Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Místní plavky

02. 06. 2008
0
20
1835
Koupete se někdo v plavkách, které vyrábí obecní nebo městští výrobci? Pokud ano, jaké s tím máte zkušenosti?

20 názorů


Vaud: Ále, sranda na théma jiné diskuse s názvem "Místní plátky":)

Vaud
03. 06. 2008
Dát tip
Trochu mi unikl smysl diskuse - jako kdybych byl z Hrochova Týnce, jestli používám plavky utkané místními tkadlenami? Bydlím v Barceloně a plavky mám tuším z Liberce a z Milána :-) (jsem rád, že už mám diakritiku, jinak bych napsal jen Liberec). Nicméně mě potěšila milá serendipita, že jsem se dozvěděl, kdo z Písmaček se koupe bez - přijeďte do Barcy, uděláme sraz holky!

Zbora
03. 06. 2008
Dát tip
Já se nejčastěji koupu s vočima a nohou v lihu a k tomu povětdšinou žádné plavky nepotřebuji...ale co to tady vůbec...

Honzyk
03. 06. 2008
Dát tip
...ja na koupaliste nechodim, sou mi vodporny, a mam jen bermudaky....

papouch
03. 06. 2008
Dát tip
papoušci neplavou, ty bláhový.. :)

natírám se řepkovým olejem. výhody jsou dvě. a) to strašně smrdí a taxem často v basenu uplně sám, b) je to biopalivo a tak ekologisti nepruděj:) zkus to sám, řeknu starýmu Brázdovi, ať ti taky jedny plavečky vyrobí:)

papouch
03. 06. 2008
Dát tip
noale to pak zase když plaveš v bazéně, tak za sebou necháváš olejovou sqrnu.. co na to Greenpace?

papouch: já si je před jízdou naolejuju a ono to pak jede sama. ovšem nenaolejujeme-li plavky, pak je to pro tobogán pech:)

papouch
03. 06. 2008
Dát tip
Predr.: nojo ale jedeš-li v těch plavkách od Brázdy po tobogánu, tak zanecháváš za sebou brázdy .-)

Jo Pišta, to je ras.

já se koupu zásadně v železných plavkách od obecního kováře Brázdy. na těle drží jako přikované, na tobogánu se jen tak nerozedřou a ještě se v nich skvěle potápí

papouch
03. 06. 2008
Dát tip
kdybych sem takovouhle diskusi dal já, tak by mě Pišta seřval a udělal ze mě blba

papouch
03. 06. 2008
Dát tip
kdybych sem takovouhle diskusi dal já, tak by mě Pišta seřval a udělal ze mě blba

Netroufnu, jenom tak plácám hubou. Ale to nemusí nikdo vědět, žejo...

Teda holky, nezajdem někdy na Blaťák? :)

já se koupu bez plavek, ale nikomu to neříkejte!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru