Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hříběcí

20. 06. 2008
4
39
3208
Autor
j_i_r_i_k

Kdo vysvětlí to hříběti, proč je mou další obětí?

Spatřil jsem na louce hříbátko,
provaz kol krku má nakrátko.
Když se pak hříbě splašilo,
hádejte, co ho zabilo?


39 názorů

jerkingjan
22. 08. 2008
Dát tip
?.?

j_i_r_i_k
03. 07. 2008
Dát tip
No ještě se tím chlub... Ale já vím, to mám za to, kterým směrem jsem Ti ukázal se ubírati. :)

j_i_r_i_k
03. 07. 2008
Dát tip
Tak a tím jsi mi vyfoukla dílko, tak nic, mula od muly pošla. :)

j_i_r_i_k
02. 07. 2008
Dát tip
:) Tady už mi chybí to mrtvé zvířátko, ideálně mládě. Na druhou stranu baklažán sám o sobě je dosti morbidním prvkem, takže beru. :)

j_i_r_i_k
02. 07. 2008
Dát tip
Teda předkládat mi takové obrazy, to je krajně nebezpečné, ještě by z toho vylezlo dílko. :)

j_i_r_i_k
02. 07. 2008
Dát tip
Johanko, jsi sluníčko, tohle je naprosto kokusoidní, až mi z toho rýmy došly.

j_i_r_i_k
02. 07. 2008
Dát tip
ajtík je někdo, kdo se motá v IT, tedy informačních technologiích, takový ten podivín, co místo aby vykouk z okna, jak je venku, najde si počasí v Praze na netu a vyjde do jasného slunného dne s deštníkem, protože zjistil, že má být zrovna slejvák. A za šókum se omlouvám, nebyl mým záměrem, jedná se o klasickou ukázku podřízení významu rýmům (a též projev mé neschopnosti co se komunikace týče :) ).

j_i_r_i_k
02. 07. 2008
Dát tip
"Jsem to ale tele!" vykřikla jsi směle. A ve mně se mele poslat Tě... ale to sem vlastně nepatří. Provaz, ať je jakkoliv dlouhý, nikdy nevěští svobodu.

j_i_r_i_k
02. 07. 2008
Dát tip
Čekal jsem, že se ozveš, Johanko z Klacíkova. Tak tedy jedno tajemství vesmíru pro Tebe: Když kolibřík pozře ropuchu, nestane se čápem.

j_i_r_i_k
01. 07. 2008
Dát tip
Tak snad zítra, dneska mám za sebou jedenáct hodin práce a ještě k tomu vykládat tajemství vesmíru, to už by bylo trochu moc...

j_i_r_i_k
01. 07. 2008
Dát tip
Co tak co? Snad nechceš prozradit tajemství vesmíru? :)

j_i_r_i_k
24. 06. 2008
Dát tip
papouch: Výborně, právě jsi správně odpověděl na otázku, co hříběti rozbilo pračku... Ale zase ono to hříbě tu pračku moc nevyužívalo, takže žalem nad tím určitě neumřelo. :)

papouch
24. 06. 2008
Dát tip
Vodní kámen? )

Diana
20. 06. 2008
Dát tip
V zásadě jsem optimistka, to je fakt a vím, že si děláš legraci. Jenomže, připomnělo mi to ta hladem umořená prasata z poslední doby a bezcitnost vůči bezmocným vůbec - to jaksi nemohu rozdejchat, to ztrácím i smysl pro humor. Tak promiň :-)))

j_i_r_i_k
20. 06. 2008
Dát tip
Johana: Má-li hříbě uši obě, nepřekážejí mu v hrobě? Diana: A nejen těm, proto buďme veselí, dokud vůbec můžeme. Povolání optimistka a takové řeči tu, že Ty pracuješ až od osmi?

Diana
20. 06. 2008
Dát tip
Zvířatům toho máme na vysvětlování! :-( *

j_i_r_i_k
18. 06. 2008
Dát tip
Milly: Čehopak? Že dojde na hříbátka?

Milly
17. 06. 2008
Dát tip
ale fuj!! toho jsem se obávala.....

j. nick
17. 06. 2008
Dát tip
ok, budu si to hlídat:)

j_i_r_i_k
17. 06. 2008
Dát tip
j.nick: Tak pak nápověda - nikdy nezveřejňuju více děl v jednom dni. :)

j. nick
17. 06. 2008
Dát tip
oukej, já si tě teda rozkouskuju:) když já se nekoukám na datum, prostě mam avízo, že si něco napsal, tak na to mrknu no:)

j_i_r_i_k
17. 06. 2008
Dát tip
No přece oboje. :) To není fér, když mě čteš takhle najednou, to si pak na další várku počkáš déle. :)

j. nick
17. 06. 2008
Dát tip
co je tady hádanka? básnička, nebo prolog?:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru