ? Proč myslíš ...?

Kate
05. 11. 1999
Dát tip
je to těžký,ale když člověk vydrží a nenechá se svést , vyhrává daleko víc.
TAkže asi zatnou zuby a snažit se vytrvat!!

Jean
04. 11. 1999
Dát tip
Svedu to a prohraji, však nesvedu-li vyhraji. Kudy vede cesta z těchto veršů?

Bibša
04. 11. 1999
Dát tip
jo, jeane (a ostatní), cesta nevede, o tom je právě celá básnička ...

Brepta
03. 11. 1999
Dát tip
Prohrávám či vyhrávám když nikdy nesvedu ženě odolat?

Nalim
03. 11. 1999
Dát tip
Já už prohrál ... všechno a dosmrti

Rivka
03. 11. 1999
Dát tip
Stále nezapomínám na slib... Ale nějak mi to jde hůř než Tobě:-) Daleko, daleko, daleko, daleko hůř....:-) Nebo, lépe řečeno, napsalas to krásně, krásně, krásně, krásně:-)

Merle
02. 11. 1999
Dát tip
Dobrý Bibšo.
Somalec má pravdu :-))
(skandujte se mnou) Bříza buch buch buch. Bříza buch buch buch. Bříza!!!

Bibša
02. 11. 1999
Dát tip
Uznávám, že to není správný názor, byla to jen taková chvilková myšlenka, nemám to zcela ujasněné, že ano? Klucí, vy jste vždycky vyhráli !!!

Bříza
02. 11. 1999
Dát tip
Bibšo - u mě je problém, že mě to sice napadá, ale já NEVÍM jak to je správně. Podle toho, jak se chovám, máš pravdu Ty. Člověk je struna mezi zvířetem a andělem. zvířata jsou nevinná a čistá, andělé mají hlavy plné božské odpovědnosti (divím se, jak mohou létat). Pokouším se, aby mi nižší instinkty nezamlžovaly myšlení, ale pak se myšlení často vzdaluje čistotě a pravdě ... já nevím jak ..(pomoc...)

B.Ezejmenij
02. 11. 1999
Dát tip
... nesvedu ... Bože já to nesvedu !!!

Tynic
01. 11. 1999
Dát tip
Podalas to tak, že si uvědomuju, že jsem nikdy nevyhrál... snad za pár let...

Saša
01. 11. 1999
Dát tip
Chci svádět a nechci prohrávat
chci dávat a taky vyhrávat
chci představy sny a vábení
chci něžné a milé svádění

Somalec
01. 11. 1999
Dát tip
Tunic má pravdu

Tanizaki
01. 11. 1999
Dát tip
Bibšo? ÚŽASNÝ!!!!

Bříza
01. 11. 1999
Dát tip
Tak tos mě opravdu dostala Liběno! Avšak jsem plný pochybností. Sice to svedu, ale za cenu "zabití" části sebe. Byla již tolikrát "zabita", že je na ni zoufale nešťastný pohled. A mě samotnému z toho (slabě řečeno) dvakrát hezky rovněž nikdy nebylo. Tak mě napadá - není takovýto druh "sebemrzačení" a zabíjení možné lásky v podstatě hříšnější, než čistota a přirozenost citu ?

Krytyk
01. 11. 1999
Dát tip
Tak tady snad poprvé souhlasím (obsahově) s Břízou, technicky ovšem tvoje verše oceňuji, ty verše se vysmívají jeden druhému a přitom to má svůj půvab, jen abys to nemyslela s tím chudákem vážně :-)))

Bříza
01. 11. 1999
Dát tip
HURÁ :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru