Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JEDNO RÁNO NA POŠTĚ-14

03. 07. 2009
3
9
1659
Autor
fungus2

Část první

Jan Mráček se zadíval na obrovskou hromadu zásilek a měl sto chutí do nich začít kopat.
„Já snad z těch balíků postavím pyramidu!“ vyhrkl naštvaně a záhy jí začal stavět.
„Co to děláš?“ zeptal se ho zanedlouho užasle Aleš Macháček.
„Nevidíš? Stavím první poštovní pyramidu v historii pošty,“ odpověděl mu Mráček.
„A důvod?“
„Jsem nasranej! A tohle mě uklidňuje!“ vyhrkl.
„Můžu ti pomoct?“
„Můžeš, ale nesmí ta pyramida spadnout!“
„Neboj, budu vopatrnej.“
A tak se pyramida ze zásilek začala zvětšovat a brzo se stala středem pozornosti všech, i vedoucího, který vstoupil na halu.
„Co to tady vyvádíte?“ rozkřikl se vedoucí Robert Stehlík, když došel k pyramidě.
„Rozhodli jsme se postavit zásilkovou pyramidu. Určitě jí ještě žádní pošťáci nepostavili. Zbývá už jen udělat její vršek. A ten byste mohl slavnostně dokončit vy,“ řekl Mráček.
„No dobře. Položím tedy vrcholový balík!“ pronesl vedoucí a vzal do rukou větší zásilku. Tu poté dal na vrchol poskládaných balíků, ale přitom do nich drknul. A vzápětí se ozval jeho výkřik, jenž zanikl v rámusu hroutících se zásilek.
„Vokamžitě mě pomozte!“ křičel tlumeně zpod hromady balíků Stehlík a Macháček s Mráčkem hned z něho sundávali balíky.
„Jestli nějakej balík bude poškozenej, tak ho zaplatíte!“ vyhrkl vedoucí, přičemž se držel za hlavu.
„Hele, tady se něco vysypalo z nějakýho balíku,“ řekl Mráček.
„To je robertek,“ mínil Macháček.
„To vypadá na porno balík. Tady jsou taky nějaký dívídíčka,“ zkonstatoval Mráček.
„Jaký porno?“ zajímal se hned Stehlík, jemuž se zajiskřilo v očích.
„Na těch dívídíčkách budou asi dost hustý prasárny,“ zkonstatoval Macháček.
„To mě zajímá!“ vyhrkl vedoucí a okamžitě si začal prohlížet obaly DVD disků.
„To je z tohohle balíku. Vono je tam toho víc,“ řekl Mraček, který uchopil jednu větší zásilku.
„Ukažte!“ ozval se vedoucí, který měl oči na vrch hlavy a vrhl se vzápětí k onomu balíku.
„Já ten balík vodnesu do přebalovny,“ nabídl se Mráček.
„Nikam nic vodnášet nebudete! Tenhle balík zabavuju! Ééé…tedy já musím zjistit, jestli obsah zásilky není poškozený a pak se na něj musí napsat zápis. A vy fofrem začněte pracovat!“ vysoukal překotně ze sebe Stehlík. Pak všechny věci, co se ze zásilky vysypaly, dal do jejího vnitřku a za okamžik rychlým krokem mířil napříč halou do své kanceláře.

KONEC PRVNÍ ČÁSTI 

 

 

 


9 názorů

fungus2
03. 07. 2009
Dát tip
Písmák není rozhodně porno server o))

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
Prosecký - můžeš posílat

Prosecký
03. 07. 2009
Dát tip
Než udělím bod, počkám, jakým směrem se to vyvine. Existuje na písmáku nějaký kodex, zabraňující zveřejňování erotické a pornoliteratury?

fungus2
24. 06. 2008
Dát tip
Pošta poznámená každého o))

neroušek
24. 06. 2008
Dát tip
Je to vidět....stopy i postižení patrné.....:)

fungus2
23. 06. 2008
Dát tip
Děkuji. V minulosti jsem dělal.

neroušek
23. 06. 2008
Dát tip
Líbí se mi ta atmosféra pošty-to je opravdové....děláš tam?

fungus2
09. 06. 2008
Dát tip
Děkuji. Druhá část bude hodně veselá.

Háber
09. 06. 2008
Dát tip
:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru