Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tanči!

Výběr: Rivka, Print
08. 07. 2001
26
0
4070
Autor
dablik008

venovano vetrne smrsti, ktera ve Francii zabijela a do Rakovnika se nam prihnala jako slusnej destik, nejakej ten vitr a virici prach...byl jsem tam...a budu rad vzpominat...na jedny mokry ramena ze kterejch jsem otiral lesknouci se kapky deste...ona vi...

Tanči!

v dešti…

protože když ne

tak vyschnou

všechny studny

a kdo pak bude

volat mraky k východu

my dva?

Asi…

 

Tanči!

až pod kůži…

hluboko, hluboko

do očních víček

kořínků vlasů

a konečků prstů

nebo do srdce?

Třeba…

 

Tanči!

s větrem…

nebo třeba se mnou

až budu trhat

hvězdy z nebe

a házet je do louží

zhasnou?

Možná…

 

Tanči!

ne tak rychle…

ať vítr tolik nekvílí

ve snaze být dřív

než my dva

někde tam

za dnešním obzorem

poletíme?

Snad…


Rowenna
18. 02. 2003
Dát tip
Báseň je krásná. (Ale hernajs, Poulíček se mi nelíbí. :-))) ,,,)

Rowenna
18. 02. 2003
Dát tip
Jejda, jak jsem se dostala do roku 2001? Abych tu z toho nezačala nesouvisle blábolit. :-)))

ikarka
09. 07. 2002
Dát tip
...žasnu...nádhera!!! **

zoo
02. 09. 2001
Dát tip
Mňam. Tady včera pršelo celej den. :-)

Sluníško
01. 08. 2001
Dát tip
taky tancuju v dešti.. a často.. ale většinou marně čekám na někoho, kdo by otíral lesknoucí se kapky deště z mých ramen..

miklunka
17. 07. 2001
Dát tip
beze slov...TIP!

fuckie
13. 07. 2001
Dát tip
...protoze by vyschly vsechny studny-to ej perfektni ale ten obsah je jeste lepsi, krok z kalne reky na breh, na nadheny breh Tancovala?

DarkMind
13. 07. 2001
Dát tip
Moc pekne. Chcel som zavriet oci, aby som to lepsie videl, ale potom sa zle cita... ale kazdopadne je to moc pekne....a ... To uz radsej staci, lebo dopadnem ako Cavalera. :)) A TIP, samozrejme. :))

femine
11. 07. 2001
Dát tip
**********************************nic víc k tomu nemám

Krel
11. 07. 2001
Dát tip
Anonym: jojo lidem se to líbí a i mě se to líbí a moc...!*

J
11. 07. 2001
Dát tip
už prologem maluješ obrazy dešťovými kapkami bičovaných ramen v poryvech větru na tmavomodré košili... z básně cítím kouzelný zážitek

Bacil
10. 07. 2001
Dát tip
*

Jinaja
10. 07. 2001
Dát tip
dlouho jsem Te necetla....jsem opet prijemne prekvapena.....Tip

Janis
10. 07. 2001
Dát tip
..v * září už nikdy....... :-)

Gastarbajtr
09. 07. 2001
Dát tip
další tip :_)

clovrdik
09. 07. 2001
Dát tip
velmi dobré, pěkný obrazy jsi použil a je to takový ucelenější a kompaktnější, než některý tvoje plynoucí dlouhý básně ... dávám pochopitelně TIP

per_zay
09. 07. 2001
Dát tip
hmmm...*)

lubi
09. 07. 2001
Dát tip
tančím a tipujem... :)

blbjenka
09. 07. 2001
Dát tip
nevim proč, ale líbí se mi to, a to tak že moc *

Diana
08. 07. 2001
Dát tip
Moc krásné. Tip

kafka
08. 07. 2001
Dát tip
ano... *******!!!!! (tečky a hvězdičky a vykřičníky) odpusť, že jinak už neumím...

Stevenson
08. 07. 2001
Dát tip
Tak TOHLE.. i presto ze nerymovane normalne nemusim.. je mooooc .. hezke.. TIP..

Astalavista
08. 07. 2001
Dát tip
Trhej dabliku!! Super, TIP (a ne jen tak za něco :)))) !!!***

Erynea
08. 07. 2001
Dát tip
takhle moc...******

Albireo
08. 07. 2001
Dát tip
Bo si sám diabol...? Nádhera! Tip

myrinda
08. 07. 2001
Dát tip
nadherne...ta basen me primo vtahla do sebe...TIP

Cavalera
08. 07. 2001
Dát tip
........... típes ...... ... ééé sorry .. to byla moucha, tak ažteď ... TIP!!!!!!......

Cavalera
08. 07. 2001
Dát tip
hm, tak na potřetí:-))))) .. tíííííípp a už se kurňa zobraz!!!:-)))))))) néé Ty .. alé tooo .. nooo ten tip:-)))) ... já tu nejsem .. teda jsem .. ale už nejsem .... jak bych Ti to .. zajímá Tě to vůbec?? .. hm .. no stejně tu nejsem ... ale jo .. chi chi .. kuk .. ehm ... Cavalero uklidni se ... klidním, koidním, klidním ... a vůbec ser na to Cavalero ... jo .. no jo ... tak jo ... já už budu v poho ... ikdyž .. néé, už jsem to přece slíbbil .. jooo sliby chyby ... cha cháá ... napálil jsem se .. se? .. Tě ... Tě??? .. nás oba?? proč??? Co to tu dělám??? jsem normální???? .... ježiši, bože, matko, Terezo, Markéto, Viléme .. ale to už je zas jiná pohádka ... ne .. už vážně jdu, protože mě tlačí zadek .... jo, ono se řekne moderní židle , ale zkoušeli to Ti konstruktéři? Designéři? Néébo snad dokonce výrobcina těch židlích sedět? .. Já si myslím, že ne ... jinak by je nemohli vyrábět, protože se na nich sedět nedá .... jo, jenže já stejně ležím, tak nevím o co mijde ... jo takový už jsou lidi .. rejpat, rejpat a hledat problémy .. no ještě že takovejnejsem a jen na tu hnusnou, nepohodlnou židli nadávám, ikdyž na druhou stranu, jsem jí za spoustu vděčnej ... to by člověk nevěřil, co všechno se dá na židli zažít ... třeba sezení ... ANO .. dá se na ní prožít spousta příjemných chvil při sezení .... blbý na tom je, že na ní ležím, ale to už jsem říkal .. je to vůbec normální ležet na židli? ... je zde vůbec něco normální? vím řekneš, "Ty Cave" .. ano jsem si toho vědom a někdy mije to líto .. občas závidím bláznům , ale to už je truchlivý úděl nás normálních .. ba co ... mi géniové nepochopení ..... jo jo .. vždycky miluju, když se věci nazývají pravými jmény .. jo a skromnost .. tu skutečně miluju ... jo a Tebe taky ... chtěl bych Tě .. kurňa, komu to vklastně píšu??? ... moment kouknu se ............. ééé ďáblík .. a kruci .. no jako rád Tě mám, to jo, ale s tím milováním ... nejsiženská?? .. buď ženskou ... jo? fajn .... joo láska na inzerát ... hele ďáblíku, proč jsi mi odpovídal na inzerát??? ... néé, dyť to odpovídal já .. ale proč??? ... hm .. a to se tak člověk zastaví a zjistí, jaký jsou to všechno paradoxy ... hm, tomuby jeden nevěřil .. ale co .. nějak už se s tím poperu a to že nejsi ženská, hele nic si z toho nedělej .. já taky ne a žiju ,..... ale trpím a to musím zdůraznit .... trpím::??? ... ješiž co to melu? ... dyť já netrpěl aninepamatuju a že mám paměť dlouho ... jo paměť jo .. ne .. jo .. ne .. jo ... co?? o cojde .. kde to jsem??? .. proč jsem tu??? ... točí se mi ... ne .. to ne ... ale hlava jo .... ééé ... den ?? .. večer?? .... co co ... já asi zešílel ... néééé .... ju .. a né a, ale ale ... jo ale ... ale ale co?? ... ale ne ... ale jo ... jo tak jo ... tak já jdu, protože dávají večerníčka .. tak pááá ... Cavík:-)

Wopi
08. 07. 2001
Dát tip
**!

Daemonica
08. 07. 2001
Dát tip
Cava - neboj, nejsi upovídanej :))

des_te_meer
08. 07. 2001
Dát tip
anoo! ........ to je kraasnee.........*

Mea
08. 07. 2001
Dát tip
TIP za třetí sloku - já rád hvězdičky :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru