Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

The real relations art dying

03. 06. 2008
50
243
10418

Vážení, předkládám Vám svůj text, se kterým se účastním soutěže "Po stopách Williama Shakespeara" (vyhlásil Francuá). Jedinou podmínkou byla vyhlášena ryze archaická forma opusů - proto jsem se rozhodl být opravdu důsledný. Báseň je proto sepsána v archaické angličtině užívané v poezii na přelomu 16. a 17. století, tedy právě v řeči, kterou hovořil sám velký William. Doufám, že dostanu spoustu montipů a vyhraju, dalo to opravdu dost práce.





'morrow morning before thou awakst,
I shall ask thee how thou art feeling
when I am saying adieu
'morrow morning before thou awakst,
on the us'd ticket to paradise
I shall write in hie
that the real relations
art
dying.

To-night, last making love
droplets of sweat on the windows
and  further, gloomly the same.
Tonight, sorrowful loving...
Thou art feeling weirdly,
when I am saying secretly in the corner
that
real
relations
art
dying.



***************************************************************************************************************************
Pro pořádek přidávám překlad do soudobé češtiny (aby té archaičnosti nebylo přespříliš:) ).


PRAVÝ VZTAHY UMÍRAJ

Zítra ráno, než se probudíš,
zeptám se tě, jak ti je
když říkám sbohem
Zítra ráno, než se probudíš,
na proštípnutý lístek do ráje
napíšu honem
že pravý vztahy
umíraj.
 
 
Dnes večer, poslední milování,
kapičky potu na okně
a dál, k uzoufání stejně.
Dnes večer, smutné milování...
Cítíš se asi podivně,
když říkám v koutě tajně
že
pravý
vztahy
umíraj.

*************************************************

A nakonec, jelikož opravdu moc moc chci vyhrát a aby mi Francuá podepsal diplom, tak ku potěše Vašich oušek ještě přidávám zhudebnění svého opusu magnátu. Rovnou už v české verzi, jelikož se málo učíte a pak nerozumíte, mládeži. Všimněte si výrazně ryze archaického charakteru hudebního doprovodu (jehož autorkou a současně i interpretkou je paní M.K.).
P.S. Omluvte sníženou kvalitu záznamu, chyba není na vašem přijímači.

PŘEHRÁT




243 názorů

Taky dobře. Všechno lepší než když veledílo nevyvolá zhola nic:)

Proč ne? :)

Nechápu, proč to tak je, ale pravý a vášnivý vztahy vážně umíraj! tip

No.... Bývalo to optimističtější číslo, k posledku ale něco přes pětatřicet:) Prepubertálních literátů a literátek se neobávej, ti mají vstup zakázán :) Setkání jsou veskrze o pivu, tlachání, a bezbřehé srandě. Umění od toho nečekej.

Prosecký
14. 09. 2009
Dát tip
Znamenám si. Nevěděl jsem, že Písmáci mají také reálná setkání. Jaký je tam věkový průměr?

No vidíš. Sekaninova 56 (případně 54 - "Marná snaha", to podle počasí). Víceméně každý čtvrtek, od půl sedmé. Účast povětšinou 3 - 15 písmáků.

Prosecký
14. 09. 2009
Dát tip
Tak myslíš Nusle? To je mi bližší. Tam jsem asi rok pracoval.

Mimo jiné, Prosecký, mimo jiné. Též je to název jedné hospůdky v Nuslích.

Prosecký
14. 09. 2009
Dát tip
Pišto, tam se přece odehrává film "Jáchyme, hoď ho do stroje!"?

Stav se někdy ve Chvojkovicích, budem ti obšírně vyprávět o starých, zašlých časech :)

Prosecký
14. 09. 2009
Dát tip
Co bylo, bylo .. už to nedoženu.

Ale ne. Spíš žes nezažil Francoise. To má pak každý projekt s ním provázaný sotva poloviční kouzlo.

Prosecký
14. 09. 2009
Dát tip
Jako že bych měl už dávno všechno přečíst?

Přicházíš s celým snopcem křížů! :)

Prosecký
13. 09. 2009
Dát tip
Pišto Hufnagele! Předpokládám, že přicházím s křížkem po funuse.Nicméně přesto tip.

sne_žienka
25. 12. 2008
Dát tip
TIP

Ale ne. Francois-Baptiste Šašek vyhlásil ryzí soutěž...:) Popatři u jeho nicku.

Craerassy
18. 07. 2008
Dát tip
já teda asi budu malinko mimo...nějaká soutěž pro děti??

A mám zkaženej celej den!

amputace
05. 06. 2008
Dát tip
Příjde mi to nudné a ani užité obraty nejsou nijak neotřelé.

Tady na serveru Písmák my jsme opravdu ale každý i já velmi slušní a lidé vychovaní a tak když tu někdo nehezky říká zlá slovíčka tak my takovému člověku řekneme že aby to nedělal protože to není hezké.

počkej vono se tu nesmí mluvit sprstě??!!! Kam sem to vlez?!?!

Nesvezla, protože tě znám a vím, že ty seš prostě děsná (----).

ale chtěls a svezla se ti pazoura - v je pod g chachááááá a vulvarita má k pravdě eště vo něco blýšššš ;-))))

Já neřekl "vulgární", ty nepozorný klučino:)

vulgarita má někdy k pravdě kůůůůůrva blizoučko... ;-))))))

Nebuď vulvární.

PH: A zas tu měl někdo hovno na práci, co??? ;-)))

Momtip je vyšší forma montipu, resp. člen podmnožiny montipů, on to vlastně nikdo doopravdy neví.

no já to stajně jako fór vemu, ta hudba je už fáááák darda ... Řiká se momtip nebo mon tip?

Smetiprach
05. 06. 2008
Dát tip
hele pomíjivá, já sem celej poto... poctěnej... žes mi poslala avízo... ale jestli čekáš, že se budu prohrabávat těma plkama abych zjistil proč... to věru nebudu... ale s potěšením sleduju žes živa... sakra to zní nějak archaicky...

JiKo
05. 06. 2008
Dát tip
jakobych tu píseň už někde...

Jiříku: A ty by ses neschoval, kdyby se ti před barákem rozkecaly tyhle dvě fúrie? Vždyť to bylo o život... Luk: To je vážně míněná tvorba, vejre! Dej mi MON TIP.

von to nebyl fťypppppp?

jenom to dobré cácorko :-) náhodou jsi nevystudovala archeologii.. ale jenom náhodou, že? :d

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
hehe, kytí, ty máš představy :) ještě jsem toho náhodou nevystudovala spoustu :-P a bez dovolení nekradu, co si o mně hernajs myslíš?

no aji kdybych Ti nedala s dovolením, tak ho stejně lohneš, Tě znám :-) si posluž, ale chci taky nějaký uznání :D šmarjá pomíjivá.... by mě zajímalo, co ještě se dá studovat, když už máš snad šecko vystudovaný :d

j_i_r_i_k
04. 06. 2008
Dát tip
Pišto, kde se schováváš? Časáky jsem měl, před barákem stál a Ty nikde, krhúte krhútská (nenech se zmást, v mých očích je to urážka ;) )... Ale tak za to hudební zpracování (jsem si ho musel stáhnout v práci přes CDMA, nemohl jsem počkat domů) teda pustím trochu krve a tady máš jeden montip, i když to asi k ničemu nebude, protože mě fransuá nemá rád (což mě samozřejmě ve zdejších vodách nečiní výjimečným). Jo a ještě - folk mám rád, což o to, ale přišlo mi, že to zdaleka nebyla ryze archaická melodie, tak Ti nevím...

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
ještě studuju jeden obor, takže to samý kolečko co předtím :) jinak ta baterka je docela dobrej nápad. S dovolením ti ho ukradnu :-D

ty si vlastně taková nabíjecí baterie... dalo by se říct, že... :-) když se zapomene nabít, tak je mimo a nikdo neví, kde a jak :-) jinak velká gratulkaaa :-) a co teď?

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
já nevím, možná ano :) mám radost, páč jsem nedávno udělala státnice, takže se cítím volnááááááá chich No a kde jsem byla, dyk to znáš, škola, práce, spát, na pivo, škola, práce... :-D Krom toho se naschvál menuju pomíjivá, páč a) se občas pominu b) můj kontakt je pomíjivý :-D

nooo, pamatuju, ale teď mi připadáš taková ... rozevlátá :-) bo rozevlátější? :-) škodolibko, škodolibá :D kde ses sím Tě tak dlouho trávila? aspoň pícmeno si mohla napsat ne?! ostudo pomíjivá :-P

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
Kytí, já byla rozvrkočená i když jsem byla holátko, si nepamatuješ bo co? Tě taky ráda vidím, heč :-P Domingo: Jen se nedělej. Sežrals ho ty, ne já.

pomí nazdárek... neignoruju, faakt... akorát se nestíhám nějak orientovat... si taky moc taková rozvrkočená... hele, mluv k věci a ne k výkalům, jooo! Pišto: :-DDDD (co taky jiného... chechtat se, chechtat se... a zase se chechtat Ti)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Nevkusné.

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
Domingo: Kanibale!

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Sežral jsem Pištovi párek.

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
kytka: ignoruješ mě, a to se mi nelíbí. Teda pokud jsem to nebyla já, koho jsi nazvala průjmem, a to by se mi mimochodem taky nelíbilo.... pišta: Pišto!

Jdu vařit. Plkejte si tu co chcete.)

Já je poslal pryč.

ty si rychlejší jak průjem...fakt... dělej taky něco užitečného :-) třeba.... jdi na pivo, neee... dala bych si tatarák topinko

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
P.H.: tak je hoď do placu, nebuď sobeček

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
tesalutant? jako tesař, ten co salutuje a k tomu kverulant? nazdárek, btw :-D

Rozvíjej se morituri. Topinky došly.

hezký... něco mezi rozvíjej se poupátko a morituri tesalutant bo jak se to píše...

zbyly nejake topinky?

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
aha. A jak se řekne klůcek?

"Hadr" znamená údiv nad příchodem lékaře.

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
a hadr? to nevíš, co?

Chrchel se odborně řekne sputum.

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
chrchlohadr

Tracheočistoplenu.

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
myslíš nosočistoplenu?

Gentleman kucká do kuckapsníku

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
Postav se k tomu jako džentlmen ofcourse!

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Kuck kuck.

Vykašlat vodu.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Saprlot! Co teď?

Jeden talent za severoseverozápad? Beru.

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
domingo se mi utopil. Fňuk.

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
ale pro ty jednodušší: míříme jižně...

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
severoseverozápad

Pom: Jakej je teď kurs?

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
Pišta: neříkej, že nemáš v záloze (nebo jinde) náhradní...

Ahááááá! A já pořád hledal, kam jsem si ten párek dal!!!! Zloději!!!

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
Zbabělče! Prcháš před důsledky svých činů! (o párcích nemluvě)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Ale nejdřív sním párek.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Jdu se utopit do sprchy.

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
A nevolej si laskavě posily. Je to nečestné a nesportovní. Nastav mi svou mužnou hruď sám samičký!

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
?? Pomóc

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
domin.go: Žádám tě, aby ses nevysmíval mému Talentu!

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
A ještě topinky. Tak to je konec.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Vláčky a všežraví mufloni? Začíná to tu být poněkud montipí. To už je dnes podruhé.

Asi udělám topinky. Dá si někdo? Chcete je někdo upřeně pozorovat?

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
domin.go: Mufloni jsme říkali návštěvníkům hradu. Pak jsme tento svérázný druh hledali v encyklopedii a pochopili jsme, jak moudrá to byla volba. Ana encyklopedia nám totiž sdělila: Muflon žere vše. Když zaznamená podezřelý předmět, zastaví se a upřeně jej pozoruje... :-D

Ticho a Tma
04. 06. 2008
Dát tip
pomíjivá:ještě to tak;)

Lichometníků. TT byly vláčky, to vim.

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
pozornost mesjé/mamzel TT

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Muflon. Předhánějme se ve znalosti sudokopytníků. (Nebo lichokopytníků?)

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
pozornost mesjé/mamzel TT

Daněk. jednou pro vždy, daněk.

Ticho a Tma
04. 06. 2008
Dát tip
co cete paní pomíjivá?

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
To jsem z toho jelen.

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
já rozhodně nevim

Vim já?

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
proč avi mně?

Čehože?

pomíjivá
04. 06. 2008
Dát tip
fňuk... teda fňák... erghm... ua... chňo... Muf...Ohó...Nó...Takže...bííííIP :)) mně napadá, nedal by se tento výtvor také přihlásit nach soutěž? Nebo do kontestu?

Honzyk
04. 06. 2008
Dát tip
...ale stejne si debil!!!!))))))))))))

Honzyk
04. 06. 2008
Dát tip
...ten zpev me dostal....jen otazka: jakym ze tyranim donutili jste Gwyneth Paltrow, aby zpivala cesky..? .-...ci jste si pujcili(pocitam, ze je vas skutecne VIC, coz ve mne vyvolava lehzkou nevolnost), nejake tzo tyrane ditko od Baudysove..? Znam ji,m babu, a je falt dobra: hlavne, to vis, vlastne, jqa znam ty slavny, jsem zapo,mnel!!:))), vypravi vo svym muziá, jaky to je strevo... ...zpev...no, na to uz nemam techniáckou podporu, avsak ma "svaca" v mem prednesu, skutecnew wsejspirpovskem to rytmu pronasena, nezni teze nejhure.. My thyp...)))))))))

:)

Laura - tak si to stáhni - dej si adresu toho odkazu do adresovýho řádku a seš tam.

dassler
04. 06. 2008
Dát tip
Treba by tohle nemuselo byt ojedinele audio na Pismaku. Co kdyby se vyrojilo vic mp3? Dilo si můžete: a/přečíst b/poslechnout (v prednesu autora, nejen. -d-

Ky.

Honzyk
04. 06. 2008
Dát tip
KRISTEPANE....KTERE TO ZNEUZITE DYTE ZPIUBVA-LI TOTO..? VOLAM BAUDYSOVOU, A TO NHNED---.KY!)))))))))))

Co? Uchází pořád? Ucpi to, ne?

Norsko 1
04. 06. 2008
Dát tip
strašné. Ty nemáš uši ?

Nedorazily ti dorostenky, že jsi tak mrzutý? Nebo ušla mičuda?

Norsko 1
04. 06. 2008
Dát tip
hudební produkce: strašné

Pom: To by mohla být zajímavá performance:)

MONtíp znovu teda ;) ale kam se ti započítá, to fakt nevim ;)...

sochu! z cararskeho mramoru predpokladam. ja vedela, ze se se svym rondelem mohu jit zahrabat! :-)

Viď? Na zítra ještě plánuju udělat z toho sochu:)

pěkné :-) mon tip interpretce :_)

Jo. A ještě přidej target="_blank", ať to jde do novýho vokna.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Já su na komply blbej. Odkaz je ahref, žejo.

Domáč: Nuže, poslouchej dobře - mp3 umístíš někam na web (třeba sweb.cz, to je fuk) a tady při tvorbě novýho díla vložíš adresu tý mp3 jako odkaz. Případně do kritik normálně přes tag. Vejre:) Dobře mi tak: Tož dej:)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Tumáš oplatek. Tedy? :)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip

hlásek jako konipásek ;) dalo bych tip znovu ;)

Hady jsme spolu nepásli, mladej.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Hade!!!

Dej oplatku, a poradím ti:)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Jak se vkládají mp3ky? To byl můj nápad:)))

Hola hola, novinka!!! Věnujte prosím pozornost dalšímu doplnění díla, tentokrát o ZHUDEBNĚNOU VERZI! Viz výše.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Da, da.

Úplně neodolatelný.

ar_chie
04. 06. 2008
Dát tip
Pišto: ano, je to mocný zdroj inspirace, že??

To je pravda, domingo. Někdy si říkám, že naše dadaistické srandičky jsou kýč. . . . (sakra, kde se ve mě tahle myšlenka vzala?)

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Pravidla si dělá Franc a Franc je Bůh. Nezapomínej.

ar_chie
04. 06. 2008
Dát tip
sem to říkal taky, v tom klubu tý soutěže, že jakýpak je to porotce, který by měl být nezaujatý, že ano, když se vyjadřuje k některým dílkům odmítavě dopředu?? to není korektní!! zbavit Francka funkce!! ihned!! :)

A vůbec - není proti pravidlům, když se vyhlašovatel soutěže už dopředu o některých dílech vyjadřuje odmítavě?

Já se vždycky vztekal neodolatelně, už za Lyryka, tak co pak nějakej Franta, žeano.

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Řekl bych, že ty recese budou mít gzilionkrát větší úspěch než hovadiny páně France a jeho suity.

Garth
04. 06. 2008
Dát tip
Jinak je to divný, ale včera mi Pišta poslal avízo na svoje dílo, tak jsem si ho přečetl a díval se i na profil vyhlašovatele soutěže - Francoise. A dneska se mi o něm zdálo, vypadal jako na tom obrázku. Já jsem koupil nějakou farmu a on měl farmu před tou mojí farmou. A patřil mu i nějakej kus pozemku, přes kterej na mojí farmu jezdily zemědělské stroje a Francois je tam odmítal pustit. V tom případě to bylo zcela protiprávní, ale Francois si to nenechal vysvětlit. Teda, ten týpek, co vypadal jako Francois na obrázku. V mým snu. Dopadlo to tak, že jsme se nedohodli a já se s pocitem zoufalství probudil.

Garth
04. 06. 2008
Dát tip
Mně se líbí, jak se Pišta vzteká, když mu Francios napsal, že mu dílo do soutěže nezařadí. :-) (avi všem)

ar_chie
04. 06. 2008
Dát tip
fanda odstřelil také domin.ga :)

skoro to nestačim sledovat, ale klíďopísk ;)

Budeš to pískat? :)

já tu výhru myslelo trošičku jinak... mi to spíš přinde jako jakási soutěž Pišta vs. Šabal... ;) a dobře vám tak ;)

Jen jestli ta výhra také nebude šprým žertéře Františka:) Jak to vidím já, František se pokusil tenhle soutěžní kousek odstřelit, protože jsem to holt napsal já, jenže ejhle - narazil na smutný fakt, se kterým nepočítal, totiž že angažoval do poroty nenapravitelně idealistickou Lauru, která mu to pravděpodobně okamžitě omlátila o hlavu. No, a Franta vymyslel fígl (po moravsky frgál, jak říká Dero), jak se z toho vylhat. Škoda, že to nevyšlo:)

já myslim, Pišto, žes už vyhrál :-)))

archie
04. 06. 2008
Dát tip
pane a bože, fanda a pokus o humor...

MyKröten
04. 06. 2008
Dát tip
Will jam Šejk S.P.EA/Q.R ;)

Drrrrrrrrrdigidaga muf muf muf!

papouch
04. 06. 2008
Dát tip
yeh! gangsta šejkspa! kůůl!!

jo, souhlas, jako rep by to bylo vynikající! hech

domin.go
04. 06. 2008
Dát tip
Repnul? Franta se dal na REP !!! Jou jou.

Jenže Pišta neorganizuje soutěž, víš, ty šprýmaři... :)))) Každá sranda má své místo.

Vážená slavná poroto, můžete ospravedlnit chování Šabalovic Franty?

to by mě taky zajímalo, proč tento text nemůže soutěžit - je pro to nějaký konrétní důvod?

Poslechni, že jsi celou dobu přihlášený je jaksi vidno - tak nebuď srab a odpověz na otázku.

Fando, umíš mluvit? Proč tento text svévolně vylučuješ ze soutěže? Opakovaně se ptám, kterému pravidlu nevyhovuje? Nebo je to prostě tím, že jsem ho napsal já?

Cože??? Proč??? Které pravidlo jsem porušil??? Požaduji vysvětlení!

Water Lily
03. 06. 2008
Dát tip
Jé jé jé ...*

Claire1990
03. 06. 2008
Dát tip
Ted se mi to libi jeste vic, kdyz tomu rozumim :)

Anatomka
03. 06. 2008
Dát tip
montip...:)

Ticho a Tma
03. 06. 2008
Dát tip
To víš se špatnou pověstí se už holt někdo narodí a vleče se to s něm celej život:-(

Makrelko, bylo. Věř, případně studuj Macbetha v originále:)

Makrelka
03. 06. 2008
Dát tip
jé, já jsem debil, Pišto. Já si nevšimla, že je to pod tím i česky... za to českou verzi dávám tip a "relation" je jako pošejkspírovsku mezilidský vztah? v dnešní době se tomu říká spíš "relationship", ale tak asi to tenkrát bylo jinak

Furt nic. To víš, Nebýt to já, už by to soutěžilo :(

Ticho a Tma
03. 06. 2008
Dát tip
Pišto přijde mi to také úctihodně úchylné,což musí být zajisté řádně oceněno,už Ti to uznali?

LaMouette
03. 06. 2008
Dát tip
MONdijeeee Tip.. :-))

Oldo, archaičnost byla podmínkou, nemohl jsem jinak:)

Oldjerry
03. 06. 2008
Dát tip
Jak se vám líbí ? Bouře ? Ne... Komedie plná omylů, mnoho povyku pro nic, ale Konec dobrý, všecko dobré (Oko za oko). Za překlad do srozumitelnosti. *

gaga! musela jsem se ozvat!:) MON TIP (podepsán vlastním sádlem)

papouch
03. 06. 2008
Dát tip
..já napsal kroužek??!?! Ajaj... jdu si ho narazit na zobák a tiše se stydět do bažiny.

Pap: To máš těžké. Jelikož jiná než archaická krhútština (píšeme s čárkovaným ú!!!), čili vlastně ani není archaická, když se používá dodnes. A to ji diskvalifikuje.

Marcela.K.
03. 06. 2008
Dát tip
...že bych přestala litovat...konečně ?! :-p :-))

papouch
03. 06. 2008
Dát tip
tím jsem chtěl jen naznačit, že jsi to měl přeložit do archaické krhůtštiny, takhle česky to není žádná legrace ))

Lauro: Soutěžní text je ale ten v jazyce Williamově, ne ten překlad, pomni!

ar_chie
03. 06. 2008
Dát tip
amen :)

Romantická, rozervaná... Co více si přát?

Mřežom žgůty padů.

papouch
03. 06. 2008
Dát tip
Pajú kuhy žalobej...

Honzyk
03. 06. 2008
Dát tip
szekesfehervar!

ar_chie
03. 06. 2008
Dát tip
taková romantická :)

domin.go
03. 06. 2008
Dát tip
Sczépenkámos.

Norsko 1
03. 06. 2008
Dát tip
umírají, vole umírají

Věnujte pozornost doplnění díla o překlad do soudobého jazyka.

Smetiprach
03. 06. 2008
Dát tip
MON CIP... nebo jak to ti archaici píšou... :-)

Marcela.K.
03. 06. 2008
Dát tip
Však lituju...pořád, přece!!! :-((

Tak když už se něco dělá, tak pořádně, ne? :) Moment, přeložím.

Sama sis to zavinila :)

Marcela.K.
03. 06. 2008
Dát tip
To je nápad, začnnu psát archaickou sovětštinou, ještě to musím promyslet...bych vyhlásila soutěž po stopách Naděždy Krupské...a s říjnovým výročím listopadového výstřelu bych vyhlásila vítěze... díky za inspiraci, Pišto...že já si tě nevzala a skočila na lep Smolíkovi.Do smrti budu litovat!!!

Ërëmü.

JiKo
03. 06. 2008
Dát tip
ÉrlTůd

taky bych řeklo ;)

Dobře mi tak.

výhru si zasloužíš, jáson :-)... a toho MONotipa ti dám taky, doufám, že k tomu Šabal přihlídne... ;)

Potřebuju souhlas, ale František i Laura dělají umrlé hmyzy. Možná, když jim pošlete zprávu, tak se ozvou...

Norsko 1
03. 06. 2008
Dát tip
avi shakespearovi

Claire1990
03. 06. 2008
Dát tip
mne bdue uplne stacit kdyz to replozis do archaizovane cestiny..:)

Norsko 1
03. 06. 2008
Dát tip
Přelož to, jinak FŇÁK nebude

No, když místopředsedkyně poroty Laura Dern, pardon, Laura Eleonora dovolí, můžu to přeložit do soudobého jazyka. Bez jejího souhlasu nechci, neb nevím, jestli to není proti pravidlům.

Claire1990
03. 06. 2008
Dát tip
Neorzumim ani slovo, ale je to velmi poutavé...:)

Protože je to ve staroangličtině. Oni tenkrát takhle mluvili.

Garth
03. 06. 2008
Dát tip
proč je tam jednou thee a jednou thou? jinak musím dát tip (a neptejte se proč.)

Avízo Lauře - toto je soutěžní dílo!

guy
03. 06. 2008
Dát tip
i dle mého laického názoru si dílo ocenění zaslouží a věřím, že v očekávané jistě nelehké konkurenci se umístí čestně

Je nejkrásnější na celém širém světě.

Takže se shodneme. Já jen, že když chceš moc moc vyhrát, musí být moc moc hezká. :) Ale oddechla jsem si, když dw.

Don´t worry... :)

Doufám, že je to hezká básnička. :)

písmák tento umně slova skládáše oku i uchu ku potěše...

MON TIP, monsignor! fňák!

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
A tak to pozor, s podepisováním krví bych to nepřeháněl, to jsem takhle jednomu týpkovi podškráb nějaký lejstro a od té doby se sem tam objeví, píchne mě vidlema nebo mi začne zapalovat nohavice, prý abych se aklimatizoval...

no jo, sračka...teda vlastně ne - MON TIP ;)

MON TIP TIP (když bez dvou teček, tak dva tipy, néé..) A co na to Francouák? Měl by se pochvalně k básni vyjádřit, místo aby furt trávil čas blokováním chudáka Ondoně!

Nestačíme koukat...

MONTovaný IP !!

MyKröten
03. 06. 2008
Dát tip
MONT IP

Montip je obyčejný tip daný ale s vervou a podepsaný vlastní krví.:)

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
Pišto, jsi kůň. :) Jak se dává montip? Umím jen vobyčejný. :(

Bylo. Do češtiny bychom to mohli přeložit zhruba jako "Vztahy pravé umírají".

Makrelka
03. 06. 2008
Dát tip
jejky, kdopak vymyslel takovou šílenou soutěž.... říkám si, jak by se asi přeložil název básně? já mám slovo "relations" zafixovaný jako docela technický slovo, ale třeba za šejkspíra to bylo jinak...

Honzyk
03. 06. 2008
Dát tip
..zase nakej studovanej..).tfuj ..)

ar_chie
03. 06. 2008
Dát tip
MON DIEU!!! MON TIP!!!

Ticho a Tma
03. 06. 2008
Dát tip
ach,je to půvabé,jak!*

Ticho a Tma
03. 06. 2008
Dát tip
ach,je to půvabé,jak!*

archie
03. 06. 2008
Dát tip
MOMTIP!!!

pozorovatel
03. 06. 2008
Dát tip
mě to teda až tak archaický nepřijde vystačil jsem si se slovníkem haha

Dero
03. 06. 2008
Dát tip
Thou shalt have lived long time ago! *

domin.go
03. 06. 2008
Dát tip
MomTIP!!!! FŇÁK!!!!

Dík. Moc moc chci vyhrát.

papouch
03. 06. 2008
Dát tip
a ještě tu hlubší kritiku: FŇÁK

papouch
03. 06. 2008
Dát tip
MON TIP !!! sice nerozumím ani měkký znak, ale PODEPISUJI KRVÍ..!!

Avi Františkovi, prosím o zařazení do soutěže. Díky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru