Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svaté přijímání (evangelium podle Dannyho)

08. 07. 2001
12
2
9157
Autor
Danny

Ježíši, já Tě žeru!

2 názory

LastSamurai
05. 04. 2007
Dát tip
Stručné evangelium spravneho Jesusfreaka..

e.danae
29. 11. 2006
Dát tip
Jo, takhle se často modlím ;) *

Jiřička
13. 09. 2006
Dát tip
Geniálně jednoduché,jednoduše geniální! t*

zip
22. 01. 2004
Dát tip
souhlasím, ježíš je xežrání.

houba
02. 06. 2003
Dát tip
uáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá !!!!!! t*

cvrček
16. 01. 2002
Dát tip
To mě, co téměř odpadlého katolíka, hodně pobavilo... dávám tip, zařazuji mezi své nejoblíbenější, neboť teď vím, že můžu zveřejnit i své nezveřejnitelné křesťanské parodie. ....

Spvrivs
02. 10. 2001
Dát tip
MM: Sorry že až teď - to víš, vakace. Session beru - hrozně rád si pokecám. Ale stejně na tvůj příspěvek zareaguju už tady: Copak my žerem ruky nebo nohy? O transsubstanciaci ať si každý myslí co chce, aji pro mě to je otevřená otázka. Nic to ale nemění na faktu, že oplatek NENÍ lidská ruka, ani se z ní nedělá, tak jakej kanibalismus? *)))

Spvrivs
02. 10. 2001
Dát tip
Jo, MM: Teď si uvědomuju, Katolická církev má teorii eucharistie - zůstávají všecky vlastnosti chleba (alias hostie)/vína, ale změní se podstata z chlebné/vinné na božskou. Je to trošku vachrlaty na pochopení, ale dá se to přijmout.

MM
28. 07. 2001
Dát tip
spvrivs: vzal chleba, a nevrazil jim do huby svoji ruku. proto si myslím, že tvrdit, že transsubstanciace skutečně probíhá, je nesmysl: už jen proto, že ji lze laicky i vědecky zcela jednoduše vyvrátit. ovšem možná se pletu a oficiální stanovisko římskokatolické církve je jiné? jsa evangelík, nemám v tom až tak jasno (ovšem diskusi se nevyhýbám, ba naopak - a jelikož jsi taky z Brna, můžem udělat někdy session a pokecat si :))

Spvrivs
27. 07. 2001
Dát tip
MM: Kristus Pán při poslední večeři vzal chleba a řekl: "Toto je moje tělo, které se za vás vydává" a pak ho roztrhal a rozdal apoštolům. Když to snědli, vzal kalich s vínem a řekl: "Toto je kalich mé krve, která se prolévá za vás a za všechny na odpuštění hříchů ... To konejte na mou památku." A každému dal napít. Takže co by nám nemělo procházet? Navíc i když ho "žerem", tak mu nezpůsobujem žádnou újmu - furt zůstává celej.

Spvrivs
27. 07. 2001
Dát tip
MM: Kristus Pán při poslední večeři vzal chleba a řekl: "Toto je moje tělo, které se za vás vydává" a pak ho roztrhal a rozdal apoštolům. Když to snědli, vzal kalich s vínem a řekl: "Toto je kalich mé krve, která se prolévá za vás a za všechny na odpuštění hříchů ... To konejte na mou památku." A každému dal napít. Takže co by nám nemělo procházet? Navíc i když ho "žerem", tak mu nezpůsobujem žádnou újmu - furt zůstává celej.

Spvrivs
27. 07. 2001
Dát tip
Už zas se mně to poprvé nezobrazilo. Soráč. Já bych do teho...

MM
26. 07. 2001
Dát tip
taky ho žeru. oproti bratrům katolíkům ale jen symbolicky :) stejně nechápu, jak to že jím to s tím kanibalismem furt prochází :) (*)

Mea
20. 07. 2001
Dát tip
To je taková howadina ... ježiš, to je super !!!!! TIP!

Jemný
14. 07. 2001
Dát tip
:-)) Danny já ho taky žeru :-))

Mámalibor
12. 07. 2001
Dát tip
až na věky a pozdrav pán Bůh, p č i k !!!:-)*

Spvrivs
11. 07. 2001
Dát tip
Je to zajímavej nápad, ale radši se k tomu moc vyjadřovat nebudu.

Mahoney
10. 07. 2001
Dát tip
wau :-))))

Pepo
09. 07. 2001
Dát tip
Helejujú - čo je to?

Bacil
09. 07. 2001
Dát tip
Danny... já si myslím, že opravdový věřící (nemyslím takového, který si žije svým zaběhaným rytmem a chce mít jistotu, že se k němu bude v kostele promlouvat pořád stejným jazykem) by měl tohle kvitovat s povděkem - ono to hovoří jazykem teenagera počátku 21. století, ale přitom to tak nějak hlásá zvěst evangelia... připadá mi, že je to hlubší, než se to jeví na první dojem, a líbí se mi to.

Verita
09. 07. 2001
Dát tip
:))))))) skvělý!!

Wopi
08. 07. 2001
Dát tip
Když Danny žere Ježíše a svědomí žere Dannyho, jak je to mezi svědomím a Ježíšem???

hermit
08. 07. 2001
Dát tip
Když už jsme u těch dlouhých básní, tak já sem teda jen tak zpaměti přepíšu jednu svou nejdelší, je o prostitukách. kurvy (to je jako název) vy kurvy! (to je samotná báseň) dobrý, ne? ale co mi to dalo práce, než jsem jí vymyslel... :o))))))

Diana
08. 07. 2001
Dát tip
Wopi: Svědomí žralo Danyho, sousta mu rostla v krku, až se dočista přejedlo a Ježíše už nemůže. Tak je to. Hermit: Ty hermite!

Cavalera
08. 07. 2001
Dát tip
hermi: zasloužíš zvláštní cenu ...... a především zvláštní celu .. je to ta druhá vpravo!!!!

Astalavista
08. 07. 2001
Dát tip
hele, hermite, to je super báseň, má to vnitřní náboj, není třeba se rozepisovat, tři slova včetně názvu a vystihne to úplně všechno...:) Wopi: To je správná otázka !!!

Albireo
08. 07. 2001
Dát tip
Opravdu vtipná blasfemie!

hermit
08. 07. 2001
Dát tip
Jsem opravdu rád, že se vám má báseň, tepající nešvary naší prostituce, líbila. Ale můžu vás uklidnit, jinou podobnou jsem zatím nenapsal. ;-)))

sleeper
08. 07. 2001
Dát tip
Radši no coment

Had
08. 07. 2001
Dát tip
Teda to je docela drsný :o). Mě to přijde celkem vtipný, ale aby sis některé lidi neznepřátelil.

šelly
08. 07. 2001
Dát tip
:-))))...stejně si některé znepřátelíš, to máš jedno :-)..

Cavalera
08. 07. 2001
Dát tip
Dany, Ty jsi vážně debil ... ale to je skvělýýýý:-))))))))))))))))))))

Katerina
08. 07. 2001
Dát tip
Nahodou je to docela ozvezujici.... takova nejaka silene dlouha basen se radkama do poloviny strany, to dokaze cloveka polozit!!! Je tak dal, Danny :-)))))

Astalavista
08. 07. 2001
Dát tip
...aneb Dannyeatgod :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru