Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drowned

02. 06. 2008
0
5
1366
Autor
Jules_Floyd

hledání ztracených míst

 
Drowned
(Utopený)
 
 
Sleduju tě a v tom svěle si zlatá.
vždycky mě dostaneš
a ukázalas mi
svět,
kde ty a já dem tak strašně vysoko.
Naše láska
a věci kolem letadel
chápou jen
tvé řasy.
 
Ty já, když nám je dobře
nikdy nespadnem,
tyhle výšky sou pro nás
stvořené.
 
Místa, kde tě potřebuju a tenhle svět,
který jsme spolu stvořili,
kousky vášně
a potrhané polštáře stěstí.
Kouzla malých hvězd,
a velkých dálek
zemí slunce.
 
Jsem malý plavec a tak
rád
se topím ve tvém těle,
 
jako v zrcadlech,
která nám ukazují
nás spolu.

5 názorů

Ay´Le
02. 06. 2008
Dát tip
zacala bych aspon psanim bud spisovne nebo nespisovne a ne to michat dohromady..a ten konec teda..nam ukazuji nas..to zni dost krkolomne..

Honzyk
02. 06. 2008
Dát tip
ale ale, uz od prvaku...? No, dobra, ve 13,00 doneses pani profesorce Kluzke do kabinetu sovu! Ta ti ukaze!.) )))))))))

Jules_Floyd
02. 06. 2008
Dát tip
¨díík :o) já to psal spis pro sebe... s tim kterAAA :D sem to vedel..ja stim mam problem uz od prvniho rocniku na gymplu :o)

Honzyk
02. 06. 2008
Dát tip
...z jednoduchyho prostyho pocitu, lepe citu, vznikla, podle me teda, jo, jen muj nazor, vec kdyzz ne nasroubivana, tak prapodivne naroubovana...tech vetvicek je tqdy na me moc: si vzpominam, jak se radovali kdesi na jizni mMorave, ze vyslechtili striom, z keryho sklizej, merunky, tresne i kedlubny nebo co....:)) p.s. ---a prave ta , ,myslim, "snaha" o co nejniternejsi vyjadreni (tady ta Occamova britva sedela by teda), vedel i pri VYJADRENI k prapodivnym smotaninam, mluvnicky pro me temer neunosnym:" ...."jako v zrcadlech kterAAAA(kdyz uz) nam ukazuji NAS SPOLU...." ...NO, "NAS SPOLU", NEVIM, citim, zr hodne zalezelo ti na vyjadreni toho vztahu, ale jak se do neceho takle polozis, a nemas ani trochu odsutp, muze bejt puvabny, legracni, ale pri ndruhym cteni tezky.....a nekdy dokonce i otravny..))

domin.go
02. 06. 2008
Dát tip
Předposlední sloka je hezky plíhalovská, jinak nic moc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru